Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
1781/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, 37-vuotiaana naisena en osaa sanoa mitään tähän ilmiöön liittyen. Mutta voin sanoa, että jos joku tapailemani mies alkaisi itkemään jostain kadehtimastaan chadista, niin kyllä mielenkiinto lopahtaisi aika äkkiä. Pitäisin kyseistä tyyppiä ihan lapsena. 

Se on vain sellainen kostofantasia joka noilla pojilla on. Että kunpa pääsisivät tilanteeseen, jossa eivät ole itse ollenkaan sitoutuneita henkisesti, torjumaan naisen jolla on ollut paljon miehiä. Todella todellisuudesta irtaantunutta ja epätoivoista. 

Ei ne artikkelin pojat haudo mitään kostoa. Mutta vuosien kuluttua kenties. Sen vuoksi ne olisi saatava jengoilleen, eli siis jotain apua. Sitä tarjoaa Miessakit ry. jotta em. nuorukaiset pääsevät irti harhakäsityksistään. Mieluummin tuollaista mm. keskusteluapua, kuin ylimielistä panett

Miesten pitäisi olla erityisen tarkkoja siitä, ettei Purra leikkaa Miessakkien saamasta tuesta. Myös kaikkien isien tyttärien pitää lähteä mukaan samaan rintamaan. Eikös Purrankin lapset ole teinipoikia? Luulisi Purran ymmärtävän, vaikkei empatia kuulu hänen mielestään politiikkaan.

Vierailija
1782/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen nuoren miehen ongelmana on krooninen kranttuus, ei huolita oman tasoista naista. Yleensä kenkä puristaa siitä seikasta että mies on sohvalla löhöävä hintelä kukkakeppi joka olettaa että hän ansaitsee tämän vuoksi hoikan ja siron naisen -näiden miesten pitäisi tajuta että naiset eivät miesten tapaan kavahda jos miehellä on vähän vatsaa vaan naiset katsovat kokonaisuutta. Näin ollen hoikkuus ei ole mikään kilpailuvaltti ja jos kukkakeppi olisi järkevä hän joko alkaisi kelpuuttaa yli 50 kiloa painavia naisia tai sitten hän oikeasti kehittäisi itseään saadakseen himoitsemansa fitnesspimun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceliys ei ole minusta mitenkään järjestäytynyt liike. Olen inceli , mutta en ole tutustunut Taten mielipiteisiin lainkaan, enkä tiedä noista prosenttiluvuista. Chadistä sen verran, että on tietysti yliamputtu karikatyyri. Oman inceliyteni johtuu yksinkertaisesti, että olen lyhyt. Ei siinä tarvita sen kummempaa teoriaa taustalle. Omastakin mielestäni näytän naurettavalta ja erittäin epäseksuaaliselta. Enpä voi syyttää, että ei naiset minusta syty

Lyhyys ei ole ongelmasi vaan huono itsetunto. Sanot näyttäväsi naurettavalle ja erittäin epäseksuaaliselle. Siihen ei auta, vaikka olisit 2 metrinen, koska samat aivot kulkevat kuitenkin mukanasi. Itsetunto pitää ensin saada kohdilleen. Muutoin saatat tietämättäsi sabotoida hyvätkin mahdollisuudet. Itse olin kerran kiinnostunut miehestä, joka oli 165cm ja mielestäni oikein söpö.

Aina on se toinen nainen, jolle joku mies sopisi, kun on niin mukava, muttei itselle. Ehei.. :D

Vierailija
1784/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietysti kaikki maailman lyhyet ja kaljut miehet ovat sinkkuja. Ihan jokainen heistä. Naiset kun ovat joutuneet tuuheatukkaisten ja pitkien Chadien vietäväksi. Miesten sinkkuus on pelkästään lyhyyden tai kaljuuden syytä. Millään muulla ei ole väliä naiselle. Nainen haluaa seurustella ja perustaa perheen pitkän kropan ja tuuhean tukan kanssa, ihan sama millainen niiden kantaja on.

Tälläkään hetkellä yksikään lyhyt tai kalju mies ei ole parisuhteessa koko maailmassa. On se niin hirveä synti.

Vierailija
1785/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä chadit siis elävät? Internetissä? Yhtäkään en ole eläissäni nähnyt Suomessa. Usassa näin yhden kerran ja jäi mieleen siksi, että käyttätyi huonosti lentokentällä, arvelin johtuvan liioista testoista. 

Juu, kukaan ei ole nähnyt vaikka lätkäjätkää koskaan eläessään.

Onko ukkoutunut Olli Jokinen Chad? Entä Jere Karalahti? Onko Mörkö Chadin näköinen? Miten toi Juti, onko se Chadien Chadi?  Ainakin jääkiekkouran jälkeen tekee töitä eikä vaan rötvää, eikös se ole yksi Chadipiirre?

Yksikään noista ei ole Chad, vaan nuo ovat tavallisia  maitonaamoja. 

Lätkämiljionääri jolla missi vaimona = tavallinen taikinanaama. 

Mitähän ne tavikset sit on... vissiin se on totta että 90 miehistä on keskivertoa rumempia eikä komeita ole olemassakaan kun naisten vaatimukset on tuota tasoa.

Vierailija
1786/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nythän mä vasta hokasin, että kun sanotaan Chadien vievän kaikki naiset, niin ne vie niitä nille ilmaisille matkoille!

Voihan Kykki Kyllikki, olisinpa tajunnut tämän, ei olisi tarvinnut maksaa yhtään ulkomaanmatkaa omasta pussista. Oiskohan vielä nelikymppisenä mahdollisuutta tällaiseen nelikymppiseen, anteliaaseen Chadiin?

Minäkin olen vanhana feministinä maksanut omat matkani jne. Olisi pitänyt maksattaa Chadeilla kaikki! Olisin varakas jos olisin sijoittanut ne rahat.

Mäkin olen jo viisikymppinen ja vasta nyt joku kertoo, että tämmöisiä Chadeja on olemassa! Vieläköhän ehtisi

Minäkin missasin tämän kuuluisan karusellin chadien kanssa. Menin naimisiin ensimmäisen poikaystäväni kanssa. 

Vierailija
1787/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen nuoren miehen ongelmana on krooninen kranttuus, ei huolita oman tasoista naista. Yleensä kenkä puristaa siitä seikasta että mies on sohvalla löhöävä hintelä kukkakeppi joka olettaa että hän ansaitsee tämän vuoksi hoikan ja siron naisen -näiden miesten pitäisi tajuta että naiset eivät miesten tapaan kavahda jos miehellä on vähän vatsaa vaan naiset katsovat kokonaisuutta. Näin ollen hoikkuus ei ole mikään kilpailuvaltti ja jos kukkakeppi olisi järkevä hän joko alkaisi kelpuuttaa yli 50 kiloa painavia naisia tai sitten hän oikeasti kehittäisi itseään saadakseen himoitsemansa fitnesspimun.

Enemmän tämä on naisten ongelma. 

Vierailija
1788/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinlaumoissakin vain alfaurokset pääsevät astumaan naaraat.

Niin, nuo Chad miehet pariutuvat tulevaisuudessa Therianien kanssa.

Vierailija
1789/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pojat ovat menneet uskomaan kulttuurisodan markkinamiesten löpinöitä. Näistä hikisistä masturbaation puoliammattilaisista saa helposti uskollisia naisvihaajia ja rasisteja. Ja miten se tapahtuu? Kerrotaan, että pesättömyys on myyttisen Chadin ja kevytmielisten naisten vika. Ei suinkaan johdu siitä, että itse istutaan pelikoneen ääressä myskin tuoksua haustellen. 

Vierailija
1790/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia, kuten miehiäkin on moneen lähtöön. Itse kuitenkin, aika hyvännäköisenä naisena (anteeksi omakehu mutta jossain määrin fakta verrattuna väestöön) ja kivannäköisiä ystäviä omaavana voisin väittää, ett suurin osa naisista haluaa ihan vain miehen joka on mies, ok näköinen ja omaa käytöstavat ja perushygienian jne, on joku koulutus ja joku työpaikka, on uskollinen ja arvostaa perhettä ja on hyvät arvot eli kohtelee myös naistaan ja muita ympärillään hyvin. Eli ihan vain ok näköisen kivan miehen jolla perustavat ja joka on ns. hyvä tyyppi ja rehellinen ja luotettava jne. 

Joo on naisia jotka haluaa pahoja poikia ja niitä jännämiehiä jne, mutta nämä naiset ei itsekään ole sitä parisuhdematskua parhaimmillaan. 

Vierailija
1791/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla naisilla oo chad kokemuksia, yllättyykö ketään? Kun näitä jankkaajia täälläkin pyörii.

Ei kai sellaista ole väitettykään. Mutta on väitetty Chadien saavan paljon naisia, jopa helposti valikoiden. En tiedä pitääkö paikkaansa. Hieman epäilen.

Vierailija
1792/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nythän mä vasta hokasin, että kun sanotaan Chadien vievän kaikki naiset, niin ne vie niitä nille ilmaisille matkoille!

Voihan Kykki Kyllikki, olisinpa tajunnut tämän, ei olisi tarvinnut maksaa yhtään ulkomaanmatkaa omasta pussista. Oiskohan vielä nelikymppisenä mahdollisuutta tällaiseen nelikymppiseen, anteliaaseen Chadiin?

Minäkin olen vanhana feministinä maksanut omat matkani jne. Olisi pitänyt maksattaa Chadeilla kaikki! Olisin varakas jos olisin sijoittanut ne rahat.

Mäkin olen jo viisikymppinen ja vasta nyt joku kertoo, että tämmöisiä Chadeja on olemassa! Vieläköhän ehtisi

Minäkin missasin tämän kuuluisan karusellin chadien kanssa. Menin naimisiin ensimmäisen poikaystäväni kanssa.&nbsp

Niin se maailma muuttuu Pirkkoseni. Olitko myös Tinderissä, jossa nykyään koitetaan pariutua?

Vierailija
1793/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tiedän vain lessuja(lestadiolaisia), jotka ovat menneet parikymppisinä naimisiin. Kun heidän on pakko. Seurustelu ja paneminen ei ole sallittua. Tai seurustella voi, mutta se toinen kuuluu avioliittoon, ja ehkäisy on kielkielletty.ä, niin siksi."

Minä olin parikymppinen, kun tapasin mieheni ja menimme aika pian naimisiin. Ei mitään uskonnollista taustaa. Omansa voi löytää nuorena tai vanhempana, ei siihen ole olemassa mitään sääntöä.

Minä menin naimisiin 23-vuotiaana ja kaveripiirissä oli kolmet häät ollut siihen mennessä. Ei mitään uskonnollista vakaumusta taustalla kenelläkään meistä. Eikä siitä ole kuin 10 vuotta aikaa. Ja ollaan siis ihan tavallisia korkeakoulutettuja keskiluokkaisia ihmisiä, kaikki asuu yliopistokaupungeissa, nämä muut parit on tosin jo eronneet. 

Vierailija
1794/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä naiset julkisesti sanovat kelpuuttavansa ja mitä naiset oikeasti kelpuuttavat on kaksi eri asiaa. Ihan jokainen nainen sanoo että kelpuuttaa tavallisen miehen mutta käytännössä kun naisten käytöstä katselee niin tavallinen mies ei todellakaan riitä naisille

Sanoisin, että täällä oikeassa elämässä menee juuri toisin päin. Naiset heittävät kyllä vitsiä siitä pitkästä, tummasta, komeasta prinssistä ja sitten rakastuvat siihen kivaan varastomieheen. 

Tietysti rakastuvat.

Kun 20 tummaa komeaa "prinssiä" on ensin nainut niitä muutaman vuoden aikana eikä kukaan jää paria viikkoa pidemmäksi aikaa.

Ja te haluatte tällaisen käytetyn Chadinaisen ja olette katkeria, ettette pääse käyttämään samaa naista yhdessä muiden Chadien kanssa? Kuin jaettu kossupullo? Vautsi, onpa kiva, samaan reikään vaan kaikkien 20 prinssin kanssa, kenties kimpassa? :)))

Vierailija
1795/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis niin, että nämä incelpojat eivät halua parisuhdetta, vaan lähinnä sellaisen statuksen, että voivat vaikka joka päivä vaihtaa naista joista kaikki on kauniita neitsyitä? Jos tämä on se ajatusmaailma, niin vaikea ymmärtää miten kukaan yli 13 -vuotias voi pitää tuollaista fantasiaa yllä. Kuulostaa joltain pikkupoikien haaveilulta, häiritsevän pervolla ja misogyynisellä teinitvistillä toki.

Kukaan ei ole tajunnut alkaa kaupata suomeksi/ruotsiksi AI-tyttöystäväpalvelua. Tuohan voisi menestyä kun se olisi valmis Ruotsin markkinoille ja pienellä säädöllä myös norjalaisille ja tanskalaisille pojille iloksi. Alaikäisen vanhemmat maksakoot sitten tuonkin aivan kuten pelaamisen jne.

Meeno on kaikille ilmaiseksi, mutta englanniksi. Eikä Meenon kanssa tarvi jutella kuin olisi jossain suhteessa Meenon kanssa. Ilmoittautuu asekauaaliksi niin appi ei ehdottele.

Vierailija
1796/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceliys ei ole minusta mitenkään järjestäytynyt liike. Olen inceli , mutta en ole tutustunut Taten mielipiteisiin lainkaan, enkä tiedä noista prosenttiluvuista. Chadistä sen verran, että on tietysti yliamputtu karikatyyri. Oman inceliyteni johtuu yksinkertaisesti, että olen lyhyt. Ei siinä tarvita sen kummempaa teoriaa taustalle. Omastakin mielestäni näytän naurettavalta ja erittäin epäseksuaaliselta. Enpä voi syyttää, että ei naiset minusta syty

Lyhyys ei ole ongelmasi vaan huono itsetunto. Sanot näyttäväsi naurettavalle ja erittäin epäseksuaaliselle. Siihen ei auta, vaikka olisit 2 metrinen, koska samat aivot kulkevat kuitenkin mukanasi. Itsetunto pitää ensin saada kohdilleen. Muutoin saatat tietämättäsi sabotoida hyvätkin mahdollisuudet. Itse olin kerran kiinnostunut mieh

Olen eri, mutta minulle kelpaisi erinomaisesti lyhyt (ja söpö) mies, mutta kysymys kuuluu kelpaanko minä hänelle.

Vierailija
1797/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitää lopettaa lapsille lepertely, että "joku päivä sinäkin tapaat ihanan prinssin/prinsessan" tai "voit olla mitä tahansa jos haluat ja teet kovasti työtä", koska osa ottaa tämän todella kirjaimellisesti ikäänkuin luonnonlakina, ja sitten pettyy jos prinssiä/prinsessaa ei ala kuulua. Mutta toisaalta, miten kerrot lapselle lannistamatta, että tasan ei mene nallekarkit ja että elämä osaa olla joskus epäreilua? 

Tavallaan olis kyllä kiinnostava tietää, keille ja miksi ne nallekarkit sit jaetaan. Tästä ilmiöstä kun olemme kaveripiirissä jutelleet, on käynyt ilmi, ettei meidän porukoissa oikeasti tunneta kuin pari sinkkua. Siis kaikki 20-30v. ovat parisuhteissa. Itse tunnen kaksi nuorta sinkkua, joista toinen ei halua parisuhdetta ollenkaan, ja toinen on nuorimies, jolla tapailusuhteita on, mutta sitä yhtä oikeaa ei vielä. Eli miksi meidän kaveripiirissä on näi

Uskon että kaveripiirit koostuvat pitkälti kaltaisistaan ihmisistä, eli teillä sellaisista, joilla menee hyvin ja sosiaalisuus toimii. 

Itselläni oli myös sosiaalisesti vireämpi elämä vielä tuossa 20-30 välillä, porukassa sattui ja tapahtui ja vauhdikkaampien siivellä pääsi joskus naisiakin jututtamaan. Tosin yleensä siinäkin porukassa karismaattisimmat (eikä aina ne uskollisimmat) tyypit poimivat parhaat päältä.

Lähempänä kolmeakymppiä porukka alkoi perheellistyä ja sitä myöten kaveripiirin tapaamiset muuttuivat pariskuntatapaamisiksi ja sinkut jäivät hiljalleen taka-akalle. Ymmärrettävää sinänsä. Enää ei juuri tule lähdettyä iltaelämään, baarissa on yksin aika pirun tylsää ja varmaan se hiipivä epätoivokin huokuu eri lailla olemuksesta kuin iloisen seurueen osana ollessa.

Vierailija
1798/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näillä nykypojilla fantasiat. Ei ihme ettei tahdo naista löytyä kun kaikki aika menee toisten vemputtajatunarien kanssa näiden höpöjuttujen keksimiseen. Ei muuta kuin dödöä kainaloon ja ulos ihmisten ilmoille!

Juuri näin 👍🏻!

Vierailija
1799/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä pojat ovat menneet uskomaan kulttuurisodan markkinamiesten löpinöitä. Näistä hikisistä masturbaation puoliammattilaisista saa helposti uskollisia naisvihaajia ja rasisteja. Ja miten se tapahtuu? Kerrotaan, että pesättömyys on myyttisen Chadin ja kevytmielisten naisten vika. Ei suinkaan johdu siitä, että itse istutaan pelikoneen ääressä myskin tuoksua haustellen. 

Niin se on uskomaton fakta ja some on "hyvä" työväline moneen. Koukutetaan pojat ja tytöt uskomaan ja tekemään inhoja asioita. Se on meidän aikuisten syytä, kun on näin päässyt tapahtumaan.

Vierailija
1800/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai näin uskovat.. täähän on kuin joku uskovaisten kultti, chadkuningasta palvotaan:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi