Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi inkkeleiden kiukku tässä asiassa suuntautuu naisiin eikä näihin Chadeihin?
Koska inkkelit haluavat hajaannusta eivätkä ratkaisua 😅
Ööö miten Inkkelien kiukku Chadeja kohtaan ratkaisis mitään.
Kerro omin sanoin kuinka se estäisi naisia hakeutumasta lätkäjätkien niiden syliin
Asia voisi ratketa vaikka miesten välisellä solidaarisuudella, 1 nainen per mies elämän aikana. Suostuisitko itse, jos olisit suosittu mies?
Tai miehet voisivat pohtia omaa suhtautumistaan ulkonäköön, ja tavoitella vaikkapa niitä vaatimattomamman näköisiä tyttöjä, jos eivät kaunottaria saa.
Mä en ole eläessäni nähnyt KENENKÄÄN kotioven takana jonoa, mutta kun sulla on eri kokemus, niin voit varmasti todistaa minun olevan väärässä ja laittaa kuvan saataville.
Chadien oven takana kuulemma on!
Lisäksi tän palstan mukaan kaikilla vähintään keskitasoa olevilla naisilla on miehiä oven takana jonottamassa ja tarjoamassa palveluita ja ilmaisia matkoja.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010329159.html
Minä olen suurinpiirtein samannäköinen ja käytän runsaasti alkoholia, mutta ei minusta ole kukaan kiinnostunut. Tuollaisia miehiä naiset haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi inkkeleiden kiukku tässä asiassa suuntautuu naisiin eikä näihin Chadeihin?
Kerro omin sanoin kuinka se estäisi naisia hakeutumasta lätkäjätkien niiden syliin
Asia voisi ratketa vaikka miesten välisellä solidaarisuudella, 1 nainen per mies elämän aikana. Suostuisitko itse, jos olisit suosittu mies?
Tai miehet voisivat pohtia omaa suhtautumistaan ulkonäköön, ja tavoitella vaikkapa niitä vaatimattomamman näköisiä tyttöjä, jos eiv
Sain tinderissä viikossa 1 matchin, siskoni sai viikossa yli tuhat. Tasa-arvosta ei ole tietoakaan.
Sain tinderissä viikossa 1 matchin, siskoni sai viikossa yli tuhat. Tasa-arvosta ei ole tietoakaan.
Niistä sun siskon saamista matcheista yli 990 oli pelkän pllun perässä, 9 sitten oli parisuhteessa muttei kertonut sitä ja yksi oli asiallisesti liikenteestä. Ihan yhtä hyvän tuloksen saitte.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010329159.html
Minä olen suurinpiirtein samannäköinen ja käytän runsaasti alkoholia, mutta ei minusta ole kukaan kiinnostunut. Tuollaisia miehiä naiset haluaa.
Hyvin harva nainen haluaa murhaajan. Nyt pää pois pusikosta!
Vierailija kirjoitti:
Niistä sun siskon saamista matcheista yli 990 oli pelkän pllun perässä, 9 sitten oli parisuhteessa muttei kertonut sitä ja yksi oli asiallisesti liikenteestä. Ihan yhtä hyvän tuloksen saitte.
Niin saimme. Hän on nykyään naimisissa ja minä en päässyt edes treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Mikö vika siinä on jos on pillun perässä? 90% miehistä on pillun perässä ja loput 10% kullin
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi olisi halunnut 1000 matchiä, jotka olisivat kerjänneet häneltä munaa. Se on se tasa-arvo, jota miehet peräänkuuluttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi olisi halunnut 1000 matchiä, jotka olisivat kerjänneet häneltä munaa. Se on se tasa-arvo, jota miehet peräänkuuluttavat.
Tietenki olisi halunnut. Kuka ei haluaisi että on mistä valita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai miehet voisivat pohtia omaa suhtautumistaan ulkonäköön, ja tavoitella vaikkapa ni
Miten hitossa sun sisko on swaipannut oikealle noin paljon? Joten en usko hetkeäkään tätä. Ei normaali aikuinen kerää mitään matcheja:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköni ei ole kohdallaan joten tinderissä en saa edes mahdollisuutta näyttää millainen muuten olisin.
Tämä onkin varmaan digimaailman deittisovellusten suurin ongelma ja korostaa nykyajan ulkonäköpainottamista. Ennen oli helpompaa, kun ihmiset kohdattiin oikeassa elämässä.
Itse olen ainakin luovuttanut. Deittiäppeihin ei riitä tavallinen ulkonäko. Jäljelle jää se tärkein, eli millainen olen. Olen ihan tavallinen, mutta en erotu massasta mitenkään. Vaikka erottuisin, niin silläkään ei ole väliä, koska ulkonäöstä jää kiinni.
Toisinsanoen siis, että en riitä tälläisenä.
Sinulle jää siis vanhanaikainen tyyli, eli voit tutustua ihmisiin oikeassa elämässä. Vain noin puolet suomalaisista naisista on käynyt edes vilkaisemassa tinderiä ja vain osa heistä on jäänyt käyttämään sitä. Suurin osa naisista on siis löydettävissä muualta. Netin ulkopuolelta, oikeasta elämästä. Sillä pelikentällä ulkonäkösi ei ole niin tärkeä.
Ron Moss
Pojat tuntee naiset nykyään.
Tietävät, mitä kaikki naiset etsivät.
Hyvä pojat. Lisää leukajumppaa vaan 🥰
Ai Alfaa kutsutaan nykyään Chadiksi. No mikäpäs siinä. Entä se pienileukainen beetamies, miksi häntä nykyään kutsutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai miehet voisivat pohtia omaa suht
Ensimmäinen kerta tinderissä, ei tiennyt mitä teki.
Outomies voi olla todella hyvännäköinen. Ominaisuudet tulevat esille kyllä sitten ajan myötä. Mutta jos se ei itseä ja ympäristöä muka haittaa.
Ja taas alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai miehet voisivat pohtia omaa suht
Miten hitossa sun sisko on swaipannut oikealle noin paljon? Joten en usko hetkeäkään tätä. Ei normaali aikuinen kerää mitään matcheja:D
Kyllä ne kerää. Kaveri keräs parissa viikossa satoja mätsejä erottuaan miehestään. Rauhottu seksihurjastelussa vastan parin vuoden jälkeen. Oli parhaimmillaa kolmet seksitreffit viikossa eri tyyppien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä naiset julkisesti sanovat kelpuuttavansa ja mitä naiset oikeasti kelpuuttavat on kaksi eri asiaa. Ihan jokainen nainen sanoo että kelpuuttaa tavallisen miehen mutta käytännössä kun naisten käytöstä katselee niin tavallinen mies ei todellakaan riitä naisille
Niin et sinne Prismaan vielä ehtinyt?
Jestas, mun puoliso varmasti ilahtuu, kun kerron sille sen olevan miesten ravintoketjun huippua, Chad! :)
Muistakaahan te muutkin naiset täällä käydä kehumassa kotona olevaa Chadia. Yhtään huonompihan ei meille kelpaisikaan.
Ei näitä kiinnosta tavalliset miehet, naiset eikä parisuhteet. Ovat kateellisia miehille, jotka panevat malli-missejä. Säälittävä elämä, mutta eipä tuolle katkeruudelle ja harhaisuudelle kukaan muu mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai miehet voisivat pohtia omaa suhtautumistaan ulkonäköön, ja tavoitella vaikkapa niitä vaatimattomamman näköisiä tyttöjä, jos eiv
Kävin arasti kurkkaamassa oven taakse, ei siellä mitään miesjonoa ollut. Ei sellaista näkynyt edes teininä. Itse pitää näköjään jatkossakin tehdä pihatyöt ja maksaa lomamatkansa.
No niin me komeat chadit vaan ne naiset viedään, jos halutaan. Sori siitä, ikisinkkumiehet.
Jäähän teille muutama mimmi kun ei mekään kaikkialle ehditä.
Sitä vielä jaksaisikin sympatiseerata, jos joku huokailee nykyisen ulkonäkökeskeisen deittailun haasteellisuutta. Oman rakkaan löytäminen voi olla hyvinkin kovan etsimisen takana. Kun joku marisee, ettei pääse panemaan kaikkia haluamiaan naisia, ei voisi vähempää kiinnostaa tai surettaa. Ällöttää korkeintaan ja sitä on tyytyväinen, ettei kukaan haksahda ihmiseen, jolle toiset ovat vain kertakäyttöesineitä, joita hän puheissaan vertaa viemäreihin tai reikiin.