Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa vielä nelikymppisenä fanittaa Aikakonetta, Movetronia ym 90-luvun musaa?

Vierailija
05.09.2024 |

Itse kuuntelen päivittäin kyseistä musaa ja tulee niin ikävä omaan nuoruuteen ja niin  nostalginen olo. 🥰

Mielummin mä niitä kuuntelen kuin nykyajan "musaa". 

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, miksi olisi?

Vierailija
24/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On "noloa" kysellä tämmösii nelikypäsenä. Mitä välii? Ketään ei kiinnosta kuitenkaan mitä kuuntelet. Vai kiinnostaako jotakuta tieto, että kuuntelen ysärin kirkonpolttomusaa? Ei kiinnosta, jos en laita kiinnostamaan.

Vierailija
25/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on vain olla niin epäitsenäinen ja hyväksynnän puutteessa, että miettii ja kyselee tällaista. 

N37, kuuntelee pääasiassa Klamydiaa

Vierailija
27/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tahansa fanittaminen nelikymppisenä on outoa. 

No siis, valitsin ehkä väärän sanamuodon. Tarkoitin että onko noloa jos nelikymppisenä tykkää vielä kuunnella sitä 90-luvun musaa mitä nuorena tykkäsi kuunnella?

Kehtaisitko laittaa autoradiosta soimaan Aikakonetta tai Movetronia tjm nuoruutesi musaa, jos kyydissäsi olisi muita? Ap

Olen nuorempi ja soitan eniten 80-luvun musiikkia autossa oli kyydissä muita tai ei.

Vierailija
28/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jysäri elää ja voi hyvin. Marraskuussa taas Retroristeilylle Vikingille samanhenkisten seurassa! 

Vierailija
29/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis, valitsin ehkä väärän sanamuodon. Tarkoitin että onko noloa jos nelikymppisenä tykkää vielä kuunnella sitä 90-luvun musaa mitä nuorena tykkäsi kuunnella?

Kehtaisitko laittaa autoradiosta soimaan Aikakonetta tai Movetronia tjm nuoruutesi musaa, jos kyydissäsi olisi muita? Ap

Kuski päättää musiikista. Jos ei kyytiläisiä miellytä niin aina voi kävellä tai mennä bussilla.

Vierailija
30/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini-ikäiset lapset kuuntelevat paljon 90-luvun musiikkia, sekä suomalaista että ulkomaalaista. Eikä mua edes nolota jorata heidän kanssaan- heitä ehkäpä, mutta kun Leila K, Captain Jack tai Kikka pauhaa kajarista niin totta hitossa siinä alkaa jalka vipattamaan ja mieleen tulee moni muisto. Olen 45v isi.

Vierailija
31/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 🥰🥰🥰 Ap

Vierailija
32/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minun lapset ja heidän joukkuekaverit tuntevat aika hyvin mm. Cradle of filtiä, At the gatesia, Toolia ja muita ysäribändejä. Eivät ehkä omasta valinnastaan, mutta tuntevat kuitenkin 😂

Vierailija
33/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: kyllähän tuommoinen paskamusiikin fanittaminen on noloa. Kuuntelisit kunnon musiikkia, sillä sellaistakin 90-luvulla tehtiin.

Vierailija
34/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt aivan hirveää kuraa. 90-luku oli musiikin pimeä keskiaika, tosin nyt 2010-luvulla on onnistuttu tekemään vielä huonompaa kuraa. Populäärimusiikin osalta siis. Hyvä musiikki on harvemmin suosittua.

Vierailija
35/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt aivan hirveää kuraa. 90-luku oli musiikin pimeä keskiaika, tosin nyt 2010-luvulla on onnistuttu tekemään vielä huonompaa kuraa. Populäärimusiikin osalta siis. Hyvä musiikki on harvemmin suosittua.

Ei ollut mikään keskiaika, mutta eurohumppa on paskaa - kuten oli myös 80-luvun syntikkapoppi. Musiikillisesti huonoin vuosikymmen on ollut 80-luku.

Vierailija
36/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallistahan se on että kuunnellaan möyhemminkin sellaista musiikkia mitä on nuorena kuunneltu. Ei toki välttämättä pelkästään. Onhan niissä kuitenkin jotain nostalgiaa, musitoja ja siten jonkinlainen omakohtainen aspekti mukana vaikkei ne biisit niin kummoisia oikeasti olisikaan. 

Vierailija
37/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen törmäsin nykyvanhuksille tarkoitettuun laululehtiseen, jossa oli kappaleita laulettavaksi tyyliin Oi muistatkos Emma. Tuli mieleen, että kun me nelikymppiset ollaan samanikäisiä, niin laulut on tyyliin 'Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy' tai 'Nelirivinen' :D  joita hoilataan sitten papat ja mummot vanhainkodissa :D

Vierailija
38/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neljäkymppinen fanittaa vielä ihan mitä vaan, niin se on noloa. 90-luvulla vielä tehtiin hyvääkin musiikkia. Mainitsemasi musiikki ei kuulu siihen joukkoon.

Vierailija
39/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen törmäsin nykyvanhuksille tarkoitettuun laululehtiseen, jossa oli kappaleita laulettavaksi tyyliin Oi muistatkos Emma. Tuli mieleen, että kun me nelikymppiset ollaan samanikäisiä, niin laulut on tyyliin 'Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy' tai 'Nelirivinen' :D  joita hoilataan sitten papat ja mummot vanhainkodissa :D

Niin jos on enää varaa päivittää niitä laululehtisia.

Vierailija
40/108 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Teppo julkaisi Vauhti kiihtyy kappaleen 1989. Sen kuuntelijat oli silloin 40 vuotiaita ja he ovat nykyisin yli 70-vuotiaita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä