Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nörtit ovat kateellisia sosiaalisille ja hyvännäköisille urheilijapojille/-miehille? Eihän tässä ole mitään uutta. Paitsi ehkä se, että nykyään näitä lätkäjätkiä kutsutaan ilmeisesti 'chadeiksi'? Minun nuoruudessani termi oli 'jock'.
Minun nuoruusaikoinani oli yksinkertaisesti suositut pojat/tytöt ja epäsuositut.
Niin meilläkin kyllä. Suosittuja tyttöjä olivat ringeten pelaajat sekä tanssijat, poikia lätkäjätkät ja muusikot. 'Jock' käsittääkseni viittaa nimenomaan urheilijoihin.
Epäsuosittuja oltiin me hiket, nörtit ja oudot, epäsosiaaliset hyypiöt.
Sitten vain mukaan porukoihin ja lopetat hyypiönä olemisen. Pari keppanaa kitaan ja bileisiin pamputtamaan. Ei sua kukaan tule kodist
Tässä tiivistettynä ongelmaan ratkaisu. Lyhyesti ja ytimekkäästi. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokemusta monesta perspektiivistä. Olen nainen ja olin lihava nuorena. En jaksanut panostaa ulkonäköön. Olin kuin ilmaa miehille. Kerran yksi nuori mies käytännössä sanoi että mene pois läski minulle kun vahingossa seisoskelin hänen lähellään koululla ja sama tyyppi tuli laihtumiseni jälkeen iskemään minua baarissa tietämättä kuka olin.
Laihdutin, kävin salilla ja aloin satsata ulkonäkööni. Minulla oli edelleen 18 vuotiaana tosi huono itsetunto. Tapailin idioottimiehiä huonon itsetunnon vuoksi tullen loukatuksi.
Sitten tajusin että tasoni on korkeammalla. Olin joskus baarissa yhden tapailevani nuoren miehen kanssa ja joku mies tuli sanomaan minulle että miksi tapailen rumiluksia. Itseasiassa se sai minut tajuamaan myös sen että miksi tapailen rumiluksia myös henkisellä tasolla mutta huono itsetunto ajaa siihen.
Itsetuntoni noustessa tajusin arvon
Aikana jolloin käytännössä sain huomiota niiltä kaikista suositummilta miehiltä kävin salilla monta kertaa viikossa, satsasin ulkonäkööni paljon. Opin korostamaan ulkonäköni parhaita puolia, pukeuduin nätisti. Läskien alta kuoriutui kauniit kasvot. Kokemus huomiosta ja kehuista sen jälkeen kun olin ollut vain "läski" oli huumaava.
Iän myötä saan edelleen kehuja mutta enemmän arvostan oikeas yhteyttä ihmisen kanssa, jotain sielujen sympatiaa kuin kehua ulkomuodosta. Ulkonäkö rapistuu, itse kelläkin. Toki voi nuoruutta yrittää tavoitella tai hankkia nuorempia kumppaneita. Niinkuin jotkut miehet tekee. Onhan nuoruus kaunista, kaikki nuoret on monesti kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän koko ajan paremmin naisia, jotka ei enää kykene elämään miesten kanssa. Vaikuttaa siltä että suurin osa aikuisista miehistä on pedareita.
Osalla on ongelmana se, ettei nainen sytytä kun ei miehelle itselleen tule tunnetta siitä että hän olisi naisen ensimmäinen ja kyseessä olisi naisen elämän ensimmäinen seksikerta. Siksi toinen, kolmas jne kerta kuvottaa heitä ja nainen on kammettava ulos lemmenpesästä ennen kuin nainen alkaa pakottaa suhteeseen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nythän mä vasta hokasin, että kun sanotaan Chadien vievän kaikki naiset, niin ne vie niitä nille ilmaisille matkoille!
Voihan Kykki Kyllikki, olisinpa tajunnut tämän, ei olisi tarvinnut maksaa yhtään ulkomaanmatkaa omasta pussista. Oiskohan vielä nelikymppisenä mahdollisuutta tällaiseen nelikymppiseen, anteliaaseen Chadiin?
Minäkin olen vanhana feministinä maksanut omat matkani jne. Olisi pitänyt maksattaa Chadeilla kaikki! Olisin varakas jos olisin sijoittanut ne rahat.Mäkin olen jo viisikymppinen ja vasta nyt joku kertoo, että tämmöisiä Chadeja on olemassa! Vieläköhän ehtisi
Minäkin missasin tämän kuuluisan karusellin chadien kanssa. Menin naimisiin ensimmäisen poikaystäväni kanssa. 
No älä, sama vika! Tässähän tulee ihan höynäytetty olo. Olisi ollut ilmaisia matkoja ja lahjoja ja rahaa ovista ja ikkunoista sekä päivittäisiä orgioita lätkä-kirurgi-malli-Chadien kanssa - ei siis yhden, vaan ainakin 20 kuulemma löytyy per nainen - ja minä tampio menin ottamaan sen ekan kivan miehen ja tavallisen elämän. Ja maksamaan itse omia juttuja, olisin saanut ne ilmaiseksi Chadeilta, kenties kertaa 20, ja olisin säästänyt omat rahat vaikka asuntoon. Paitsi ehkä olisin saanut ostettua asunnon niillä Chadien rahoilla?
"Viisaat vanhemmat pystyisivät auttamaan omia lapsiaan parhaiten siveyskihlaamalla heidät ja vannottamalla heidän pysyvän koskemattomina omaan hääyöhönsä saakka. Tuo on paras tapa varmistaa, ettei kukaan saa määräänsä enempää."
Kannatathan myös tasapalkkaa ja ruokakortteja?
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä meuhkaa Tatesta, mutta onko edes perehdytty hänen näkemyksiinsa? Tuossa on oikea syvähaastattelu miehestä. Voi yllättää.
Miksi nämä feministit muuten yhdistävät Taten valkoiseen äärioikeistoon? Tate on varttimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola on lähellä Chadia.
Näille on turha laittaa mitään esimerkkejä Ne oikein hekumoi, että pääsisivät halveksimaan. Mikäs sen helpompaa.
Naiset on tuollaisia. Sehän on tutkittu juttu kuinka heidän mielestä 90% miehistä on keskivertoa rumempia ja vain 10% jokseenkin siedettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nörtit ovat kateellisia sosiaalisille ja hyvännäköisille urheilijapojille/-miehille? Eihän tässä ole mitään uutta. Paitsi ehkä se, että nykyään näitä lätkäjätkiä kutsutaan ilmeisesti 'chadeiksi'? Minun nuoruudessani termi oli 'jock'.
Minun nuoruusaikoinani oli yksinkertaisesti suositut pojat/tytöt ja epäsuositut.
Niin meilläkin kyllä. Suosittuja tyttöjä olivat ringeten pelaajat sekä tanssijat, poikia lätkäjätkät ja muusikot. 'Jock' käsittääkseni viittaa nimenomaan urheilijoihin.
Sitten vain mukaan porukoihin ja lopetat hyypiönä olemisen. Pari keppanaa kitaan
Tytöt niin tykkää olla humalaisen pamputettavana...
Ennen niitä sanottiin naistenmiehiksi. Kyllä tämä ilmiö on ollut olemassa aina, että joillekin riittää naisia joka sormelle, ja toisten on vaikea löytää seuraa. Tokikaan kaikki naiset ei tämän tyyppisistä miehistä viehäty tai ainakaan mene lankaan niin helposti, vaan näkee sen hurmurikäytöksen läpi.
Ja toki samaa tapahtuu myös toisin päin. Toiset naiset saa seuraa suunnilleen sormia napsauttamalla, toisille se on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä meuhkaa Tatesta, mutta onko edes perehdytty hänen näkemyksiinsa? Tuossa on oikea syvähaastattelu miehestä. Voi yllättää.
Siis eikö tämä Tate ole Chadien Chad? Ja silti ei saanut naisia muutoin kuin ihmiskaupalla, josta tuli tuomio? Eli miten tämä Chadihomma toimii sitten oikeesti; tuleeko niitä naisia ovista ja ikkunoista vai pitääkö ne kidnapata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköni ei ole kohdallaan joten tinderissä en saa edes mahdollisuutta näyttää millainen muuten olisin.
Ja jälleen kerran todettakoon nuo prismaperheet. Ulkonäöllisesti Prismassa ei herätä minulle minkäälaisiä fiiliksiä juuri kukaan mies, mutta niin vain nekin ovat naisensa löytäneet.
Naisen joka oli ensin kiertänyt monella Chadilla sylistä syliin.
Ai hitsi mikä aarre!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vain mukaan porukoihin ja lopetat hyypiönä olemisen. Pari keppanaa kitaan
Rääh. Kun minä olin kloppi niin menin töihinkin. Töitä sai helposti kerran pääsin raksalle kun huusin aidan raosta että eipä taida tulla valmista! Mestari totes siihen että tulepas kloppi näytyämään osaatko paremmin ja työ oli taattu!
Turhaan jolopit mistään työttömyydestäkään valittaa pelkkää saamattomuutta. Nykypenskoilke pitäs antaa piiskoo ja kovvoo!! Kyllä ennen oli paremmim ei ollut mitään watsappei ja Jooodeleita!
Chad voi olla täysin luonnevikainen. Mun mies ei ole chad. Rakkain ja kiltein. En vaihda Chadiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori haisevat löysäperseiset incelit, mutta kukaan ei teitä sääli vaan kaikki pysyttelevät teistä kaukana ihan syystä. On olemassa sellainen juttu kuin vaisto. Ihmiset vaistoavat kun joku on vinksahtanut, eivätkä yleensä halua viettää sellaisten kanssa alkaa.
Jep. Naisethan vaistoavat esim. Onko joku narsisti, psykopaatti tai sarjamurhaaja. Pelkkä komea naama ei riitä. Ted Bundykin oli rippipoika ja naiset aistivat sen!
Ei se ihmisen vaisto tietenkään pettämätön ole. Bundyn komeus ja "kunniallinen" elämäntyyli (psykologian/oikeustieteen opiskelu) riittivät lukemattomille miehillekin, mm. kahdelle psykiatrille, joiden mielestä Bundy oli "unelmavävy". Uhrinsa Bundy useimmiten huijasi auttamaan itseään pitämällä kättä kantositeessä tai käyttämällä kävelykeppejä.
Vierailija kirjoitti:
"Sä kysyit että onko suomessa chadeja. Sulle vastattiin tähän, ihan esimerkkien kanssa. Nyt koitat rimpuilla ja väännellä asiaa uusiksi, kun sinut jauhotettiin."
Minä en kysynyt, onko Suomessa chadejä. Näin tuon vastauksen ja ihmettelin, miten nuo voivat olla chadeja, jos kerran chadin määritelmään kuuluu se, että chadit vie kaikki naiset.
Aika perussettiä näille palstamammoille. Ne kehittää toistensa kommenteista olkiukkoja joilla ne määrittelevät asiat mieleisekseen. :)
Hienoa kuitenkin nähdä kuinka nuo mummelit viettää täällä aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä naiset julkisesti sanovat kelpuuttavansa ja mitä naiset oikeasti kelpuuttavat on kaksi eri asiaa. Ihan jokainen nainen sanoo että kelpuuttaa tavallisen miehen mutta käytännössä kun naisten käytöstä katselee niin tavallinen mies ei todellakaan riitä naisille
Niin et sinne Prismaan vielä ehtinyt?
Jestas, mun puoliso varmasti ilahtuu, kun kerron sille sen olevan miesten ravintoketjun huippua, Chad! :)
Muistakaahan te muutkin naiset täällä käydä kehumassa kotona olevaa Chadia. Yhtään huonompihan ei meille kelpaisikaan.
Kaikki parisuhteessa olevat miehet ei oo chadeja eikä chadit ole aina parisuhteessa. Chadeilla on pari suhdetta, monesti parisuhteen kanssa yhtä aikaakin.
No pahus! Juuri ehdin käydä kertomassa
Se että se on kelvannut eltaantuneelle kaskelotille ei tarkoita että kukaan muu huolisi sitä.
Normista ja incelistä voi tulla chad, jos voittaa chadin kaksintaistelussa. Tämä on biologinen fakta.
Hormonitoiminta muuttuu voiton jälkeen kuin taiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia naiset aina oletusarvoisesti lisäävät että keskivertonainen on läski? Syökää vähemmän.
Koska keskivertonainen on nykyään ylipainoinen. Samoin on keskiverto mies. Niin se nyt vaan on. Ei tietenkään hyvä juttu.
Keskiverto nainen on lihava kun taas keskiverto mies on ylipainoinen. Niissä on pieni ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköni ei ole kohdallaan joten tinderissä en saa edes mahdollisuutta näyttää millainen muuten olisin.
Ja jälleen kerran todettakoon nuo prismaperheet. Ulkonäöllisesti Prismassa ei herätä minulle minkäälaisiä fiiliksiä juuri kukaan mies, mutta niin vain nekin ovat naisensa löytäneet.
Naisen joka oli ensin kiertänyt monella Chadilla sylistä syliin.
Ai hitsi mikä aarre!
Niin eli itse pitäisi saada seksiä helposti monilta naisilta, mutta sitten vaimoksi kaunis siveä neitsyt, (joka on kuitenkin sitten villi sängyssä).