Levillä saa seksiä.
Levillä käydessä illalla ravintolassa ja tansseissa, niin Keski ikäiset naiset käyvät kiimaisena ja haluaa seksiä. Yksi 50.rouva lähti meidän kolmen kaverin kanssa naimaan. Käski kuvamaan kun naidaan ja näyttämään kuvia kavereille.
Kommentit (51)
No ei kyllä kovin usiasti saa. Oon täällä asunu ikäni ja alan olla kohta 70 vuotias.
Kittilässä asunu pitkät ajat. Ennenkö nuorena poikana toin tänne vaimon niin kaikki oli jo koettu ja nähty. Nykyään lähestulkoon parasta huvia on nauraa turisteja. Alasti pakkasessa ja jopa baarin pihalla runkkaamassa pullolla. Naimaan pitäis alkaa mutta pakkasessa kalu piilossa eikä millään esille jne..
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä ukot kun vaimo sanoo että lähdemme Leville katsomaan ruskaa ja muutenki mukava käydä eioo sääskiä. Sieltä kun tulee kotiin niin ollut ikävä ja heti panemaan. Eikä käy mielessä moniko tässä on viikonloppuna käyny ja liukkailla tässä ollaan. Etkä huomaa kuinka hyvä suihinottoja vaimosta on yhtäkkiä tullu oppinu paljon uutta
Pitäisi laittaakin vaimo Leville oppiin kun ei ole tässä 15 vuoden aikana kiinnostunut oppimaan ottamaan suihin kunnolla. Jos siellä joku laittaisi hänet ruotuun ja opettaisi tarvittavat taidot.
Helsingissä Munnotunneli on pe-la pullollaan lihavia wanhusnaisia jotka repivät irti miehen otteen lompakostaan.
Ei ollut maksullinen.
Rouv ja puutteessa.
Juuri näin se menee.
Mieluusti lähtevät useamman miehen matkaan
Olen kyllä vaimosta huomannut, että viikon ollut Levillä, niin on niin hyväntuulinen ja rentoutunut. Se johtuu juuri tästä, että saanut kunnolla nauttia.
Tiinalle terveisiä. Tavattiin Levillä ehkä 1986.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levikkeelläkin saa jos vaa antaa
Saako leviksillä?
Neukkulassa sai leviksillä panna viikon!
Kuka haluaa keski-ikäisiä naisia?
On teillä pojilla huonosti asiat, jos saatte vain noin kaukana!
Taitaa tulla halvemmaksi lähteä Thaimaahan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa keski-ikäisiä naisia?
Minä. 45 vuotias on paras
Siis, tossahan nainen sai, en mä ainakaan halua panna jotain 50-v harppua!
Vierailija kirjoitti:
Siis, tossahan nainen sai, en mä ainakaan halua panna jotain 50-v harppua!
Mutta eihän kukaan sitä ikää nussi.
miten ennen nettiä ja palstoja onnistui infon /disinfon lähettäminen?
Kevät tulee ja naiset tulevat nauttimaan Lapin auringosta. Mökin omistajana tulee mukavat ajat kun porukat on vauhdissa. 50-60v naiset ovat parhaita eivät turhaan ujostele ja siellä sattuu ja tapahtuu. Helposti saa kutsun mökille kun sauna ei lämpeä eivät hoksaa että sulake otettu pois. Joskus mennyt yö heidän kanssa lauteilla ja aamulla paikat niin kipeänä että tietää tuli kunnolla pantua
Levillä on paljon ruskapunkkareita.
Miettikääpä ukot kun vaimo sanoo että lähdemme Leville katsomaan ruskaa ja muutenki mukava käydä eioo sääskiä. Sieltä kun tulee kotiin niin ollut ikävä ja heti panemaan. Eikä käy mielessä moniko tässä on viikonloppuna käyny ja liukkailla tässä ollaan. Etkä huomaa kuinka hyvä suihinottoja vaimosta on yhtäkkiä tullu oppinu paljon uutta