Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä meuhkaa Tatesta, mutta onko edes perehdytty hänen näkemyksiinsa? Tuossa on oikea syvähaastattelu miehestä. Voi yllättää.
Tuoko on se paljon puhuttu Chad? En katsoisi kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viikonloppuna isossa musiikkitapahtumassa kauniita nuoria miehiä ja naisia, ja kun spottasin heidän parinsa, niin toinen osapuoli oli myös "itsestään huolta pitävän" näköinen. Tatuoiduilla tatuoitu puoliso ja old money -tyylisillä samantyylinen puoliso, fitness-ihmisillä fitness-pari jne. ja olivat kuin mainoskuvastoista. Näitä kauniita ihmisiä oli ehkä 3 %, eikä heitä normaalisti edes näe prismoissa.
Jos 97 % nuorista ihmisistä on taviksia ja vanhemmista 99 %, ja he pariutuvat keskenään, niin annetaan standardi-hyvännäköisten pariutua keskenään. Ei heillä ole sen helpompaa, kun yhtä kauniin parin kumppanin löytäminen on varmasti haastavaa, etenkin jos luonnekin on jonkinlainen faktori. :D
Luonne ei ole minkäänlainen faktori, koska ulkonäkö on ensimmäinen asia, jonka perusteella romanttinen kumppani
ENSIMMÄINEN. Mutta jos Mr. Univesum ja Linnunrata osoittautuu kusipääksi, se ammutaan maata kiertävälle radalle alta aikayksikön. Näin olen tehnyt itsekin. Vaikka en nyt tiedä, olivatko ne Chadejä.
Oliko niillä uusi nainen jo kun sait oven paiskattua kiinni?
Aivan, oli ne Chadeja. Ehditkö antaa niille? Niinpä.
Kuinka paljon itsetunto kohenee kun pumppaa rautaa, käy salilla ja hankkii rusketuksen. Jotain tällaista on ehdotettu? Onko joku mies tehnyt havaintoja?
Itsetuntohan on itsessään hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viikonloppuna isossa musiikkitapahtumassa kauniita nuoria miehiä ja naisia, ja kun spottasin heidän parinsa, niin toinen osapuoli oli myös "itsestään huolta pitävän" näköinen. Tatuoiduilla tatuoitu puoliso ja old money -tyylisillä samantyylinen puoliso, fitness-ihmisillä fitness-pari jne. ja olivat kuin mainoskuvastoista. Näitä kauniita ihmisiä oli ehkä 3 %, eikä heitä normaalisti edes näe prismoissa.
Jos 97 % nuorista ihmisistä on taviksia ja vanhemmista 99 %, ja he pariutuvat keskenään, niin annetaan standardi-hyvännäköisten pariutua keskenään. Ei heillä ole sen helpompaa, kun yhtä kauniin parin kumppanin löytäminen on varmasti haastavaa, etenkin jos luonnekin on jonkinlainen faktori. :D
Luonne ei ole minkäänlainen faktori, koska ulkonäkö on ensimm
No mitä sitten? 😄
Vierailija kirjoitti:
Juu. Miehet levittää näitä "naisille kelpaa vaan Chad ja muut ei saa ikinä ketään"-juttuja, ja jotain näitä "enää ei voi katsoa naisiin päinkään kun saa syytteen ahdistelusta"-juttuja. Sitten toiset epävarmat miehet lukee näitä päivästä toiseen ja alkaa uskoa niihin itsekin. Ja kas näin saadaan laaja joukko syrjäytyviä miehiä komppaamaan toisiaan näissä keskusteluissa.
Samaan aikaan reaalimaailmassa kaikennäköiset ihmiset löytää parisuhteita.
Tuo sun reaalimaailma on vanhentunut. Parisuhteiden määrä on romahtanut. Tämä perustuu tilastoihin, ei sun mielipiteeseen ja kokemuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä meuhkaa Tatesta, mutta onko edes perehdytty hänen näkemyksiinsa? Tuossa on oikea syvähaastattelu miehestä. Voi yllättää.
Tuoko on se paljon puhuttu Chad? En katsoisi kahdesti.
Yöks. Mä tykkään eniten miehistä ketkä on komeita ketkä ei tajua olevansa komeita
Ärsyttää tää ketju oikeastaan....
Jos Chad vie naiset incelien mielestä, niin mitä sitten?
Oikeasti... Mitä sitten?
Sitten ne vie ja sillä siisti...
M46
Vierailija kirjoitti:
Chadijutut on 100% totta ja paikkansa pitäviä, mutta ketjua lukiessa olen huomannut että palstanaiset:
-ymmärtää tahalteen väärin
-trollailee
-on niin vanhoja(50-70v) ettei kosketuspintaa
-ei vaan älyä, kun ei ajattele tarpeeksi
Eli aika normipäivä palstalla. Onhan se varmaan vaikea joillekin myöntää että miehet ovat oikeassa ja valitus on aiheellinen.
1970-80-luvulla olivat suomalaiset naiset ja miehet kauniimpia ja komeampia kuin nykyään. Miehilläkään ei ollut nykyajan outo tukan lyhyeksikynimismuoti kuten nyt. Silloin monella olivat hiuksetkin paremmin kasvoja kehystämässä kuin nykyiset, ilmeisesti sotaisten aikojen innoittamat hiukset kehystävät kenenkään kasvoja tai tuo parhaita piirteitä esiin.
Kyllä siihenkin aikaan oli naistenmiehiä. E-pillereitä määrättiin myös sinkuille. Farkut olivat tiukat ja vyönsoljet vihjaavan suuret. Naistenmiehiäkin oli niille, jotka heistä olivat kiinnostuneita. Se oli ihan ihmisestä itsestään kiinni, että suostuuko naistennaurattajaa kyttäämään mustasukkaisena, vaiko tutustuiko ihmisiin eri tapahtumissa (musiikkifestarit jne) ja löysi ennemmin tai myöhemmin sitten seuraa sieltä tai opiskelijabileissä. Siihen aikaan oli normaalia toimia myös puoluepoliittisesti ja monet olivat löytäneet ensimmäisen seurustelukumppaninsa joko puolueen kesäleiriltä tai rippileiriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010329159.html
Minä olen suurinpiirtein samannäköinen ja käytän runsaasti alkoholia, mutta ei minusta ole kukaan kiinnostunut. Tuollaisia miehiä naiset haluaa.
Hyvin harva nainen haluaa murhaajan. Nyt pää pois pusikosta!
Tyyppi on ollut 8 kertaa naimisissa ja ilmeisesti hänellä on naisia ollut aina. Moniko tavallinen juoppo voi sanoa samaa? Murha on juurikin se seikka joka tässä tyypissä kiinnostaa naisia.
No mutta asiahan on sitten ratkaistu, ei kun hankkiudut vaan vankilaan ja saat 8 epäonnistunutta parisuhdetta mielenterveyden ongelmien kanssa
Nyt on kuunneltu kyllä ihan liikaa Isojen Poikien satuja Tiinoista :D
Kaikki täällä ihan aitojen Tiinojen kertomukset parisuhteista, nuoruudesta, seurustelusta jne. menevät yli hilseen, koska vain Isot Pojat tietävät totuuden.
Käyhän tutustumassa ihan oikeisiin naisiin eikä vain incelimiehiin. Helpottuu elämä, kun huomaa, että tavan pulliaisia kaikki ovat ja tyytyväisiä omissa parisuhteissaan sen toisen pulliaisen kanssa.
Paitsi tietysti jos tässä nyt projisoidaan niitä omia toiveita, että haluttaisiin se Prinsessa Insta-Tiina pyllistäjä, mutta kun ei saada, tyydytään ihan vaan tavalliseen Tiinaan ja hankitaan parit muksut sen mieliksi ja sitten katkerina haudutaan omassa kitkeryydessä, kun ois oikeesti haluttu se Prinsessa. Ilman pildeä ei kuitenkaan voi elää, joten pakko ottaa vaan joku, mihin rahkeet riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat yhden miehen täyttävän kaikki tarpeensa, miehet haluavat kaikkien naisten täyttävän sen yhden tarpeensa.
Naiset haluavat rakkautta, miehet seksiä.
Onhan näitä. Välillä ihmettelen miten pariskuntia edes syntyy.
Naiset ehkä haluavat rakkautta, mutta naisen rakkaus mieheen on ehdollista. Mies rakastaa ehdoitta.
Nainen ei arvosta miestään sellaisena kuin on. Aina löytyy kritisoitavaa ja valittamista
Mies rakastaa ehdoitta???
Tarkoitat varmaan, että mies rakastaa naisen ulkonäköä, seksiä ja naisesta saatavaa hyötyä ihan ehdoitta. Ei naista. Ulkonäön rapistuessa tai iän karttuessa rapisee myös miehen rakkaus pois.
Tai kun nainen sairastuu vakavasti. Tunnen yhden pariskunnan, jossa mies meni naimisiin naisen kanssa,koska naisella oli niin upeat rinnat. Nainen ihan itse sanoi, että mies ei jätä häntä,koska hänellä on niin upeat rinnat. No, nainen saavutti 40-vuoden iän, ja rinnat rupsahtanut. Mies lähti, ja etsi nuoremman isorintaisen naisen.
Tämä ei edes ole mikään ainutlaatuinen keissi. Tunnen monta miestä,joille tärkein kriteeri naisessa on ne isot rinnat. Miehillehän tämä on sallittua, mitta auta armias, jos nainen edellyttää jotain ullonäkökriteerejä miehiltä, niin nainen on pinnallinen- naisille pitäisi kelvata mies,kuin mies joka käy töissä, huolehtii hygieniastaan, eikä hakkaa naista. Nämä on miesten mielestä merkki tasokkaasta miehestä. Top mies on miesten mielestä silloin,jos noiden lisäksi mies vielä harrastaa säännöllisesti liikuntaa.
Nuohan ovat ihan perusedellytyksiä.
Jos mies vain menee ja hankkii nuoremman isorintaisen naisen niin hän on jo melkoisen tasokas mies. Ilmeisesti liian tasokas sille vanhalle naiselle joka ei pitänyt huolta itsestään.
Nuoret naiset kun ei edes katso vanhempien tavismiesten suuntaan. Näinhän te kerrotte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceliys ei ole minusta mitenkään järjestäytynyt liike. Olen inceli , mutta en ole tutustunut Taten mielipiteisiin lainkaan, enkä tiedä noista prosenttiluvuista. Chadistä sen verran, että on tietysti yliamputtu karikatyyri. Oman inceliyteni johtuu yksinkertaisesti, että olen lyhyt. Ei siinä tarvita sen kummempaa teoriaa taustalle. Omastakin mielestäni näytän naurettavalta ja erittäin epäseksuaaliselta. Enpä voi syyttää, että ei naiset minusta syty
Lue tuosta muutama sivu taaksepäin, miksi naiset laittavat pituustoiveen. Aika harva nainen suostuu luopumaan miehen vuoksi korkokengistään tai muutenkaan tyylistään jos ei itse halua. Jos pystyt astelemaan pitkän naisen rinnalla ylpeänä ja itsetuntoasi hivelee jos joku jää katsomaan kahdesti daamiasi niin kerro se selkeästi heti eikä vasta 15. päivä kun olet tuntenut naisen 10 vuotta.
Kehitä
Sama kai se syy on pituustoiveelle kun lopputulos on sama. Olen kuullut monta muutakin syytä. Kaikki varmasti ihan valideja. Ei mahda mitään. Enemmän melkein harmittaa se, että ei suostuta uskomaan sitä , että minussa muuten ole isompaa vikaa. On hyvä työ, palkka yli 6000e kk, omk-talo, olen hyvä suustani ts puhumaan. Omaan terveen ja nopean järjenjuoksun. Harrastan historiaa, lukemista. Olen kiinnostunut ilmiöistä, tapahtumista, tieteistä jne. Pidän eläimistä, olen päihteetön. No mikään tyylimestari en ole, mutta olen ajan kanssa hieman luopunut kiinnittämästä siihen huomiota .
Vierailija kirjoitti:
Täällä on useaan otteeseen puhuttu incelin näköisistä miehistä. Siksi kysynkin.
Miltä incelin näköinen mies näyttää?
Itse en osaa yhtään kuvitella, että mikä ulkonäkö luetaan incelin näköiseksi. Voisiko joku auttaa?
Googleta Andrew Tate. Yli-inceli.
"Ja tässä mallia naisen rakkaudesta:
https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009072649.html
Nainen poltti miesystävänsä elävältä Oikeus tuomitsi 11 vuoden vankeuteen
Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi naisen vain heitteillejätöstä. Hovioikeuden mukaan nainen valeli miesystävänsä palavalla nesteellä ja sytytti tuleen."
Niin, no sehän jo tuli todettua, että naisen rakkaus on ehdollista. Tämä palstajamppojen mainostama miehen ehdoton rakkaus taas on ilmeisesti esim. sitä, että mies kutsuu 80 muuta ehdoitta rakastavaa kanssaveljeään raiskaamaan huumatun vaimonsa. HIV-positiivinenkin pääsi oikein kuudesti raiskailemaan. Sellaista on ehdoton rakkaus, jonka vain miehet osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceliys ei ole minusta mitenkään järjestäytynyt liike. Olen inceli , mutta en ole tutustunut Taten mielipiteisiin lainkaan, enkä tiedä noista prosenttiluvuista. Chadistä sen verran, että on tietysti yliamputtu karikatyyri. Oman inceliyteni johtuu yksinkertaisesti, että olen lyhyt. Ei siinä tarvita sen kummempaa teoriaa taustalle. Omastakin mielestäni näytän naurettavalta ja erittäin epäseksuaaliselta. Enpä voi syyttää, että ei naiset minusta syty
Lyhyys ei ole ongelmasi vaan huono itsetunto. Sanot näyttäväsi naurettavalle ja erittäin epäseksuaaliselle. Siihen ei auta, vaikka olisit 2 metrinen, koska samat aivot kulkevat kuitenkin mukanasi. Itsetunto pitää ensin saada kohdilleen. Muutoin saatat tietämättäsi sabotoida hyvätkin mahdollisuudet. Itse olin kerran kiinnostunut miehestä, joka oli 165cm ja mielestäni oikein söpö.
TIedät siis paremmin kuin tutkimustulokset, että naisia lyhyemmillä miehillä käy aina flaksi. Eikun mites ne tutkimukset menikään? Ja sinä olisit ottamassa tietysti omaksesi jonkun niistä lyhyistä miehistä omaksesi jos olisit sinkku? Eikös? Vai sopisiko jollekin kavereillesi tai hänen kaverilleen tai hänen....
Paras seksi mitä olen harrastanut elämässäni oli itseäni nuoremman pituiseni miehen kanssa jota pidin vain kaverina. En kokenut häneen juuri vetoa. Päädyin seksiin kun hän hieroi hartioitani ja sitten kävikin jotain muuta. Hän oli erittäin taitava. En tiedä mistä lie oli taitonsa hommannut. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Chad ole käytännössä vaan poikkeuksellisen hyvännäköinen mies? Sellainen mies, jota naiset välillä kääntyvät katsomaan kadulla, ja joka saa tuhansia tykkäyksiä Tinderissä?
Ei mikään ihme, että nuoret miehet haluaisivat olla "chad". Kukapa ei haluaisi.
Ei kun Chad on sellainen, kuten tuon Ylen jutun kuvituskuvakarikatyyri, muistuttaa Tom of Finlandia. Sellaisia katselevat toiset miehet.
Lisäksi pitää kuulemma olla rikas, menestynyt, iso talo, kallis auto, kallis kello, tietty rasvaprosentti, laatikkoleuka, tuuhea tukka, 190cm, joidenkin lähteiden mukaan max 27-vuotias jne.
Jos on vaikka kalju parrakas putkimies, jota naiset katsovat ja jonka seurassa naiset viihtyvät, koska hänellä on hyvä luonne, niin hän ei ole Chad. Hän on vaan ihan tavis.
Ahaa, no onpas tämä lore mennyt monimutkaiseksi :)
Antaisin nuorille miehille yksinkertaisen vinkin: älä keskity chadeihin ja siihen mitä he puuhaavat, vaan keskity tekemään itsestäsi niin hyvännäköinen kuin vaan ikinä pystyt, niillä pelimerkeillä mitä sinulla on käytössäsi. Matala rasvaprosentti, lihakset, tyylikkäät vaatteet, hyvä tuoksu, näistä kaikista on valtavasti apua naismarkkinoilla. Ja harjoittele sosiaalisia taitojasi niin paljon kuin mahdollista, hyvä huumorintaju ja käytöstavat on oleellisen tärkeitä.
Unohda chad, tee sen sijaan itsestäsi se paras mahdollinen versio.
Hyviä neuvoja. Annan yhden lisää. Tee tuo kaikki, mutta itsesi vuoksi. Älä sekaannu naisiin, et kelpaisi niille omana itsenäsi, älä huoli niitä kun olet paras versio itsestäsi. Ne jättää sut jos sairauden vuoksi menetät yhtään mitään. Työttömyys tai vakava sairastuminen on se hetki kun naiset ottaa eron, tutkitusti.
Olen Chat nainen ja on ihan pakko päästä Chadiin LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä feministit muuten yhdistävät Taten valkoiseen äärioikeistoon? Tate on varttimusta.
Samaa sakkia. Kuvottava veijari jota on aivan turha täällä promota. Käy sinäkin pesulla ja poistu välillä ulos noiden höpövideojesi parista.
Kiitos huolenpidosta, mutta ulkoilen ja peseydyn ihan säännöllisesti, noin kerran/vrk. Mutta et tainnut videota ehtiä katsoa? Tiedät katsomattakin höpövideoksi? Sanooko sinulle muuten oikeudellinen termi "syyttömyysoletus" mitään?
&
Näiden Chad-selitykset on meistä tervejärkisistä ihmisistä, miehistä ja naisista, ihan yhtä vakuuttavia kuin uskomus siitä, että maapallo on litteä. Näitä Flat Earth-tyyppejä löytyy, jotka aidosti uskovat tähän. Mitkään valokuvat maapallosta ja tieteelliset todistukset eivät muuta heidän mieltään, vaan ovat sitä mieltä, että ne ovat valheita tai väärennöksiä.
Sama Chad-uskovaisten kanssa. Mikään määrä todisteita, ei edes se Prisma, riitä muuttamaan näkemystä siitä, että Chad-uskovaisuus on kahelia eikä perustu mihinkään muuhun kuin muutaman mielenterveydellisistä haasteista kärsivän, muita miehiä rahanahneuksissaan jallittavan Jenkkifuulan höpinöihin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo looksmaxxing on ihan järkevä idea jos ei mene överiksi. Jos et saa naista pumppaat rautaa, käyt parturissa, syöt terveellisesti, hoidatat hampaat. On ihan hämmentävää miten kunnon elintavat voi jo kohentaa ulkonäköä. Toki pakkomielteisimmät ilmeisesti käy myös hiussiirteissä ja laittaa täyteaineita leukaan saadakseen chad leuan tai käyttävät steroideja. (naisethan haluaakin jonkun steroidi-samin).
Mutta sairaaksi se menee jos ulkonäöstä tulee pakkomielle naisen saamisessa.
Sinä aikana jos ei saa naista ei siitä tarvi ottaa pakkomiellettä. Miettikää jos joku inceli laittaisi kaiken sen energian vaikka opiskeluun naisten haukunnan sijaan.
Ei nyt oikein tätä ulinaa sairaammaksi voi enää mennä, joten jos looksmaxxing tekee onnelliseksi, ei muuta kuin täyttä häkää eteenpäin. Sentään sitten tekisivät jotain ongelmalleen.
En lukenut koko tekstiä, mutta siinä olen samaa mieltä että pituus ei ole ongelma. Minulla on harrastus jossa mm. 5 miestä on minua lyhyempiä, enkä ole kiinnittänyt asiaan edes huomiota ennen kuin näitä keskusteluja lukiessa. Näillä miehillä on kuitenkin paljon hyviä ominaisuuksia, on uskollisia ja rehellisiä ns. perhemiehiä ja perusfiksuja ja hyväkäytöksisiä. Ei minulle olisi ongelma jos olisin sinkku, sillä aika moni muu ominaisuus vaikuttaa enemmän kuin pituus. Tuo alkuperäinen juttu inceleistä tms vaikutti lähinnä teinipoikien epävarmuuksille ja kun itse ei onnistu pariutumaan niin halutaan siitä syyttää naisia...