Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa vielä nelikymppisenä fanittaa Aikakonetta, Movetronia ym 90-luvun musaa?

Vierailija
05.09.2024 |

Itse kuuntelen päivittäin kyseistä musaa ja tulee niin ikävä omaan nuoruuteen ja niin  nostalginen olo. 🥰

Mielummin mä niitä kuuntelen kuin nykyajan "musaa". 

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tahansa fanittaminen nelikymppisenä on outoa. 

No siis, valitsin ehkä väärän sanamuodon. Tarkoitin että onko noloa jos nelikymppisenä tykkää vielä kuunnella sitä 90-luvun musaa mitä nuorena tykkäsi kuunnella?

Kehtaisitko laittaa autoradiosta soimaan Aikakonetta tai Movetronia tjm nuoruutesi musaa, jos kyydissäsi olisi muita? Ap

Välittääkö joku oikeasti siitä mitä muut ajattelee? Pitäisikö suosikkia vaihtaa koko ajan. Miksi. Itse kuuntelen aika paljon Hassisen konetta, varhaisempia Eppuja, ELOa, Dire Straitsia, Beatlesia, Rollareita, Jaakko Teppoa ja mitä ikinä mutta ei klassista. Mitä radiosta tulee, soitan just sitä mitä haluan. Usein kuuntelen jotain virolaista kanavaa, siellä on vähän erilainen valikoima eikä aina samaa.

Vierailija
42/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntö: kaikki tykkää eniten nuoruutensa musasta.

Suhteellista sinällään, mutta onneksi oma suosikki on jo 30 vuotta takonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen nelikymppinen ja viimeksi muutama päivä sitten muistelin jotain Aikakoneen kappaletta ja pitihän se kaivaa esille ja kuunnella. Ja muistella nuoruutta. Kuuntelen nykymusiikkia ja välillä näitä 90-luvun.

Vierailija
44/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vittuilua 90-luvulla nuorena Movetronista, mutta nykyään ketään ei enää kiinnosta mitä kuuntelen. 

Vierailija
45/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempien silmissä kaikki mitä vanhemmat sukupolvet tekee on aina noloa, eli joo. Mutta et ole olemassa muita varten vaan ihan saat vapaasti nauttia elämästä ihan omalla tavallasi, kaikki me ollaan jollain tavalla noloja jonkun silmissä.

Vierailija
46/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Hyvää musiikkia tehtiin vuosien noin 1600 - 2010 välisenä aikana. Sen jälkeen tehdyn musiikin taso on romahtanut ja poikkeukset tietenkin vahvistavat säännön.

Vierailija
47/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysäriä kuunnellessa pääsee takaisin nuoruuteen. Voi niitä huolettomia aikoja...

Vierailija
48/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa fanittaminen on noloa kaiken ikäisenä.

Vierailija
49/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niiä 90-luvun musiikkeja ainakaan nuoret kuuntele. Joten sinun niitä on hyvä kuunnella, jotta edes joku kuuntelee.

Höpöä, apulantakin teki justiinsa jonkun myyntiennätyksen vanhoilla albumeilla. Toni W nauroikin, että varmasti just siksi kun nykymusiikki on niin kuraa! Itselläkin soi säännöllisesti esim HIM edelleen, ihan niinkuin silloin teininäkin, eikä nolota yhtään! N 37

Vierailija
50/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanittaako sitä muut kuin +40 v. vanhukset?

T. Veeti 10vee

Vierailija
51/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen juuri niitä kappaleita joista tykkään. Muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.

N38

Vierailija
52/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen edelleen kasarimusaa näin viisikymppisenä. Ketä kiinnostaa muiden mielipiteet?

Vierailija
53/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanittaako sitä muut kuin +40 v. vanhukset?

Mietipä sitä, että jos olet itse arviolta joku yli parikymppinen, yläkouluikäiset teinit pitävät sinuakin jo ihan kalkkiksena vanhainkotimatskuna. :)

Vierailija
54/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään noloa. Jokainen saa kuunnella, mitä itse haluaa.

Itsekin kuuntelen 90-luvun musiikkia. Siihen aikaan kuuntelin Aikakonetta, eurodiskoa, Spice Girlsiä ym. mutta nykyään 90-luvun brittipoppia, grungea ja rockia. 

Vierailija
55/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa on kuunnella oman aikakautensa musiikkia? Nolompaa on se ettei ole omaa makua tai edes lemppareita musiikissa vaan on sillä hetkellä vallalla olevien trendien vietävissä. 

N 43 ja itsekin käytän sanaa fanittaa joskus, kill me ;) 

Vierailija
56/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jokin mukamas megasuosittu artisti josta ole sitten kuullut mitään jos sitten kuuntelet vääriä kanavia?

Vierailija
57/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaoke paikoissa kuulee paljon noiden biisejä.

Vierailija
58/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen pääasiassa pelkkää trancea ja olen kohta 50-vee. En ole koskaan ollut muusta kiinnostunut kuin konemusasta.  

Vierailija
59/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena Aikakoneen ja Movetronin fanittaminen olisi ollut noloa. Enää ei ole yhtä noloa, kun niillä on nyt nostalgia-arvoa.

Vierailija
60/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 ja kuuntelen  laidasta laitaan musiikkia, en kuitenkaan humppaa. Aikakone on   sarjassaan huikea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan