Mies sanoi riidassa että et sä ole mikään uniikki
Sellainen olo kieltämättä hänen kanssaan on ollut että ajattelee niin. Väittää silti rakastavansa. Mutta jotenkin jäin miettimään tuota.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että itselle ei tulis mieleen kyl sanoa tuollaista kellekään. Mielestäni jokainen on uniikki. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa? T. Ap
Vihjaili, että seksiä saa kyllä muualtakin, jos ei sitä kotona saa, ja et ole siinä suhteessa mikään niin uniikki, että peittoaisit muut naiset? Hyvin ilkeästi sanottu, ja tuo selitys minulle ainakin tulee heti mieleen. Passiivisaggressiivinen vinkki. Pirullista, ja jää kalvamaan mieleen aika hyvin.
Joo kyllä hän on jo sanonut aiemmin riidan yhteydessä että hakee sitten seksiä muualta. Sittenpähän hakee. Olen kyllä sanonut että haluan sitten erota ja hän voi ottaa eron vaikka samantien. Mutta ei osaa/halua tehdä sitä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä juuri nyrkitin persereikääni niin että lotisi ja sain semmosen karjumisorgasmin että vieläkin tuntuu.
Menepäs inselipoju jo kuikuilemaan sinne köökkiä kohti, mammas on varmaan jo keitellyt aamupuurot.
Olet tehnyt lapset ilkeän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mies haluaa enemmän seksiä ja sitä pitäisi olla tarjolla noin vain, ilman että hän itse vaivautuu mitenkään? Ehkä hän voisi vähän huomioida sinua, ja hemmotella, viedä syömään tai viikonloppureissuun niin ehkä paremmin alkaisi seksikin kiinnostamaan.
No siis kun jotain tällaisia olen yrittänyt vihjata ja ehdottaa suoraankin. Esimerkkinä olen sanonut että jos joskus vaikka laittaisi minulle ruokaa (osaa kyllä laittaa), mutta ei tee sitä? Välillä sitten riidan yhteydessä vähän niin kun halveksii näitä minun toiveita. Antaa ymmärtää että ne olis jotain ihan outoja, enkä varmaan sit yksinkertaisesti ansaitse mitään. En ymmärrä? Miksi ei voi mitään yrittää? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sinua enää. Ei kai tuollaista kommenttia sinunkaan ole helppo unohtaa. Pitää itsestäänselvyytenä, ja vihaisena möläytti sen ääneen.
Niinpä. Mutta kun tältä on tuntunut aina. On puhunut kyllä ihan muuta, mutta sanat ja teot eivät koskaan ole oikein kohdanneet. Ihan pienet asiat on hirveää yrittämistä, joka ei siltikään onnistu, mitä tulee asioihin joista olen kertonut mitkä voisi minua esim ilahduttaa. Kuulemma hän ei vaan osaa. Mutta sitten kun sanoo tuollai, niin ymmärrän kyllä että on vaikeaa. Silti syyllistää minua siitä kun en halua seksiä. T. Ap
Mun silloinen mies ilmoitti mulle viime helmikuussa, että olen yksi typerimmistä ja idiooteimmista ihmisistä mitä hän on koskaan tavannut ja hän on kanssani vain säälistä. Kuuntelin joitain kuukausia tuollaista mollaamista ja kuinka olen täysin kyvytön sosiaalisesti ja mitä kaikkea muuta ja laitoin poikki kuukausi sitten. Nyt hän on kuulemma tehnyt täysikäännöksen ja haluaa takaisin on kuulemma ymmärtänyt kuinka hienon ihmisen päästi lähtemään.
Kenenkään ei tarvitse tuollaista kuunnella tai katsella. Kukaan ei ole vahingossa ilkeä toiselle, ei lapset eikä aikuiset ja varsinkin aikuiset tasan tietävät mitä suustaan päästävät. Jos teot ja puheet eivät kohtaa niin sitten uskot niitä tekoja. Jos syyllistää niinkin intiimistä asiasta kuin seksi niin älä katsele sitä, yksinkertaisesti sellaista ei tarvitse sietää.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja olen yrittänyt sanoa että se ilkeys vie halut. Mutta ei näe omaa ilkeyttään. T. Ap
Tinder on pullollaan naisia, jotka on toistensa kopioita. Jokainen luulee olevansa aito ja uniikki.
No miksi olisit uniikki. Ihmiset nyt on vain massaa. Voit jakaa massaa laareihin mutta aina löytyy muitakin samasta laarista. Ei sensun ukkoskaa uniikki ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juuri nyrkitin persereikääni niin että lotisi ja sain semmosen karjumisorgasmin että vieläkin tuntuu.
Menepäs inselipoju jo kuikuilemaan sinne köökkiä kohti, mammas on varmaan jo keitellyt aamupuurot.
Jos sä et saa miestä tai seksiä, niin miten se tekee miehestä incelin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä on uniikki, mutta riippuu nyt tietysti mistä tuo miehen juttu kimposi. Että oletko käyttäytynyt jotenkin lumihiutalemaisen uniikisti vaatien jotain ihan tyhmää erityiskohtelua vai onko mies todella vaan nuija. Vai jotain siltä väliltä.
Mutta itse tiedät tilanteesi parhaoten. Parisuhteet on vapaaehtoisia. Jos ei ole hyvä olla niin vaihtoehto löytyy.
Niin. Kun tuntuu että en saisi haluta tai toivoa mitään. Kun oikeasti kaipaisin parisuhdetta jossa joku joskus tekisi jotain kivaa minulle. Edes joskus. Mutta kun mies ei mitään eforttia halua nähdä, huomioida jotenkin. Kai se on sitten vastenmielistä vaan.
Onko väärin toivoa sellaista? Kun minulta on valitettavasti mennyt halut siitä että minua pidetään vaan itsestäänselvyytenä. T. Ap
Totta kai sinä saat toivoa asioita ja saat myös esittää toiveesi. Tämä miehesi ei vain halua toteuttaa toiveitasi.
Vierailija kirjoitti:
2/5 trollitäky.
Juu, kyllä nämä aika hyvin tunnistaa, mutta tiedätkö, että monilla on asiat juuri näin kurjasti, ja täällä voidaan keskustella nimenomaan näiden trollien avulla, ja neuvoja ja vertaistukea kaipaavat saavat helpotusta elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sinua enää. Ei kai tuollaista kommenttia sinunkaan ole helppo unohtaa. Pitää itsestäänselvyytenä, ja vihaisena möläytti sen ääneen.
Niinpä. Mutta kun tältä on tuntunut aina. On puhunut kyllä ihan muuta, mutta sanat ja teot eivät koskaan ole oikein kohdanneet. Ihan pienet asiat on hirveää yrittämistä, joka ei siltikään onnistu, mitä tulee asioihin joista olen kertonut mitkä voisi minua esim ilahduttaa. Kuulemma hän ei vaan osaa. Mutta sitten kun sanoo tuollai, niin ymmärrän kyllä että on vaikeaa. Silti syyllistää minua siitä kun en halua seksiä. T. ApMun silloinen mies ilmoitti mulle viime helmikuussa, että olen yksi typerimmistä ja idiooteimmista ihmisistä mitä hän on koskaan tavannut ja hän on kanssani vain säälistä. Kuuntelin joitain kuukausia tuollaista mollaami
Jännä juttu kun oma mieskin on sanonut että alunperin alkoi olla säälistä kanssani?! Koska olin jotenkin niin ylikiltti tms. T. Ap
Minä tajusin vasta eron jälkeen, kuinka paljon mies osoitti mienulle halveksuntaa. Juuri tuollaista: sä et ole uniikki, miten muka säkään tuosta mitään tiedät jne. Eron jälkeen halveksunnasta tuli näkyväa ja todella räikeää.
Vierailija kirjoitti:
No miksi olisit uniikki. Ihmiset nyt on vain massaa. Voit jakaa massaa laareihin mutta aina löytyy muitakin samasta laarista. Ei sensun ukkoskaa uniikki ole.
Okei, mutta mikä järki nostaa tuollainen asia esille?
Ei tuo ollut minusta rumasti sanottua ap:sta, vaan mies ehkä hoksasi vihdoin, että jokainen itseään kunnioittava nainen toimii samalla tavalla vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että itselle ei tulis mieleen kyl sanoa tuollaista kellekään. Mielestäni jokainen on uniikki. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa? T. Ap
Vihjaili, että seksiä saa kyllä muualtakin, jos ei sitä kotona saa, ja et ole siinä suhteessa mikään niin uniikki, että peittoaisit muut naiset? Hyvin ilkeästi sanottu, ja tuo selitys minulle ainakin tulee heti mieleen. Passiivisaggressiivinen vinkki. Pirullista, ja jää kalvamaan mieleen aika hyvin.
Joo kyllä hän on jo sanonut aiemmin riidan yhteydessä että hakee sitten seksiä muualta. Sittenpähän hakee. Olen kyllä sanonut että haluan sitten erota ja hän voi ottaa eron vaikka samantien. Mutta ei osaa/halua tehdä sitä. T. Ap
Kuulostaa masentavalta. Voisiko lapsiperhearki olla vaikuttava tekijä? Kun ei kenties voi olla sitä entisaikojen spontaanisuutta. Miehet kun ei välitä vaikka ne katselisi ovenraosta, kun se himo iskee.
Vai oletteko vaan tulleet yhteisen tienne päähän? Turhaa on alkaa kuollutta enää herättelemään. Joskus pahat sanat haavoittavat niin, ettei niitä voi unohtaa. Olkoon sitten vaikka kuinka äkkipikaistuksissa sanottuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mutta mikä järki nostaa tuollainen asia esille?
Turhautunut seksin vähyyteen tai sen aloittamisen hankaluuteen. Ettekö meinaa tajuta että miehet haluaisivat naisten pitävän heistä ilman ehtoja? Sitten voisivat hemmotellakin teitä. Mutta jos seksiä vastaan on täytettävä ehdot, hemmottelut / kokkaukset / matkat, niin näkevät teidät haluttomina maksullisina naisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä on uniikki, mutta riippuu nyt tietysti mistä tuo miehen juttu kimposi. Että oletko käyttäytynyt jotenkin lumihiutalemaisen uniikisti vaatien jotain ihan tyhmää erityiskohtelua vai onko mies todella vaan nuija. Vai jotain siltä väliltä.
Mutta itse tiedät tilanteesi parhaoten. Parisuhteet on vapaaehtoisia. Jos ei ole hyvä olla niin vaihtoehto löytyy.
Niin. Kun tuntuu että en saisi haluta tai toivoa mitään. Kun oikeasti kaipaisin parisuhdetta jossa joku joskus tekisi jotain kivaa minulle. Edes joskus. Mutta kun mies ei mitään eforttia halua nähdä, huomioida jotenkin. Kai se on sitten vastenmielistä vaan.
Onko väärin toivoa sellaista? Kun minulta on valitettavasti mennyt halut siitä että minua pidetään vaan itsestäänselvyytenä. T. Ap
No, etpä sinä haluamaasi saa muulla tavoin, kuin tekemällä elämäsi sellaiseksi ihan itse. Jos et sitä saa nykyisessä elämässäsi, niin tee muutos ihan itse. Enkä tässä tarkoita, että sun pitää lennossa vaihtaa miestä. Vaan aloittaa sillä, että aloittaa tekemään itselleen hyvää ja huomioi itsensä. Yksin on parempi kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja olen yrittänyt sanoa että se ilkeys vie halut. Mutta ei näe omaa ilkeyttään. T. Ap
Kyllä se mies tietää miten ilkeä on. Esittää vain, ettei ymmärrä mistä sinä puhut, koska näin hän pääsee pälkähästä.
Siis mies haluaa enemmän seksiä ja sitä pitäisi olla tarjolla noin vain, ilman että hän itse vaivautuu mitenkään? Ehkä hän voisi vähän huomioida sinua, ja hemmotella, viedä syömään tai viikonloppureissuun niin ehkä paremmin alkaisi seksikin kiinnostamaan.