Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
1421/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi inkkeleiden kiukku tässä asiassa suuntautuu naisiin eikä näihin Chadeihin?

Koska inkkelit haluavat hajaannusta eivätkä ratkaisua 😅

Ööö miten Inkkelien kiukku Chadeja kohtaan ratkaisis mitään.

Kerro omin sanoin kuinka se estäisi naisia hakeutumasta lätkäjätkien niiden syliin

Asia voisi ratketa vaikka miesten välisellä solidaarisuudella, 1 nainen per mies elämän aikana. Suostuisitko itse, jos olisit suosittu mies?&

Ensimmäinen kerta tinderissä, ei tiennyt mitä teki. 

Oon vasta ekaa kertaa tinderissä, eikö mun kuulukkaan panna eri miestä joka ilta?

Vierailija
1422/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi inkkeleiden kiukku tässä asiassa suuntautuu naisiin eikä näihin Chadeihin?

Kerro omin sanoin kuinka se estäisi naisia hakeutumasta lätkäjätkien niiden syliin

Asia voisi ratketa vaikka miesten välisellä solidaarisuudella, 1 nainen per mies elämän aikana. Suostuisitko itse, jos olisit suosittu mies?&

Kirjoitinkin NORMAALI aikuinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tinderissä viikossa 1 matchin, siskoni sai viikossa yli tuhat. Tasa-arvosta ei ole tietoakaan.

Niistä sun siskon saamista matcheista yli 990 oli pelkän pllun perässä, 9 sitten oli parisuhteessa muttei kertonut sitä ja yksi oli asiallisesti liikenteestä. Ihan yhtä hyvän tuloksen saitte.

Tyyppi olisi halunnut 1000 matchiä, jotka olisivat kerjänneet häneltä munaa. Se on se tasa-arvo, jota miehet peräänkuuluttavat.

Tietenki olisi halunnut. Kuka ei haluaisi että on mistä valita

Kyse onkin siitä, että naiset haluavat valita miehen parisuhteeseen, miehet haluavat valita aina vain uusia panoja. Ei löydy yhteistä maaperää näille kahdelle ryhmälle.

Vierailija
1424/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia voisi ratketa vaikka miesten välisellä solidaarisuudella, 1 nainen per mies elämän a

Kirjoitinkin NORMAALI aikuinen. 

Niin normaalit aikuset toimii vaikka sinä et

Vierailija
1425/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tinderissä viikossa 1 matchin, siskoni sai viikossa yli tuhat. Tasa-arvosta ei ole tietoakaan.

Niistä sun siskon saamista matcheista yli 990 oli pelkän pllun perässä, 9 sitten oli parisuhteessa muttei kertonut sitä ja yksi oli asiallisesti liikenteestä. Ihan yhtä hyvän tuloksen saitte.

Tyyppi olisi halunnut 1000 matchiä, jotka olisivat kerjänneet häneltä munaa. Se on se tasa-arvo, jota miehet peräänkuuluttavat.

Kyse onkin siitä, että naiset haluavat valita miehen parisuhteeseen, miehet haluavat valita aina vain uusia panoja. Ei löydy yhteistä maaperää näille kahdelle ryhmälle.

En tasan tarkkaan usko, että juuri kukaan yli kolmekymppinen mies enää jaksaa mitään jatkuvia uusia panosessioita. Testosteronitasot laskevat, kun ikää tulee. 

Vierailija
1426/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. Minulla on enää yksi unelma, jonka tiedän olevan ihan jokaisen meidän perus pirkon unelma: Että pääsis kerran elämässään oikein kunnolla chadin kans pukille. Mutta, mutta. Eipä ole näköpiirissä yhtään chadin tiukkoja kriteerejä ja vaatimuksia täyttävää miestä. Toinen seikka minkä koen hyvin epäreiluksi on se, että luulen ettei chad huolisi minua, vaikka sellaiseen ihmeeseen törmäisinkin jossakin. Eli onko reilua, että minä tavallisen näköinen nainen en kiinnosta chadia? Miksi kauniimmat naiset vievät kaikki chadit? Chad, vastaa! Kiitos. 

Vierailija
1427/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä myötuntoa niitä ihmisiä kohtaan, jotka haluaisivat parisuhteen, mutta eivät sitä saa. Mutta en ymmärrä tätä valitusta siitä, etteivät muut ihmiset suostu seksiin. Eihän kenelläkään ole velvollisuutta suostua siihen! Ei miehilläkään. 

Kuulemma pariutuminen on entistä vaikeampaa nykyään, kun yhä harvempi edes haluaa parisuhdetta. Moni mies on lakannut teeskentelemästä ja etsii nyt avoimesti vain seksiä. 

Tytöillä ei ole sen helpompaa. Seksiä olisi kyllä tarjolla, mutta kunnollisen, sitoutumishaluisen miehen löytäminen ei ole helppoa. Varsinkin näille ujonpuoleisille romantikkotytöille nykyaika on kamalaa tindereineen. Moni nuori nainen valitsee olla yksin. 

Vierailija
1428/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kerää. Kaveri keräs parissa viikossa satoja mätsejä erottuaan miehestään. Rauhottu seksihurjastelussa vastan parin vuoden jälkeen. Oli parhaimmillaa kolmet seksitreffit viikossa eri tyyppien kanssa.

Kaverisi säilyi hengissä eikä tullut pahoinpidellyksi? Jäikö joku stalkkaamaan? Jos ei, niin kaverillasi on käynyt ihmeellinen tuuri.

Vierailija
1429/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tasan tarkkaan usko, että juuri kukaan yli kolmekymppinen mies enää jaksaa mitään jatkuvia uusia panosessioita. Testosteronitasot laskevat, kun ikää tulee. 

Hyvin jaksaa

Chad 40+

Vierailija
1430/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.. Minulla on enää yksi unelma, jonka tiedän olevan ihan jokaisen meidän perus pirkon unelma: Että pääsis kerran elämässään oikein kunnolla chadin kans pukille. Mutta, mutta. Eipä ole näköpiirissä yhtään chadin tiukkoja kriteerejä ja vaatimuksia täyttävää miestä. Toinen seikka minkä koen hyvin epäreiluksi on se, että luulen ettei chad huolisi minua, vaikka sellaiseen ihmeeseen törmäisinkin jossakin. Eli onko reilua, että minä tavallisen näköinen nainen en kiinnosta chadia? Miksi kauniimmat naiset vievät kaikki chadit? Chad, vastaa! Kiitos. 

Moi, chad tässä. Kerro yhteystietosi niin lisään sinut listalle

Vierailija
1431/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin siitä, että naiset haluavat valita miehen parisuhteeseen, miehet haluavat valita aina vain uusia panoja. Ei löydy yhteistä maape

Juujuu. Kyllähän sä tänne voit kirjoittaa ihan mitä vaan. 

Vierailija
1432/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat yhden miehen täyttävän kaikki tarpeensa, miehet haluavat kaikkien naisten täyttävän sen yhden tarpeensa. 

Naiset haluavat rakkautta, miehet seksiä. 

Onhan näitä. Välillä ihmettelen miten pariskuntia edes syntyy. 

Vierailija
1433/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kerää. Kaveri keräs parissa viikossa satoja mätsejä erottuaan miehestään. Rauhottu seksihurjastelussa vastan parin vuoden jälkeen. Oli parhaimmillaa kolmet seksitreffit viikossa eri tyyppien kanssa.

Kaverisi säilyi hengissä eikä tullut pahoinpidellyksi? Jäikö joku stalkkaamaan? Jos ei, niin kaverillasi on käynyt ihmeellinen tuuri.

Ei ollut kertaakaan huonoja kokemuksia vaikka osalta sai huonoa seksiä

Vierailija
1434/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla alkaa olla pitkä lista! 

Vierailija
1435/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MiKsI MieHeT EttE KuUnTeLe nAiSia, eIvÄt NaisEt oLe KiiNnosTunEet MisTään HiuSRajOista Ja LihakSista"

http://image.tmdb.org/t/p/original/kOa8l1f8iNXeFzbdDONoLRcBfhO.jpg

Vierailija
1436/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdenpä ulos viemään naisia. T. Chad

Et sä voi mihinkään mennä, sähän vaan panet ja naiset on jonossa oven takana.

Tässäkin on vähän epäselvyyttä, että onko se Chad, jonka oven takana jonottaa naisia, vai jonottavatko Chadit porukassa sen naisen oven takana.

Vierailija
1437/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat yhden miehen täyttävän kaikki tarpeensa, miehet haluavat kaikkien naisten täyttävän sen yhden tarpeensa. 

Kyllä tässä 50 korvilla ihan samaa hakee miehet ja naiset kun omat elämät on jo muodostuneet ja seksin puute pitää saada vain korvattua

Vierailija
1438/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla alkaa olla pitkä lista! 

Onko pitkäkin jonotusaika?

Vierailija
1439/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun unelmasi on joku chad tai sen kaltainen klassisesti komea mies, mutta tasosi ei riitä häneen ja tyydyt ehkä vähempään?

Vierailija
1440/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No kyllä parisuhde siihen rakkauteen perustuu. Ikävää, jos perustat tämän kommentin pelkästään tästä vauvapalstasta. Kyllä miehet rakkautta haluavat, edelleen. Asia vain kärjistyy täällä niin kuin miehet haluaisivat vain seksiä. Niinhän se ei todellisuudessa ole.