Onko noloa vielä nelikymppisenä fanittaa Aikakonetta, Movetronia ym 90-luvun musaa?
Itse kuuntelen päivittäin kyseistä musaa ja tulee niin ikävä omaan nuoruuteen ja niin nostalginen olo. 🥰
Mielummin mä niitä kuuntelen kuin nykyajan "musaa".
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Minkä tahansa fanittaminen nelikymppisenä on outoa.
Eiköhän ap tarkottanut tykkäämistä.
Itsekin voin käyttää fanitus sanaa, vaikken varsinaisesti fanitafanita.
Ap, ei ole noloa. Itse kuuntelen eniten 80-90 musaa. Musiikilla ei ole parasta ennen pvm. Kaikki hyvä on jo tehty. Nykyään yritetään vain epätoivoisesti matkia ja mixata vanhoja tai jokainen ulisee inisee samalla äänellä, ne siis joita radiossa soitetaan. Tietysti sen lisäksi tehdään myös. esim folkmetallia, jota ei radiossa kuule, se on kyllä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Jysäri elää ja voi hyvin. Marraskuussa taas Retroristeilylle Vikingille samanhenkisten seurassa!
Riittääkö sulle samanhenkisyyteen että henkilö tykkää samasta musiikista? Että ihan sama jos on äärikristetty uusn4tsi ped0, musa kyllä yhdistää?
Outo ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jysäri elää ja voi hyvin. Marraskuussa taas Retroristeilylle Vikingille samanhenkisten seurassa!
Riittääkö sulle samanhenkisyyteen että henkilö tykkää samasta musiikista? Että ihan sama jos on äärikristetty uusn4tsi ped0, musa kyllä yhdistää?
Outo ajatusmaailma.
Et taida olla penaalin terävin kynä.
Kommentin kirjottaja tarkotti selvästi sitä että tykätään ja bailataan saman musan tahtiin, ollaan suurinpiirtein saman ikäosiä kenties, se yhdistää.
Sinä se jaksat vaan miettisit nad se ja laivaristeilylläkin. Voi sentään.
Eri
Eiköhän ihmiset kuuntele aikakautensa ja nuoruutensa musiikkia.
Minä kuuntelen aina välillä nostalgiamielessä 80-luvun acidia, 90-luvun housea, vuosituhannen vaihteen teknoa ja trancea. Nykyään kuuntelen viimeisimpiä klubihittejä ( siis oikeiden klubien, ei näitä emd-kökköpaikkojen ) ja dj-settejä
En pitänyt noita Movetroneja ja vastaavia edes musiikkina, kun ne olivat uusia, lähinnä pilkkasimme niitä...
Vierailija kirjoitti:
Waltari on muuten aikaakestävää musaa. Yhä raikkaan kuuloista.
Kaikki musiikki on aikaa kestävää. Musiikilla ei ole viimeistä käyttöpäivää. Onneksi. Nykymusiikki on surkeaa 95%sti, se mitä soitetaan ja mikä killuu soittolistoilla, ja nykyajan poptähdet, mitä beyonceja ja taylor siftejä niitä nyt on, hyi olkoon, ei mitään särmää tai omaa karismaa kenessäkään. Suomessa joku juha tapio, paula vesala ja ne sata muuta ulinamuijaa, joita en edes erota kuka oli kuka, kaikilla samat honotusulinat. Ainoa piristävä poikkeus Erika Wikman, Bess, portion Boys, näiltä löytyy hyviä iskeviä biisejä, eivätkä esitä mitään suuria taiteilijaneroja, kuten ne toistensa kopio-ulisijat.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuntelen aina välillä nostalgiamielessä 80-luvun acidia, 90-luvun housea, vuosituhannen vaihteen teknoa ja trancea. Nykyään kuuntelen viimeisimpiä klubihittejä ( siis oikeiden klubien, ei näitä emd-kökköpaikkojen ) ja dj-settejä
En pitänyt noita Movetroneja ja vastaavia edes musiikkina, kun ne olivat uusia, lähinnä pilkkasimme niitä...
Voi kun olet hieno ihminen. Saanko polvistua ja nuolla kenkäsi.
Ei ole noloa. Minäkin ttkkään enoten nuoruuteni musasta. Kuten varmaan useimmat. Ne sinne sydämeen ikuisesti jää, ja rytminä vereen. Mikään muu ei tule koskaan sitä korvaamaan, vaikka löytäisi uuttakin kuunneltavaa.
Ei ole yhtään noloa. Minä olen 68 v. ja menen mieluummin Raskasta Joulua konserttiin kuin ikäihmisten puurojuhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatusmaailma.
Kommentin kirjottaja tarkotti selvästi sitä että tykätään ja bailataan saman musan tahtiin, ollaan suurinpiirtein saman ikäosiä kenties, se yhdistää.
Eri
Sun penaalissa ei ole kuin teroitusjätettä. Yksinkertainen on ihminen, jolle "yhdistymiseen" riittää ikä ja musiikkimaku. Yleensä tuo mentaliteetti jää sinne 8-luokan tienoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olet hieno ihminen. Saanko polvistua ja nuolla kenkäsi.
Et saa, mutta voit nuolla kenkäharjaan jääneet koiranpaskat. Kuvastaa hyvin AIkakoneen ja Movetronin musiikillisia ansioita eli nautit varmasti myös paskan mausta.
Vierailija kirjoitti:
Skeidaahan se eurohumppa oli jo ysärillä. Teineille suunnattua kaupallista ja kaavamaista sontaa jota levy-yhtiöt suolsi markkinoille solkenaan. Onhan sielläkin pari helmeä seassa muttei ne tosiaankaan ole mitään Aikakonetta tai Movetronia...
Nyt tuli kyllä hersyvät naurut tässä ketjussa tästä yhdestä tyypistä, joka itse on todella jämähtänyt sinne 90-luvulle ja dissaa toisia näiden musiikkimausta ;DDDDD
Ysärillä jo haukkui ja ei vieläkään tämä kultakorvamme ole päässyt näiden bändien kiistattomasta suosiosta yli ;DDDD 30 vuotta on pitkä aika itkeä toisten "huonoa" musiikkimakua.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuntelen pääasiassa pelkkää trancea ja olen kohta 50-vee. En ole koskaan ollut muusta kiinnostunut kuin konemusasta.
Konemusaakin on hyvää ja huonoa. Jos pelkkää kiksua kuuntelet niin huutista. Ja konemusahan on gen-x:n juttu.
Meidän X:ien juttu on myös heavy metalli ja TV.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään noloa. Minä olen 68 v. ja menen mieluummin Raskasta Joulua konserttiin kuin ikäihmisten puurojuhlaan.
Raskasta Joulua on nykyajan versio kinkereistä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntö: kaikki tykkää eniten nuoruutensa musasta.
Mä tykkään kaikkien aikakausien musasta. Alkaen sieltä kun levytykset alkoi. Nolo on teinisanastoa, noloa on se jos vanhempi arvuuttelee tekemisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatusmaailma.
TIRSK!
Eli kaikilla MUILLA on nyt outo ajatusmaailma? ;DDDD
Kyllä se olet sinä, alapeukku, jolla on selkeitä vaikeuksia löytää yhtään ihmistä, jonka kanssa kokisit samanhenkisyyttä, koska joko musa tai ihmiset ovat sulle paskaa.
-winner-
Onkos se sitä että musan pitää olla poliittista julistusta? Tai ahistuspäiväkirjaa? Niille on omat fooruminsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatusmaailma.
Eri
Sun penaalissa ei ole kuin teroitusjätettä. Yksinkertainen on ihminen, jolle "yhdistymiseen" riittää ikä ja musiikkimaku
Sinä se et selvästi ole ollut koskaan millään keikalla tai missään yleisötapahtumassa.
Yhdistymisellä ja samanhenkisyydellä ei varmasti tarkoitettu naimisiinmenoa siinä kommentissa, josta uliset. Ihmiset voi tuntea yhteenkuuluvuutta jopa urheilukatsomossa, puhumatta toisilleen koskaan sanaakaan. Mutta, sinä se menisit kaikkia haastattelemaan, etteivät vain olisi nazzzzeja. Ei ihme ettet ole pöössyt yhteenkuuluvuutta koskaan tuntemaan ihmisjoukossa.
En vedä. Tiesin, että sinut löytää nillittämästä tästä ketjusta heti kun laitan viestin, rakas alapeukku. Mitäpä Trollhättanille kuuluu?
-winner-