Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tale as old as time. Nuoret (ei kaikki) haluavat kuulua "suosittujen" joukkoon. Minuakin harmitti seiskaluokalla, kun en ollut 'one of the popular girls'. Lohdutuksen sanana eipä se ole pahemmin elämää sittemmin haitannut. Toivottavasti nämä nuoret miehetkin pääsevät yli chad-pakkomielteestään ja kehittävät vain omaa itseään ja elämäänsä ja löytävät jonain päivänä kivan naisen kumppaniksi, jos sellaista kaipaavat.
Minä kuuluin siihen porukkaan, jota ennen vanhaan sanottiin hikareiksi. En todellakaan olisi halunnut kuulua suosittuihin. Oli ihan eri harrastukset. Jokaisen kannattaa etsiä omanlaisiaan ihmisiä ympärilleen, se oma "heimo", jossa tuntee olevansa kotonaan. Elämä on silloin hyvää. Tuollaiset monen reiän panemisten haaveilut kuulostavat ihan tyhjäpäiden touhulta. Täällä on suorastaan pakkomielteisiä ihmisiä
Ai, mä kun luulin ja niin aloituksessa luki, että chad on atleettinen ja itsevarma. Sinä et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tale as old as time. Nuoret (ei kaikki) haluavat kuulua "suosittujen" joukkoon. Minuakin harmitti seiskaluokalla, kun en ollut 'one of the popular girls'. Lohdutuksen sanana eipä se ole pahemmin elämää sittemmin haitannut. Toivottavasti nämä nuoret miehetkin pääsevät yli chad-pakkomielteestään ja kehittävät vain omaa itseään ja elämäänsä ja löytävät jonain päivänä kivan naisen kumppaniksi, jos sellaista kaipaavat.
Minä kuuluin siihen porukkaan, jota ennen vanhaan sanottiin hikareiksi. En todellakaan olisi halunnut kuulua suosittuihin. Oli ihan eri harrastukset. Jokaisen kannattaa etsiä omanlaisiaan ihmisiä ympärilleen, se oma "heimo", jossa tuntee olevansa kotonaan. Elämä on silloin hyvää. Tuollaiset monen reiän panemisten haaveilut kuulostavat ihan tyhjäpäiden touhulta
Ai, mä kun luulin ja niin aloituksessa luki, että chad on atleettinen ja itsevarma. Sinä et ole.
Miten niin en ole?
Vierailija kirjoitti:
Tuo chadijankutus vaikuttaa joltain i d i o o t t ien touhulta. Kuka aikuinen tuollaiseen käyttää aikaansa?
Outo kysymys henkilöltä, joka on itse kirjoittanut kymmeniä viestejä tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköni ei ole kohdallaan joten tinderissä en saa edes mahdollisuutta näyttää millainen muuten olisin.
Ja jälleen kerran todettakoon nuo prismaperheet. Ulkonäöllisesti Prismassa ei herätä minulle minkäälaisiä fiiliksiä juuri kukaan mies, mutta niin vain nekin ovat naisensa löytäneet.
Heillä on ollut varmaan itseluottamusta ja ovat kaksaneet yrittää.
Juu eli ei ne olleetkaan ne chadit, jotka ne naiset vievät. Ympyrä sulkeutui siis ainakin sinun kohdallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä naiset julkisesti sanovat kelpuuttavansa ja mitä naiset oikeasti kelpuuttavat on kaksi eri asiaa. Ihan jokainen nainen sanoo että kelpuuttaa tavallisen miehen mutta käytännössä kun naisten käytöstä katselee niin tavallinen mies ei todellakaan riitä naisille
Niin et sinne Prismaan vielä ehtinyt?
Jestas, mun puoliso varmasti ilahtuu, kun kerron sille sen olevan miesten ravintoketjun huippua, Chad! :)
Muistakaahan te muutkin naiset täällä käydä kehumassa kotona olevaa Chadia. Yhtään huonompihan ei meille kelpaisikaan.
Kaikki parisuhteessa olevat miehet ei oo chadeja eikä chadit ole aina parisuhteessa. Chadeilla on pari suhdetta, monesti parisuhteen kanssa yhtä aikaakin.
No pahus! Juuri ehdin käydä kertomassa sille sohvalla istuvalle kaljulle, hampaattomalle ukolle miten seksikäs se on!
Vierailija kirjoitti:
Chadejä on ne, joille lohkeaa naisia tavallista enemmän. Syitä voi olla mm julkisuus, komeus, pituus, varakkuus, supliikkius, huumorintajuisuus, miellyttävyys jne melkein mikä vaan mikä vetoaa naisiin. Myös nämä systeemissä sisällä olevat saa naisia enemmän iloitteluun, eli ne jotka on sisällä henkisissä asioissa ja osaa henkisen ruoan tuottamisen jne.
Eli siis miehessä pitää olla jotain, mistä nainen tykkää. Onpa kerrassaan kummallinen "ilmiö" ja kamala oikeusmurha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä naiset julkisesti sanovat kelpuuttavansa ja mitä naiset oikeasti kelpuuttavat on kaksi eri asiaa. Ihan jokainen nainen sanoo että kelpuuttaa tavallisen miehen mutta käytännössä kun naisten käytöstä katselee niin tavallinen mies ei todellakaan riitä naisille
Jestas, mun puoliso varmasti ilahtuu, kun kerron sille sen olevan miesten ravintoketjun huippua, Chad! :)
Muistakaahan te muutkin naiset täällä käydä kehumassa kotona olevaa Chadia. Yhtään huonompihan ei meille kelpaisikaan.
Kaikki parisuhteessa olevat miehet ei oo chadeja eikä chadit ole aina parisuhteessa. Chadeilla on pari suhdetta, monesti parisuhteen kanssa yhtä aikaakin.
No pahus! Juuri ehdin käydä kertomassa
No mee nyt tunnustaa että valehtelit ja oot ettimäs tinderistä chadia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo chadijankutus vaikuttaa joltain i d i o o t t ien touhulta. Kuka aikuinen tuollaiseen käyttää aikaansa?
Outo kysymys henkilöltä, joka on itse kirjoittanut kymmeniä viestejä tähän ketjuun.
Luulosairausko painaa päälle vai millä pallolla sä katselet kuka on mitäkin kirjoittanut? Käypäs välillä ulkona ihmisten ilmoilla, tekee hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuluin siihen porukkaan, jota ennen vanhaan sanottiin hikareiksi. En todellakaan olisi halunnut kuulua suosittuihin. Oli ihan eri harrastukset. Jokaisen kannattaa etsiä omanlaisiaan ihmisiä ympärilleen, se oma "heimo", jossa tuntee olevansa kotonaan. Elämä on silloin hyvää. Tuollaiset monen reiän panemist
Chad ottaa ne naiset, sinä et ole halunnut kieltäytyä. Joten ei, sinä et ole chad.
Vierailija kirjoitti:
En ole suominaisten kanssa tekemisissä muuten kuin töissä tai kaupassa, ei ole minun ongelmani. Thaimaa kutsuu kun talvi koittaa
Surullista että äitisi on kuollut tai olet hänet hylännyt.
Ps. Kirjoitat tänne naisvaltaiselle palstalle, eli olet tarkoituksella tekemisissä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuluin siihen porukkaan, jota ennen vanhaan sanottiin hikareiksi. En todellakaan olisi halunnut kuulua suosittuihin. Oli ihan eri harrastukset. Jokaisen kannattaa etsiä omanlaisiaan ihmisiä ympärilleen, se oma "heimo", jossa tuntee olevansa kotonaan. Elämä
Chad ottaa ne naiset, sinä et ole halunnut kieltäytyä. Joten ei, sinä et ole chad.
Chad ei ole raiskaaja vaan chad on mies jolle pildeä tuputetaan joka suunnalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla sentään on puoliso, joka todennäköisesti teki kaiken työn teidän suhteen alussa. Sun vinkkien kuunteleminen on sama kuin Björn Wahlroos kertoisi pitkäaikaistyöttömälle kuinka sinustakin voi tulla miljonääri. Eli sinulla ole mitään käryä miten karu deittimaailma on nykyisin ja sitten voidaan ihmetellä miten 30% alle 30v miehistä on edelleen neitsyitä, kun ennen somea ja tindereitä luku oli 10%. Meneppäs sinä nyt jatkamaan sitä sunnuntaita sen helposti saadun miehesi kanssa vaikka sinne Prismaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa, kuka suomalainen mies on chad. Kun ei tule yhtään mieleen ja en oo koskaan nähnyt.
Et ole koskaan nähnyt komeaa suomalaista miestä, joka on suosittu naisten keskuudessa?
Suurin osa suomalaisista "komeista" on aika tavallisen näköisiä. Jos menee Suomen ulkopuolelle, niin kyllä näkee komeita miehiä täsmällisesti mitoitetuissa puvuissa. Jotkut kuin ulkomaisista mainoksista. Ei tuollaisia komistuksia Suomesta löydy. Yhden "komean" näin kadulla mutta suu oli jotenkin hyvin leveä ja oudon mallinen. Pääkin oli itseasiassa kummallinen. Puku oli sentään ehkä räätälillä käytetty. Mutta ei, ei ollut A-luokkaa ulkonäöllisesti.
Ahaa. Puku on siis olennainen chadille? Etenkin kallis ja teetetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuluin siihen porukkaan, jota ennen vanhaan sanottiin hikareiksi. En todellakaan olisi halunnut kuulua suosittuihin. Oli ihan eri harrastukset. Jokaisen kannattaa etsiä omanlaisiaan ihmisiä ympärilleen, se o
Voi hyvänen aika. En minä mitään tuollaista tarkoittanutkaan, vaan valloittaa sillä itsevarmuudella ne naiset. Nörtti ei ole chad, usko jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuluin siihen porukkaan, jota ennen vanhaan sanottiin hikareiksi. En todellakaan olisi halunnut kuulua suosittuihin. Oli ihan eri harrastukset. Jokaisen kannattaa etsiä omanlaisiaan ihmisiä ympärilleen, se oma "heimo", jossa tuntee olevansa kotonaan. Elämä on silloin hyvää. Tuollaiset monen reiän panemisten haaveilut kuulostavat ihan tyhjäpäiden touhulta. Täällä on suorastaan pakkomielteisiä ihmisiä kommentoimassa. Kannattaisi välillä mennä vaikka
Minäkin olin hikari ja olin tullut siitä kiusatuksi koko ala-asteen, joten todellakin halusin olla osa sitä coolien ja suosittujen porukkaa. Onneksi opin lopulta hyväksymään itseni ja jälkeenpäin myös kuulin, että ne pojat, jotka olivat hikariudelle nälvineet, olivat yhdelle kaverilleni todenneet, että kyllähän he pohjimmiltaan tiesivät jo silloin, että me hiket oltiin sitä "järkevää porukkaa". Omaa epävarmuuttaan olivat aukoneet päätään, kun heistäkin tuntui että "pitää" olla cool. Voi, nuoret :) ei muuta kuin jaksamista omien epävarmuuksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa, kuka suomalainen mies on chad. Kun ei tule yhtään mieleen ja en oo koskaan nähnyt.
Et ole koskaan nähnyt komeaa suomalaista miestä, joka on suosittu naisten keskuudessa?
Suurin osa suomalaisista "komeista" on aika tavallisen näköisiä. Jos menee Suomen ulkopuolelle, niin kyllä näkee komeita miehiä täsmällisesti mitoitetuissa puvuissa. Jotkut kuin ulkomaisista mainoksista. Ei tuollaisia komistuksia Suomesta löydy. Yhden "komean" näin kadulla mutta suu oli jotenkin hyvin leveä ja oudon mallinen. Pääkin oli itseasiassa kummallinen. Puku oli sentään ehkä räätälillä käytetty. Mutta ei, ei ollut A-luokkaa ulkonäöllisesti.
Ahaa. Puku on siis olennainen chadille? Etenkin kallis ja teetetty.
Kyllä. Kalliita ja teetettyjä pukuja ei myydä kuin chadeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköni ei ole kohdallaan joten tinderissä en saa edes mahdollisuutta näyttää millainen muuten olisin.
Tämä onkin varmaan digimaailman deittisovellusten suurin ongelma ja korostaa nykyajan ulkonäköpainottamista. Ennen oli helpompaa, kun ihmiset kohdattiin oikeassa elämässä.
Itse olen ainakin luovuttanut. Deittiäppeihin ei riitä tavallinen ulkonäko. Jäljelle jää se tärkein, eli millainen olen. Olen ihan tavallinen, mutta en erotu massasta mitenkään. Vaikka erottuisin, niin silläkään ei ole väliä, koska ulkonäöstä jää kiinni.
Toisinsanoen siis, että en riitä tälläisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuluin siihen porukkaan, jota ennen vanhaan sanottiin hikareiksi. En todellakaan olisi halunnut kuulua suosittuihin. Oli ihan eri harrastukset. Jokaisen kanna
Voi hyvänen aika. En minä mitään tuollaista tarkoittanutkaan, vaan valloittaa sillä itsevarmuudella ne naiset. Nörtti ei ole chad, usko jo.
Sulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin. Nörtti on henkilö joka on kiinnostunut jostain asiasta todella paljon. Hän voi silti olla hyvinkin itsevarma.
Hyvä esimerkki nörtistä on Henry Cavill
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia naiset aina oletusarvoisesti lisäävät että keskivertonainen on läski? Syökää vähemmän.
Koska keskivertonainen on nykyään ylipainoinen. Samoin on keskiverto mies. Niin se nyt vaan on. Ei tietenkään hyvä juttu.
Heillä on ollut varmaan itseluottamusta ja ovat kaksaneet yrittää.