Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
1761/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös niitä lihaksia kasvateta steroideilla?

Aiemmin jotkut toimivat ihan julkisesti steroidien käytön mannekiineina, ja steroidit yhdistettiiin usein kuntosaleihin. Ovatkoha ne edelleen se tavistenkin pääasiallinen steroidien hankintapaikka?   

Noin oli lehtiartikkelin mukaan viime vuonna. Steroidit vievät potenssin ja tekevät raivohulluksi. No, näyttää edes Chadilta eli taistelu on ilmeisesti puoliksi voitettu?

Vierailija
1762/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luuletko, ettei koulussa juoruilla? Lol. Juorut kulkee salamannopeasti."

Ja sinä juoruämmä uskoit niihin? Ei ole suakaan älyllä siunattu.

Kuinka moni poika tai mies ei ole muka ikinä valehdellut seksikokemuksistaan? Ei taida yhtään rehellistä löytyä koko Suomesta. Hurjimmat selittävät, että kaksi tyttöä oikein kilpailevat huomiosta yhden pojan kimpussa. Ei ole todellista!

Ei ainakaan minun mieheni ole minulle valehdellut. Sanoi suoraan, että ketään ei ole aiemmin ollut ja tottahan tuo oli. Yhdessä opeteltiin sitten seksin salat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inceliys ei ole minusta mitenkään järjestäytynyt liike. Olen inceli , mutta en ole tutustunut Taten mielipiteisiin lainkaan, enkä tiedä noista prosenttiluvuista. Chadistä sen verran, että on tietysti yliamputtu karikatyyri. Oman inceliyteni johtuu yksinkertaisesti, että olen lyhyt. Ei siinä tarvita sen kummempaa teoriaa taustalle. Omastakin mielestäni näytän naurettavalta ja erittäin epäseksuaaliselta. Enpä voi syyttää, että ei naiset minusta syty

Lyhyys ei ole ongelmasi vaan huono itsetunto. Sanot näyttäväsi naurettavalle ja erittäin epäseksuaaliselle. Siihen ei auta, vaikka olisit 2 metrinen, koska samat aivot kulkevat kuitenkin mukanasi. Itsetunto pitää ensin saada kohdilleen. Muutoin saatat tietämättäsi sabotoida hyvätkin mahdollisuudet. Itse olin kerran kiinnostunut miehestä, joka oli 165cm ja mielestäni oikein söpö. Meillä oli samanlaisia mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia. Juttu tyssäsi siihen, että mies vaan morkkasi itseään ja käänsi kaikki kehut itseään vastaan. Tyyliin "Minusta olet komea! -> Joo, ihan yhtä komea kuin ruttonen ruumis...".

En jaksanut jäädä kauaksi aikaa jankuttamaan, että oletpas, oletpas, oletpas. Tuli olo, että sanomisiani ei oteta tosissaan ja mies väittää minun vain valehtelevan tai heiluttelevan huuliani lämpimikseni, vaikka flirttailen avoimesti hänen kanssaan ja kehun häntä.

Isäni on 170v. ihan tavan duunari ja köyhäkin vielä. Ikinä ei ole ollut naisseurasta pulaa. Nytkin miljoonat lyhyet miehet ovat parisuhteissa ja/tai harrastamassa seksiä. Etelä-Euroopassa miehet ovat lyhyitä normaalistikin, esimerkiksi perusmies Sisiliasta on tumma, karvainen ja lyhyt.

Vierailija
1764/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nythän mä vasta hokasin, että kun sanotaan Chadien vievän kaikki naiset, niin ne vie niitä nille ilmaisille matkoille!

Voihan Kykki Kyllikki, olisinpa tajunnut tämän, ei olisi tarvinnut maksaa yhtään ulkomaanmatkaa omasta pussista. Oiskohan vielä nelikymppisenä mahdollisuutta tällaiseen nelikymppiseen, anteliaaseen Chadiin?

Minäkin olen vanhana feministinä maksanut omat matkani jne. Olisi pitänyt maksattaa Chadeilla kaikki! Olisin varakas jos olisin sijoittanut ne rahat.

Käsittääkseni chadit harvemmin mitään tarjoavat naisille. Paitsi ehkä siitintään :D

Vierailija
1765/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla naisilla oo chad kokemuksia, yllättyykö ketään? Kun näitä jankkaajia täälläkin pyörii.

Vierailija
1766/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nythän mä vasta hokasin, että kun sanotaan Chadien vievän kaikki naiset, niin ne vie niitä nille ilmaisille matkoille!

Voihan Kykki Kyllikki, olisinpa tajunnut tämän, ei olisi tarvinnut maksaa yhtään ulkomaanmatkaa omasta pussista. Oiskohan vielä nelikymppisenä mahdollisuutta tällaiseen nelikymppiseen, anteliaaseen Chadiin?

Minäkin olen vanhana feministinä maksanut omat matkani jne. Olisi pitänyt maksattaa Chadeilla kaikki! Olisin varakas jos olisin sijoittanut ne rahat.

Mäkin olen jo viisikymppinen ja vasta nyt joku kertoo, että tämmöisiä Chadeja on olemassa! Vieläköhän ehtisi

Vierailija
1767/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nörtit ovat kateellisia sosiaalisille ja hyvännäköisille urheilijapojille/-miehille? Eihän tässä ole mitään uutta. Paitsi ehkä se, että nykyään näitä lätkäjätkiä kutsutaan ilmeisesti 'chadeiksi'? Minun nuoruudessani termi oli 'jock'.

Minun nuoruusaikoinani oli yksinkertaisesti suositut pojat/tytöt ja epäsuositut. 

Niin meilläkin kyllä. Suosittuja tyttöjä olivat ringeten pelaajat sekä tanssijat, poikia lätkäjätkät ja muusikot. 'Jock' käsittääkseni viittaa nimenomaan urheilijoihin.

Epäsuosittuja oltiin me hiket, nörtit ja oudot, epäsosiaaliset hyypiöt.

Sitten vain mukaan porukoihin ja lopetat hyypiönä olemisen. Pari keppanaa kitaan ja bileisiin pamputtamaan. Ei sua kukaan tule kodist

Olen nainen ja tuosta on 25 vuotta :) Ei sillä enää ole elämäni kannalta merkitystä, mitä yläasteella tapahtui. Myötätuntoni vain nuorille, jotka epävarmuuksiensa kanssa kamppailevat.

Vierailija
1768/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nörtit ovat kateellisia sosiaalisille ja hyvännäköisille urheilijapojille/-miehille? Eihän tässä ole mitään uutta. Paitsi ehkä se, että nykyään näitä lätkäjätkiä kutsutaan ilmeisesti 'chadeiksi'? Minun nuoruudessani termi oli 'jock'.

Minun nuoruusaikoinani oli yksinkertaisesti suositut pojat/tytöt ja epäsuositut. 

Niin meilläkin kyllä. Suosittuja tyttöjä olivat ringeten pelaajat sekä tanssijat, poikia lätkäjätkät ja muusikot. 'Jock' käsittääkseni viittaa nimenomaan urheilijoihin.

Sitten vain mukaan porukoihin j

Nainen kelpaa aina = ihan mille tahansa hyypiölle runkkualustaksi. Voi vaude viude, mikä kunnia! Mitä nainen siitä saa, kupan?

Ihan samalla tavalla tekin miehet kelpaatte jollekin naiselle, jos ette ole nirsoja. Bupiruusi Bertta voi oikein mielellään antaa teille kyydit, tai se aknenaamainen rillipäinen nörttityttö, joka painaa 150kg.

Ai ei kelpaa? Naiselle pitäis sitten kelvata BupiPena ja aknenaamainen,rillipäinen, 150kg nörttipoika?

Vierailija
1769/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori haisevat löysäperseiset incelit, mutta kukaan ei teitä sääli vaan kaikki pysyttelevät teistä kaukana ihan syystä. On olemassa sellainen juttu kuin vaisto. Ihmiset vaistoavat kun joku on vinksahtanut, eivätkä yleensä halua viettää sellaisten kanssa alkaa. 

Jep. Naisethan vaistoavat esim. Onko joku narsisti, psykopaatti tai sarjamurhaaja. Pelkkä komea naama ei riitä. Ted Bundykin oli rippipoika ja naiset aistivat sen!

Jopa kun Ted oli kuolemansellissäkin, hän sai tuhansia kuolauskirjeitä tuhansilta naisilta. Hänen oikeudenkäyntiinsäkin tuli naisia pukeutuneena ja hiukset laitettuina kuten niillä uhreilla.

Ihan ykkösjuttu olisi se, että lopettaisit Amerikan ihannoinnin. Heidän sosiaaliset ja muut ongelmansa eivät kuvasta

En ihannoi, kerroin vain historiallisen faktan. Olen lukenut Tedistä kertovan kirjan, jonka kirjoitti häntä jahdannut FBI-agentti.

Vierailija
1770/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori haisevat löysäperseiset incelit, mutta kukaan ei teitä sääli vaan kaikki pysyttelevät teistä kaukana ihan syystä. On olemassa sellainen juttu kuin vaisto. Ihmiset vaistoavat kun joku on vinksahtanut, eivätkä yleensä halua viettää sellaisten kanssa alkaa. 

Jep. Naisethan vaistoavat esim. Onko joku narsisti, psykopaatti tai sarjamurhaaja. Pelkkä komea naama ei riitä. Ted Bundykin oli rippipoika ja naiset aistivat sen!

Jopa kun Ted oli kuolemansellissäkin, hän sai tuhansia kuolauskirjeitä tuhansilta naisilta. Hänen oikeudenkäyntiinsäkin tuli naisia pukeutuneena ja hiukset laitettuina kuten niillä uhreilla.

Ihan ykkösjuttu olisi se, että lopettaisit Amerikan ihannoinnin. Heidän sosiaaliset ja muut ongelmansa eivät kuvasta Su

Niin... Suomessahan vastaavia tapauksia ei ole?

Vierailija
1771/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luuletko, ettei koulussa juoruilla? Lol. Juorut kulkee salamannopeasti."

Ja sinä juoruämmä uskoit niihin? Ei ole suakaan älyllä siunattu.

Kuinka moni poika tai mies ei ole muka ikinä valehdellut seksikokemuksistaan? Ei taida yhtään rehellistä löytyä koko Suomesta. Hurjimmat selittävät, että kaksi tyttöä oikein kilpailevat huomiosta yhden pojan kimpussa. Ei ole todellista!

No minä en ole koskaan valehdellut seksiasioistani, enkä itse asiassa edes halua puhua niistä muiden kanssa. Pidän näitä henkilökohtaisina asioina. Ja kerran kaksi naista on esimerkiksi oikeasti kilpaillut huomiostani, ja se oli kaikkiaan ikävä ja sotkuinen kokemus, mistä en ole ylpeä. 

Vierailija
1772/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen rakastuttiin aidosti ja mentiin naimisiin nuorina. Ikä tuo ikävästi kiviä reppuun. Nykyään siis saalistetaan, josko löytyisi vielä parempaa.

Vierailija
1773/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei ole käynyt koskaan mielessä maksattaa mitään miehellä. Siis että mies ostelee matkat ja kaikki. Hitto oisko sekin ollut mahdollista :D Nuorempana muistan treffeillä nähneeni herttaisia opiskelijapoikia jotka vähistä rahoistaankin halusivat tarjota ja uralla menestyneitä tyyppejä jotka treffeillä ei ostaneet edes kahvia. Toisaalta myös niitä miehiä jotka osti koko ravintolaruoat alkuruoasta jälkiruokaan. Joskus myönnettäkööt että otin tällaisia lahjuksia vastaan jossa pääsin vaikka jonnekin tapahtumaan ilmaiseksi. Hämärimpiä on drinkkejä baarissa tarjonneet miehet jotka halusivat tehdä sen kertomatta keltä se on jonka baarimikko tekee. Mutta somessa tuo on uudella levelillä kun nuoret naiset oikeesti törmää johonkin tosi rikkaisiin miehiin jotka vie tämän tarjoamisen jo uudelle tasolle. Se vaikuttaa joidenkin mielestä erittäin tavoiteltavalta elämäntyyliltä. 

Vierailija
1774/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceliys ei ole minusta mitenkään järjestäytynyt liike. Olen inceli , mutta en ole tutustunut Taten mielipiteisiin lainkaan, enkä tiedä noista prosenttiluvuista. Chadistä sen verran, että on tietysti yliamputtu karikatyyri. Oman inceliyteni johtuu yksinkertaisesti, että olen lyhyt. Ei siinä tarvita sen kummempaa teoriaa taustalle. Omastakin mielestäni näytän naurettavalta ja erittäin epäseksuaaliselta. Enpä voi syyttää, että ei naiset minusta syty

Lyhyys ei ole ongelmasi vaan huono itsetunto. Sanot näyttäväsi naurettavalle ja erittäin epäseksuaaliselle. Siihen ei auta, vaikka olisit 2 metrinen, koska samat aivot kulkevat kuitenkin mukanasi. Itsetunto pitää ensin saada kohdilleen. Muutoin saatat tietämättäsi sabotoida hyvätkin mahdollisuudet. Itse olin kerran kiinnostunut miehestä, joka oli 165cm ja mielestäni oikein söpö. Meillä oli samanlaisia mielenkiinnon kohteita ja ha

Eilen näin erään miehen kuka oli lyhyt mutta erittäin söpö. Itselleni joka olen pitkä hän olisi liian lyhyt mutta jollekin naiselle hän olisi unelma. 

Vierailija
1775/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kokemusta monesta perspektiivistä. Olen nainen ja olin lihava nuorena. En jaksanut panostaa ulkonäköön. Olin kuin ilmaa miehille. Kerran yksi nuori mies käytännössä sanoi että mene pois läski minulle kun vahingossa seisoskelin hänen lähellään koululla ja sama tyyppi tuli laihtumiseni jälkeen iskemään minua baarissa tietämättä kuka olin. 

Laihdutin, kävin salilla ja aloin satsata ulkonäkööni. Minulla oli edelleen 18 vuotiaana tosi huono itsetunto. Tapailin idioottimiehiä huonon itsetunnon vuoksi tullen loukatuksi. 

Sitten tajusin että tasoni on korkeammalla. Olin joskus baarissa yhden tapailevani nuoren miehen kanssa ja joku mies tuli sanomaan minulle että miksi tapailen rumiluksia. Itseasiassa se sai minut tajuamaan myös sen että miksi tapailen rumiluksia myös henkisellä tasolla mutta huono itsetunto ajaa siihen.

Itsetuntoni noustessa tajusin arvoni. Minua alkoi iskemään miehet joita voisi sanoa c

Mielenkiintoinen tarina. Sinä tiedät todellisen elämänkokemuksen kautta sen, miten erilaista on deittailla kauniina ihmisenä, verrattuna siihen mitä rumana. Ero on kuin yö ja päivä.

Tiedän tuon itsekin, koska minulla on "rumana ankanpoikasena" sama kokemus kuin sinulla. Kun olin ruma, minulle kirjaimellisesti sanottiin "mene pois". Kun olin kaunis, sain valtavasti huomiota, kokemus oli huumaavan hieno. 

Vierailija
1776/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys ei ole ongelmasi vaan huono itsetunto. Sanot näyttäväsi naurettavalle ja erittäin epäseksuaaliselle. Siihen ei auta, vaikka olisit 2 metrinen, koska samat aivot kulkevat kuitenkin mukanasi. Itsetunto pitää ensin saada kohdilleen. Muutoin saatat tietämättäsi sabotoida hyvätkin mahdollisuudet. Itse olin kerran kiinnostunut miehestä, joka oli 165cm ja mielestäni oikein söpö. Meillä oli samanlaisia mielenkiinnon kohteita ja ha

Niin eli ne omatkaan eoävarmuudet ulkonäössäsi ei merkka mitään. Olet siis malliainesta. Eikä esim. liikuttaisi mitään vaikka naamasi sulaisi lähtisi puolet hiuksista ja lyhenisit 10 senttiä. Vientiä olisi ja aivothan ne on samat! Camoon ei em. ole mitään väliä!

Vierailija
1777/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chadijutut on 100% totta ja paikkansa pitäviä, mutta ketjua lukiessa olen huomannut että palstanaiset:

-ymmärtää tahalteen väärin

-trollailee

-on niin vanhoja(50-70v) ettei kosketuspintaa

-ei vaan älyä, kun ei ajattele tarpeeksi

Eli aika normipäivä palstalla. Onhan se varmaan vaikea joillekin myöntää että miehet ovat oikeassa ja valitus on aiheellinen.

Miksi nuori mies kuvittelee keksineensä pyörän? Ihan samoja ongelmia on aina ollut.

Nuoret aina kuvittelee keksineensä pyörän. Monissa asioissa. Ne kuvittelee olevansa mullistavasti erilaisia kuin aiemmat sukupolvet... Ja onhan ne vähän, mutta ei niin paljon kuin luulevat.

Nykysukupolven toki erottaa aiemmasta some, jossa on niin helppo kuplautua samoin ajattelevien kanssa, että todellisuus hämärtyy ja tämmöiset aiemmin aika marginaaliset ajattelutavat leviää laajemmalle kuin ennen. 

Vierailija
1778/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä naiset julkisesti sanovat kelpuuttavansa ja mitä naiset oikeasti kelpuuttavat on kaksi eri asiaa. Ihan jokainen nainen sanoo että kelpuuttaa tavallisen miehen mutta käytännössä kun naisten käytöstä katselee niin tavallinen mies ei todellakaan riitä naisille

Sanoisin, että täällä oikeassa elämässä menee juuri toisin päin. Naiset heittävät kyllä vitsiä siitä pitkästä, tummasta, komeasta prinssistä ja sitten rakastuvat siihen kivaan varastomieheen. 

Tietysti rakastuvat.

Kun 20 tummaa komeaa "prinssiä" on ensin nainut niitä muutaman vuoden aikana eikä kukaan jää paria viikkoa pidemmäksi aikaa.

Vierailija
1779/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä rilleissä ahdistaa. Sellaiset on kolmanneksella, puolella jos lasketaan lukulasit.

Vierailija
1780/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen jo viisikymppinen ja vasta nyt joku kertoo, että tämmöisiä Chadeja on olemassa! Vieläköhän ehtisi

Don Juanismi. Eli naisten mies, kuten "Kreivi" Lindgren. Melkoisen menestynyt naismaailmassa ja kuuluisa. Tavallaan kivikauden Chad.  Ymmärrän ettei kaikille nappaa hänen tapaisensa.