Levillä saa seksiä.
Levillä käydessä illalla ravintolassa ja tansseissa, niin Keski ikäiset naiset käyvät kiimaisena ja haluaa seksiä. Yksi 50.rouva lähti meidän kolmen kaverin kanssa naimaan. Käski kuvamaan kun naidaan ja näyttämään kuvia kavereille.
Kommentit (51)
Ihanan voimaantunut nainen, taisi olla maksullinen.
Joo!! Mutta missä ne kuvat? Täällä kaverit odottavat!
Miksi se rouva oli viideskymmenes? Oliko järjestysluku?
Onko ruskaviikot aikaistuneet, kun kaikki menee nyt Leville panemaan? Vai onko nämä vain päiväunia?
En koskisi pitkällä tikulla tuollaiseen jakorasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vedittekö kakkoseen?
Tatskatut naiset antaa aina myös kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Levikkeelläkin saa jos vaa antaa
Saako leviksillä?
Minkäs muun takia sitä esim. Leville mennään? Jos pitkän matkan päähän on mentävä niin seksin takia sitten. Aina Lapissa on käyty panoreissuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedittekö kakkoseen?
Tatskatut naiset antaa aina myös kakkosta.
Tuo on muuten totta! Jokainen akka jota oon vetänyt kakkoseen on ollut tatskattu. Helvetin rumia tosin mutta laitoin silmät kiinni.
Olen Levillä talvet töissä ja varmaan useampi nainen joka työporukalla lähtee laskettelemaan tunnistaa itsensä kun sanon että viikonloppu ja ihan sekaisin.
Olen vuosien saatossa saanu niin monen näköistä, kokoista ja ikäistä pillua.Pannut saunassa. pöydillä jne. Eläkkeelle jäänti juhlat on parhaita. Työkaverit panettaa juhlakalua eestä ja takaa. Suihinottoja niin paljon että mahdotonta kaikkia muistaa. Mutta sen sanon että Suomalaiset häviää Norjalaisille juhlijoille 100-0. Kerran Norski ukolta tonni kun sai ottaa multa suihin viimeiseen tippaan
Ensi viikolla Ylläkselle ruskatansseihin. Joka vuosi olen saanut vierasta rouvaa.
Näin etelän tyttönä voin sanoa että totta toinen puoli.
Ruskapano, jäljelle jää vain kurja runo.
Seuraava reissua odotellaan ja varsinkin hän joka on ottanu elämäntehtäväsi auttaa miehiä suullaan paineista . Mutta niistä jutuista ei jää lapsille kerrottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levikkeelläkin saa jos vaa antaa
Saako leviksillä?
Leningradissa sai panna leviksillä viikon!
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla Ylläkselle ruskatansseihin. Joka vuosi olen saanut vierasta rouvaa.
Jokos siellä on ruska?
Ois tainnut tulla halvemmaksi käydä huorissa vaan..
Kerro lisää, miten naiminen meni.