Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kerää. Kaveri keräs parissa viikossa satoja mätsejä erottuaan miehestään. Rauhottu seksihurjastelussa vastan parin vuoden jälkeen. Oli parhaimmillaa kolmet seksitreffit viikossa eri tyyppien kanssa.
Kaverisi säilyi hengissä eikä tullut pahoinpidellyksi? Jäikö joku stalkkaamaan? Jos ei, niin kaverillasi on käynyt ihmeellinen tuuri.
Ei ollut kertaakaan huonoja kokemuksia vaikka osalta sai huonoa seksiä
Minusta huono seksi olisi huono kokemus. Kaverisi on outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. Minulla on enää yksi unelma, jonka tiedän olevan ihan jokaisen meidän perus pirkon unelma: Että pääsis kerran elämässään oikein kunnolla chadin kans pukille. Mutta, mutta. Eipä ole näköpiirissä yhtään chadin tiukkoja kriteerejä ja vaatimuksia täyttävää miestä. Toinen seikka minkä koen hyvin epäreiluksi on se, että luulen ettei chad huolisi minua, vaikka sellaiseen ihmeeseen törmäisinkin jossakin. Eli onko reilua, että minä tavallisen näköinen nainen en kiinnosta chadia? Miksi kauniimmat naiset vievät kaikki chadit? Chad, vastaa! Kiitos.
Eli sinun unelmasi on joku chad tai sen kaltainen klassisesti komea mies, mutta tasosi ei riitä häneen ja tyydyt ehkä vähempään?
Olen eri, mutta et sitten sarkasmia ymmärtänyt tästä kommentista🤦
Vierailija kirjoitti:
"MiKsI MieHeT EttE KuUnTeLe nAiSia, eIvÄt NaisEt oLe KiiNnosTunEet MisTään HiuSRajOista Ja LihakSista"
http://image.tmdb.org/t/p/original/kOa8l1f8iNXeFzbdDONoLRcBfhO.jpg
Hyi mikä nörtti. Ei oo chadiksi tosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. Minulla on enää yksi unelma, jonka tiedän olevan ihan jokaisen meidän perus pirkon unelma: Että pääsis kerran elämässään oikein kunnolla chadin kans pukille. Mutta, mutta. Eipä ole näköpiirissä yhtään chadin tiukkoja kriteerejä ja vaatimuksia täyttävää miestä. Toinen seikka minkä koen hyvin epäreiluksi on se, että luulen ettei chad huolisi minua, vaikka sellaiseen ihmeeseen törmäisinkin jossakin. Eli onko reilua, että minä tavallisen näköinen nainen en kiinnosta chadia? Miksi kauniimmat naiset vievät kaikki chadit? Chad, vastaa! Kiitos.
Moi, chad tässä. Kerro yhteystietosi niin lisään sinut listalle
Sinulla alkaa olla pitkä lista!
Onko pitkäkin jonotusaika?
Vaihtelee työkiireiden mukaan. Joskus onnistuu samalle päivää kun toisinaan menee kuukauden päähän.
Minne voi tehdä valituksen, jos on nainen ja koskaan ei ole ollut oven takana laumaa miehiä tarjoamassa apua, seuraa, seksiä, kalliita lahjoja ja ilmaisia matkoja?
Vai onko ne hemmetin Jessica Rabbit Staceyt vieneet kaikki miehet! Ihan epistä, kyllä mulla äe on luvattu netissä ihan miesten itsensä kertomana, että mä saan miehiä ihan laivalastillisen ja voin valita niistä parhaimmat:(((
Termi incel kertoo jo kaiken. Eli vastentahtoisesti selibaatissa elävä. Eivät nämä kaverit mitään rakkautta tai parisuhdetta halua, ovat vain seksiä vailla.
Ei ihmekään ettei naisia kiinnosta.
Pitäisi keksiä uusi termi niille miehille, jotka elävät vastentahtoisesti ilman parisuhdetta ja lapsia. Näitäkin saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Minne voi tehdä valituksen, jos on nainen ja koskaan ei ole ollut oven takana laumaa miehiä tarjoamassa apua, seuraa, seksiä, kalliita lahjoja ja ilmaisia matkoja?
Vai onko ne hemmetin Jessica Rabbit Staceyt vieneet kaikki miehet! Ihan epistä, kyllä mulla äe on luvattu netissä ihan miesten itsensä kertomana, että mä saan miehiä ihan laivalastillisen ja voin valita niistä parhaimmat:(((
Laita yhteystiedot niin lisään listalle
Vierailija kirjoitti:
Termi incel kertoo jo kaiken. Eli vastentahtoisesti selibaatissa elävä. Eivät nämä kaverit mitään rakkautta tai parisuhdetta halua, ovat vain seksiä vailla.
Pitäisi keksiä uusi termi niille miehille, jotka elävät vastentahtoisesti ilman parisuhdetta ja lapsia. Näitäkin saattaa olla.
Ja sitten on niitä jotka elää vastentahtoisesti parisuhteessa ja lapsiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010329159.html
Minä olen suurinpiirtein samannäköinen ja käytän runsaasti alkoholia, mutta ei minusta ole kukaan kiinnostunut. Tuollaisia miehiä naiset haluaa.
Hyvin harva nainen haluaa murhaajan. Nyt pää pois pusikosta!
Tyyppi on ollut 8 kertaa naimisissa ja ilmeisesti hänellä on naisia ollut aina. Moniko tavallinen juoppo voi sanoa samaa? Murha on juurikin se seikka joka tässä tyypissä kiinnostaa naisia.
No mutta asiahan on sitten ratkaistu, ei kun hankkiudut vaan vankilaan ja saat 8 epäonnistunutta parisuhdetta mielenterveyden ongelmien kanssa painivilta naisilta :) Ihan 1+1=2 kamaa!
Chad kiittää ja kuittaa. Pitää lähtä panemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinun unelmasi on joku chad tai sen kaltainen klassisesti komea mies, mutta tasosi ei riitä häneen ja tyydyt ehkä vähempään?
Olen eri, mutta en ole koskaan hakemalla hakenut parisuhdetta. Silti olen muutamaan otteeseen seurustellut, ollut kihloissa kahdesti ja kerran mennyt naimisiin. En ole koskaan valinnut kehen ihastun. Se tapahtuu, jos on tapahtuakseen, ei siinä miehen laatikkoleualla tai rasvaprosentilla ole mitään merkitystä.
Löysää puhetta lähes koko ketju.
Palataan aina samaan oli aihe mikä vaan. Onko samat tyypit ottelemassa alati?
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat yhden miehen täyttävän kaikki tarpeensa, miehet haluavat kaikkien naisten täyttävän sen yhden tarpeensa.
Naiset haluavat rakkautta, miehet seksiä.
Onhan näitä. Välillä ihmettelen miten pariskuntia edes syntyy.
Naiset ehkä haluavat rakkautta, mutta naisen rakkaus mieheen on ehdollista. Mies rakastaa ehdoitta.
Nainen ei arvosta miestään sellaisena kuin on. Aina löytyy kritisoitavaa ja valittamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on niitä jotka elää vastentahtoisesti parisuhteessa ja lapsiakin on.
Keksitpäs tosi nasevan kommentin:D Not. Edes miehet eivät ole noin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kerää. Kaveri keräs parissa viikossa satoja mätsejä erottuaan miehestään. Rauhottu seksihurjastelussa vastan parin vuoden jälkeen. Oli parhaimmillaa kolmet seksitreffit viikossa eri tyyppien kanssa.
Kaverisi säilyi hengissä eikä tullut pahoinpidellyksi? Jäikö joku stalkkaamaan? Jos ei, niin kaverillasi on käynyt ihmeellinen tuuri.
Ei ollut kertaakaan huonoja kokemuksia vaikka osalta sai huonoa seksiä
Minusta huono seksi olisi huono kokemus. Kaverisi on outo.
Mielikuvituskaverit voivat olla hyvinkin outoja.
Vierailija kirjoitti:
Se termi on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suurinpiirtein samannäköinen ja käytän runsaasti alkoholia, mutta ei minusta ole kukaan kiinnostunut. Tuollaisia miehiä naiset haluaa.
Tyyppi on ollut 8 kertaa naimisissa ja ilmeisesti hänellä on naisia ollut aina. Moniko tavallinen juoppo voi sanoa samaa? Murha on juurikin se seikka joka tässä tyypissä kiinnostaa naisia.
Tietynlaisia naisia. Ei ehkä ihan neurotyypillisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää murhaaja nyt sitten semmonen Chadit? Onko kaikki rikolliset siis Chadeja? Jammukin ja Hitler? Onko Putin Chadit?
Ylen artikkeli ei kyllä maininnut tällaista piirrettä Chadeissä. Jätkäjätkät ja näyttelijät kuulemma on Chadeja ihan varmuudella, mutta rikolliset jäi mainitsematta.
Onko Chadeja siis uskottua enemmän ja laajemmalla kirjolla?
Vierailija kirjoitti:
Kuule ihan samaa olen miettinyt! Ei ole näkynyt miehiä, vaikka talo vaatisi remppaa ja lähtisin mielelläni lomallekin. Ei ole kukaan käynyt edes maksamassa laskujani!
Miehillä on liian suuri vaatimustaso varmaan. Talonkin pitäisi olla jossain Helsingissä.
Siellä ne juoksevat Jessica Staceyn perässä kaikki. Tämä on selvästi rakenteellinen ongelma!
Hyvin sinne vielä mahtuu