Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
1841/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt somessa valaistuneisiin miehiin ketkä on lakanneet tavoittelemasta naisia. He on suorastaan valaistuneita selibaateissaan. Mihin naisia tarvii? Ei niin mihinkään. He pitävät naisten perässä juoksevia miehiä yksinkertaisina ja onnettomina. 

Jos se lakkaisi tuohon se on ymmärrettävää. On helpompaa olla kun ei halua mitään. Tyytyy siihen mitä on. 

Mutta siitä on lyhyt matka incelporukoihin joissa naisviha kukoistaa. 

Vierailija
1842/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sä kysyit että onko suomessa chadeja. Sulle vastattiin tähän, ihan esimerkkien kanssa. Nyt koitat rimpuilla ja väännellä asiaa uusiksi, kun sinut jauhotettiin."

Minä en kysynyt, onko Suomessa chadejä. Näin tuon vastauksen ja ihmettelin, miten nuo voivat olla chadeja, jos kerran chadin määritelmään kuuluu se, että chadit vie kaikki naiset.

Aika perussettiä näille palstamammoille. Ne kehittää toistensa kommenteista olkiukkoja joilla ne määrittelevät asiat mieleisekseen. :)

Hienoa kuitenkin nähdä kuinka nuo mummelit viettää täällä aikansa.

Ja sinä vietät aikaasi täällä mummelien kanssa. Ei kovin suuri ihme, että ainoa seksikokemuksesi taitaa olla persussuomalaisten poikain saunaillasta.

Miten niin ainoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä naiset julkisesti sanovat kelpuuttavansa ja mitä naiset oikeasti kelpuuttavat on kaksi eri asiaa. Ihan jokainen nainen sanoo että kelpuuttaa tavallisen miehen mutta käytännössä kun naisten käytöstä katselee niin tavallinen mies ei todellakaan riitä naisille

Sanoisin, että täällä oikeassa elämässä menee juuri toisin päin. Naiset heittävät kyllä vitsiä siitä pitkästä, tummasta, komeasta prinssistä ja sitten rakastuvat siihen kivaan varastomieheen. 

Tietysti rakastuvat.

Kun 20 tummaa komeaa "prinssiä" on ensin nainut niitä muutaman vuoden aikana eikä kukaan jää paria viikkoa pidemmäksi aikaa.

Kyllä. Joka ikisellä Prisma-parin naisella on takanaan kymmeniä chadeja. Eiku. Miten sekaisin te oikein olette? Vai pitäisikö kysyä, että miten jumissa hikikomerossa.

Vierailija
1844/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat yhden miehen täyttävän kaikki tarpeensa, miehet haluavat kaikkien naisten täyttävän sen yhden tarpeensa. 

Naiset haluavat rakkautta, miehet seksiä. 

Onhan näitä. Välillä ihmettelen miten pariskuntia edes syntyy. 

Naiset ehkä haluavat rakkautta, mutta naisen rakkaus mieheen on ehdollista. Mies rakastaa ehdoitta.

Nainen ei arvosta miestään sellaisena kuin on. Aina löytyy kritisoitavaa ja valittamista

Tämä. Jokainen naisen "rakkauden" kokenut mies ymmärtää pysyä naisista kaukana.

Naiset eivät kykene rakastamaan kuin lapsiaan.

Ai nytkö pitää pysyä kaukana? Eli nyt ei enää haittaakaan, että chadit vievät kaikki naiset? Ok.

Edelleen... 10% saa naisia, lyhytsuhteisiin. 10% pitkäaikaisiin... nää on tolloja miehiä. 70% ymmärtää pysyä naisista kaukana ja 10% itkee kun ei saa naista. Nekin tokenis kun kerran kokisi naisen "rakkauden"

Suurinta osaa ei siis haittaa mitä naiset tekee tai on tekemättä. Ei heiluta niiden venettä.

Vierailija
1845/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitää lopettaa lapsille lepertely, että "joku päivä sinäkin tapaat ihanan prinssin/prinsessan" tai "voit olla mitä tahansa jos haluat ja teet kovasti työtä", koska osa ottaa tämän todella kirjaimellisesti ikäänkuin luonnonlakina, ja sitten pettyy jos prinssiä/prinsessaa ei ala kuulua. Mutta toisaalta, miten kerrot lapselle lannistamatta, että tasan ei mene nallekarkit ja että elämä osaa olla joskus epäreilua? 

Tavallaan olis kyllä kiinnostava tietää, keille ja miksi ne nallekarkit sit jaetaan. Tästä ilmiöstä kun olemme kaveripiirissä jutelleet, on käynyt ilmi, ettei meidän porukoissa oikeasti tunneta kuin pari sinkkua. Siis kaikki 20-30v. ovat parisuhteissa. Itse tunnen kaksi nuorta sinkkua, joista toinen ei halua parisuhdetta ollenkaan, ja toinen on nuorimies, jolla tapailusuhteita on, mutta sitä yhtä oikeaa ei vielä. Eli miksi meidän kaveripiirissä on näi

On niitä sinkkuja, joihin joku kertakaikkiaan tekee niin suuren vaikutuksen, että vaikkei juttua synnykään niin sinkku ei ole valmis tutkimaan parisuhdemarkkinoita kun ei tunne mielenkiintoa ketään kohtaan. Sitten kun tuollainen syväihastuja sattuu toisen samanlaisen kanssa yhteen niin he eivät muita huomaa eivätkä muista sen jälkeen.

Vierailija
1846/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä meuhkaa Tatesta, mutta onko edes perehdytty hänen näkemyksiinsa? Tuossa on oikea syvähaastattelu miehestä. Voi yllättää.

Miksi nämä feministit muuten yhdistävät Taten valkoiseen äärioikeistoon? Tate on varttimusta.

Samaa sakkia. Kuvottava veijari jota on aivan turha täällä promota. Käy sinäkin pesulla ja poistu välillä ulos noiden höpövideojesi parista.

Kiitos huolenpidosta, mutta ulkoilen ja peseydyn ihan säännöllisesti, noin kerran/vrk. Mutta et tainnut videota ehtiä katsoa? Tiedät katsomattakin höpövideoksi? Sanooko sinulle muuten oikeudellinen termi "syyttömyysoletus" mitään?

Vierailija
1847/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nörtit ovat kateellisia sosiaalisille ja hyvännäköisille urheilijapojille/-miehille? Eihän tässä ole mitään uutta. Paitsi ehkä se, että nykyään näitä lätkäjätkiä kutsutaan ilmeisesti 'chadeiksi'? Minun nuoruudessani termi oli 'jock'.

Minun nuoruusaikoinani oli yksinkertaisesti suositut pojat/tytöt ja epäsuositut. 

Niin meilläkin kyllä. Suosittuja tyttöjä olivat ringeten pelaajat sekä tanssijat, poikia lätkäjätkät ja muusikot. 'Jock' käsittääkseni viittaa nimenomaan urheilijoihin.

Epäsuosittuja oltiin me hiket, nörtit ja oudot, epäsosiaaliset hyypiöt.

Sitten vain mukaan porukoihin ja lopetat hyypiönä olemisen. Pari keppanaa kitaan

Naisille se näyttäytyy juuri noin helpolta koska heille senon niin helppoa. itse en saisi naisseuraa edes heteroiden nymfomaanien juhannusjuhlilla vaikka olisin siellä ainut mies. Hassua miten tätä on niin vaikea uskoa. Kai se todellisuus on meillä niin erilainen. Naiset haluavat väkisin ajatella , että minussa olisi jotain kauhealla tavalla vialla. No ei ole. 

Vierailija
1848/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt somessa valaistuneisiin miehiin ketkä on lakanneet tavoittelemasta naisia. He on suorastaan valaistuneita selibaateissaan. Mihin naisia tarvii? Ei niin mihinkään. He pitävät naisten perässä juoksevia miehiä yksinkertaisina ja onnettomina. 

Jos se lakkaisi tuohon se on ymmärrettävää. On helpompaa olla kun ei halua mitään. Tyytyy siihen mitä on. 

Mutta siitä on lyhyt matka incelporukoihin joissa naisviha kukoistaa. 

Jos pitävät naisia yhdentekevinä? Miksi nähdä vaivaa edes vihata yhdentekeviä?

1849/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mene kaikilla naisillakaan hyvin. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10

Saadut pakit 21 , joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta, joista yksi jatkuu edelleen 

Vierailija
1850/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo looksmaxxing on ihan järkevä idea jos ei mene överiksi. Jos et saa naista pumppaat rautaa, käyt parturissa, syöt terveellisesti, hoidatat hampaat. On ihan hämmentävää miten kunnon elintavat voi jo kohentaa ulkonäköä. Toki pakkomielteisimmät ilmeisesti käy myös hiussiirteissä ja laittaa täyteaineita leukaan saadakseen chad leuan tai käyttävät steroideja. (naisethan haluaakin jonkun steroidi-samin).

Mutta sairaaksi se menee jos ulkonäöstä tulee pakkomielle naisen saamisessa. 

Sinä aikana jos ei saa naista ei siitä tarvi ottaa pakkomiellettä. Miettikää jos joku inceli laittaisi kaiken sen energian vaikka opiskeluun naisten haukunnan sijaan. 

Vierailija
1851/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nythän mä vasta hokasin, että kun sanotaan Chadien vievän kaikki naiset, niin ne vie niitä nille ilmaisille matkoille!

Voihan Kykki Kyllikki, olisinpa tajunnut tämän, ei olisi tarvinnut maksaa yhtään ulkomaanmatkaa omasta pussista. Oiskohan vielä nelikymppisenä mahdollisuutta tällaiseen nelikymppiseen, anteliaaseen Chadiin?

Minäkin olen vanhana feministinä maksanut omat matkani jne. Olisi pitänyt maksattaa Chadeilla kaikki! Olisin varakas jos olisin sijoittanut ne rahat.

Mäkin olen jo viisikymppinen ja vasta nyt joku kertoo, että tämmöisiä Chadeja on olemassa! Vieläköhän ehtisi

Minäkin missasin tämän kuuluisan karusellin chadien kanssa. Menin

Ei et sinä chadiltä rahaa saa. Siinä se juju piileekin. Chad on haluttu sellaisenaan. Me normot sitten joudutaan  antamaan resurssimme jakoon.

Vierailija
1852/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä meuhkaa Tatesta, mutta onko edes perehdytty hänen näkemyksiinsa? Tuossa on oikea syvähaastattelu miehestä. Voi yllättää.

Miksi nämä feministit muuten yhdistävät Taten valkoiseen äärioikeistoon? Tate on varttimusta.

Samaa sakkia. Kuvottava veijari jota on aivan turha täällä promota. Käy sinäkin pesulla ja poistu välillä ulos noiden höpövideojesi parista.

Kiitos huolenpidosta, mutta ulkoilen ja peseydyn ihan säännöllisesti, noin kerran/vrk. Mutta et tainnut videota ehtiä katsoa? Tiedät katsomattakin höpövideoksi? Sanooko sinulle muuten oikeudellinen termi "syyttömyysoletus" mitään?

Minä en katso ä ä r i o i k e i s toa tai naisvihaa promoavia videoita. Eikä sinunkaan pitäisi katsoa. Sen sijaan kehottaisin sinua unohtamaan näiden kulttuurisodan myrkyllisten markkinamiesten p r o p a g a n d a n ja lähtemään kohtaamaan oikean maailman. Se ei ole lainkaan sellainen kuin mitä olet antanut noiden höpömaakarien itsellesi uskotella. He tekevät rahaa kaltaistesi herkkäuskoisten avulla. 

Vierailija
1853/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No ei mene kaikilla naisillakaan hyvin. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10

Saadut pakit 21 , joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta, joista yksi jatkuu edelleen 

Niin noh... Sama tilanne kun vaihtaisit sukupuolesi mieheksi:

Ensitreffejä 0

Annetut pakit 0

Saadut pakit 0, koska ei matchin matchia.

0 tapailuduhdetta joista 0 jatkuu edelkeen koska... noh ei tule matcheja.

Vierailija
1854/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nsmiehet viettävät elämänsä lopun hikikomeroissaan. Lopulta yksin.

Kaapissa kirjaimellisesti loppuun asti.

Baareissa istuu usein yksinäisiä miehiä. Katsokaa ympärillenne.

Ravaavat vessassa kusella. Myyvät persettään. Ottavat suihin. Se ihokontakti. Rakkaudesta ei tietoakaan. Paneminen.

Ovatko häiriöksi?

Vierailija
1855/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inceliys ei ole minusta mitenkään järjestäytynyt liike. Olen inceli , mutta en ole tutustunut Taten mielipiteisiin lainkaan, enkä tiedä noista prosenttiluvuista. Chadistä sen verran, että on tietysti yliamputtu karikatyyri. Oman inceliyteni johtuu yksinkertaisesti, että olen lyhyt. Ei siinä tarvita sen kummempaa teoriaa taustalle. Omastakin mielestäni näytän naurettavalta ja erittäin epäseksuaaliselta. Enpä voi syyttää, että ei naiset minusta syty

Lue tuosta muutama sivu taaksepäin, miksi naiset laittavat pituustoiveen. Aika harva nainen suostuu luopumaan miehen vuoksi korkokengistään tai muutenkaan tyylistään jos ei itse halua. Jos pystyt astelemaan pitkän naisen rinnalla ylpeänä ja itsetuntoasi hivelee jos joku jää katsomaan kahdesti daamiasi niin kerro se selkeästi heti eikä vasta 15. päivä kun olet tuntenut naisen 10 vuotta. 

Kehitä tyylitajuasi ja keskustelutaitoasi. Hanki vaikka keskustelupakkakortit ja mieti, mitä vastaisit niihin. Muista, että tyhmä mies on kirous naiselle. Ei lyhyt, rivo, ruma jne vaan tyhmä moukka, joka ei edes halua osata käyttäytyä. Äläkä usko p-puheita siitä, että naiset juoksisivat kylän Chadin luona ja kerjäisivät muilta miehiltä kalliita lahjoja jne tavallaan maksuksi seuraustaan. Se, ettei tiedä jotain on vain alku uuden oppimiselle. Älä ihmeessä jää sinne incelfoorumeille jumittamaan muiden tunkkaista juttuja! Jos et muuten keksi, että kuinka oppia tuntemaan ylipäänsä muitakin naisia kuin oman äitinsä niin vapaaehtoistyössä kaivataan kyllä miesten, etenkin perheettömien työpanosta. Rohkeasti vain mukaan!

Vierailija
1856/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, mutta miksi sitten joku aiemmin väitti, että totta kai ihminen vaistoaa jos joku on vinkallaan. Totuus on kukaan ei voi varmuudella vaistota, onko joku sekaisin vai ei.

Mutta rumista miehistä esim. moni nainen varmuudella näkee, että sekaisin ovat."

No se joku varmaan uskoo niin, niitä omia uskomuksiaan ja näkemyksiäänhän täällä jokainen jakaa.

Vierailija
1857/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo looksmaxxing on ihan järkevä idea jos ei mene överiksi. Jos et saa naista pumppaat rautaa, käyt parturissa, syöt terveellisesti, hoidatat hampaat. On ihan hämmentävää miten kunnon elintavat voi jo kohentaa ulkonäköä. Toki pakkomielteisimmät ilmeisesti käy myös hiussiirteissä ja laittaa täyteaineita leukaan saadakseen chad leuan tai käyttävät steroideja. (naisethan haluaakin jonkun steroidi-samin).

Mutta sairaaksi se menee jos ulkonäöstä tulee pakkomielle naisen saamisessa. 

Sinä aikana jos ei saa naista ei siitä tarvi ottaa pakkomiellettä. Miettikää jos joku inceli laittaisi kaiken sen energian vaikka opiskeluun naisten haukunnan sijaan. 

Niin. Käteen jää muutakin kuin vain valitus että ei ole naista ja vihaiset viestit netissä. Kohentunut terveys, ulkonäkö ja koulutusta  joka myös kohentaa mahdollisuuksia naisiin tulevaisuudessa,sikäli mikäli ei halua jatkaa vapaaehtoisessa selibaatissa.

Pakkomielteinen looksmaxxing ja mikä tahansa överiksi viety kauneuskirurgia menee jo sairauden puolelle. 

Vierailija
1858/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, mutta miksi sitten joku aiemmin väitti, että totta kai ihminen vaistoaa jos joku on vinkallaan. Totuus on kukaan ei voi varmuudella vaistota, onko joku sekaisin vai ei.

Mutta rumista miehistä esim. moni nainen varmuudella näkee, että sekaisin ovat."

No se joku varmaan uskoo niin, niitä omia uskomuksiaan ja näkemyksiäänhän täällä jokainen jakaa.

Jep. Kiveen hakattuina absoluuttisina totuuksina. Kuinkas se älykäs ihminen määriteltiinkään?

Vierailija
1859/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceliys ei ole minusta mitenkään järjestäytynyt liike. Olen inceli , mutta en ole tutustunut Taten mielipiteisiin lainkaan, enkä tiedä noista prosenttiluvuista. Chadistä sen verran, että on tietysti yliamputtu karikatyyri. Oman inceliyteni johtuu yksinkertaisesti, että olen lyhyt. Ei siinä tarvita sen kummempaa teoriaa taustalle. Omastakin mielestäni näytän naurettavalta ja erittäin epäseksuaaliselta. Enpä voi syyttää, että ei naiset minusta syty

Lue tuosta muutama sivu taaksepäin, miksi naiset laittavat pituustoiveen. Aika harva nainen suostuu luopumaan miehen vuoksi korkokengistään tai muutenkaan tyylistään jos ei itse halua. Jos pystyt astelemaan pitkän naisen rinnalla ylpeänä ja itsetuntoasi hivelee jos joku jää katsomaan kahdesti daamiasi niin kerro se selkeästi heti eikä vasta 15. päivä kun olet tuntenut naisen 10 vuotta. 

Kehitä

Itse laitoin pituustoiveen koska yleensä kohtaamiset pitkän naisen kanssa, jolla on korkkarit ovat kiusallisia myös lyhyelle miehelle. Muuten voisin olla kiinnostunut lyhyemmästäkin. 

Vierailija
1860/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010329159.html

Minä olen suurinpiirtein samannäköinen ja käytän runsaasti alkoholia, mutta ei minusta ole kukaan kiinnostunut. Tuollaisia miehiä naiset haluaa.

Hyvin harva nainen haluaa murhaajan. Nyt pää pois pusikosta!

Tyyppi on ollut 8 kertaa naimisissa ja ilmeisesti hänellä on naisia ollut aina. Moniko tavallinen juoppo voi sanoa samaa? Murha on juurikin se seikka joka tässä tyypissä kiinnostaa naisia.

No mutta asiahan on sitten ratkaistu, ei kun hankkiudut vaan vankilaan ja saat 8 epäonnistunutta parisuhdetta mielenterveyden ongelmien kanssa

Kuulostipa tutulle.  Oletko vakoillut minua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän