Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun joku mies ns. vaihtoi tuttavapiirissäsi nuorempaan, kuinka paljon nuoremmasta naisesta oli näissä kyse?

Vierailija
03.09.2024 |

Kiinnostaa

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä saattaa olla sivuseikka, uusi nainen voi olla hoikempi ja paremmin itsestään huolta pitänyt?

Vierailija
2/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitten oikeassa elämässä yleistä? Vai onko vähän kuin myytti. En itse tiedä yhtään tällaista tapausta. Kaikki on vaan julkkiksia lehtien sivuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta

Vierailija
4/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ap harhaa. Oikeassa elämässä ei näin käy. On TODELLA harvinaista.

Vierailija
5/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoi 4 vuotta nuorempaan ja toinen 14 vuotta nuorempaan 25-vuotiaaseen.

Vierailija
6/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus, että vaihtaisi hyvää puolisoa iän takia. Eiköhän uuteen vaihdeta yleensä sen takia, että se uusi on itselleni mieluisampi ja sopivampi.

Voin kertoa, että minun mieheni on minua 15 vuotta vanhempi, ja se oli kyllä iso hidaste suhteen alulle. Hänellä meni melkein vuosi uskoa, ettei välttämättä ole kyse keski-iän kriisistä, vaan siitä, että löysi ihanan ihmisen, joka vaan sattui olemaan nuorempi. Onneksi pääsi asiasta yli, nyt jo vuosikymmen yhteistä elämää takana. 

Vierailija
7/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v nuorempi. Saivat lapsen, riitoja, alkoholia, erohaluja, tottuminen, toinen lapsi.

Vierailija
8/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ajatus, että vaihtaisi hyvää puolisoa iän takia. Eiköhän uuteen vaihdeta yleensä sen takia, että se uusi on itselleni mieluisampi ja sopivampi.

Voin kertoa, että minun mieheni on minua 15 vuotta vanhempi, ja se oli kyllä iso hidaste suhteen alulle. Hänellä meni melkein vuosi uskoa, ettei välttämättä ole kyse keski-iän kriisistä, vaan siitä, että löysi ihanan ihmisen, joka vaan sattui olemaan nuorempi. Onneksi pääsi asiasta yli, nyt jo vuosikymmen yhteistä elämää takana. 

Älkää uskoko Pertti 45v kirjoituksia.

Vierailija
9/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tiedän näitä aika montakin. Oma exäni mukaanlukien. Noin 55v mies vaihtanut about omanikäisen naisen 10-15 vuotta nuorempaan. 

Vierailija
10/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitaloalue, naapuri (n 45v) heitti juopottelevan vaimon (n 40v) pihalle. Kovia riitoja ollut jo vuosia. Toisaalta, joku syy naisella oli juoda, oli kyllä käynyt katkolla ja myös psykiatrisessa hoidossa, mutta ei auttanut. Erossa asunto kirjoitettiin yhteisen lapsen nimiin. Naapurin isäntä maksoi verot. Lapsi jäi asumaan isän luokse.

Tuosta kului n 4 kk kun pihalla alkoi liikkumaan nätti punainen auto ja siinä n 25-30v nätti nuori nainen. Mies tuli aina vastaan pihalle ja poskisuudelmin talutti nuoren naisen sisälle. Tänä keväänä auto alkoi olla pihalla myös yöparkissa ja jopa pari päivää liikkumatta.

Lapsi on meidän lasten kanssa samalla luokalla ja käy meillä usein, kerran toukokuussa mieheni kysyi että onko isällä uusi vaimo. Tähän 12v vastasi että ehkä, ei niitä paljoa näe. Kesän kuluessa kävi selvemmäksi että nuori nainen oli asettumassa taloksi naapuriin. Kävi juttelemassa kyllä ja elämä ulkoisesti jatkui naapurustossa kuten ennenkin.

Heinäkuun lopulla ilmestyi entinen puoliso humalassa naapurin pihalle. Siihen tuli uusi nainen ja mies. Entinen puoliso suorastaan hyökkäsi tämän nuoren naisen kimppuun ja molempien miehet syöksyivät ottamaan naiset erilleen. Lopputulema oli että entinen rouva poistui kiroten ja uusi huuteli takasin että tekee rikosilmoituksen. Jotain tavaraa se entinen nainen oli vailla. Lapsi toi tavarat meidän pihalle, kysyi saako äiti hakea ne tuosta iltapäivällä, lupasimme. Siinä kävi rouva hakematta tavaransa, ei edes tervehtinyt, vaikka puheväleissä ollaan oltu. No, elämä on.

Tämmöistä meidän naapurustossa. Elokuu oli ja meni, nuori nainen ei oikein ruokaa osaa laittaa, tämä lapsi käy meillä yhä enemmän ruoka-aikaan. No, se käy, miehet oli jutellu keskenään ja olivat sopineet, että jos lapsi on täällä ruoka-aikaan, sekin saa ruuan. Eipä siitä meille isoa vaivaa ole. Seurataan miten tilanne kehittyy.

Vierailija
11/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitaloalue, naapuri (n 45v) heitti juopottelevan vaimon (n 40v) pihalle. Kovia riitoja ollut jo vuosia. Toisaalta, joku syy naisella oli juoda, oli kyllä käynyt katkolla ja myös psykiatrisessa hoidossa, mutta ei auttanut. Erossa asunto kirjoitettiin yhteisen lapsen nimiin. Naapurin isäntä maksoi verot. Lapsi jäi asumaan isän luokse.

Tuosta kului n 4 kk kun pihalla alkoi liikkumaan nätti punainen auto ja siinä n 25-30v nätti nuori nainen. Mies tuli aina vastaan pihalle ja poskisuudelmin talutti nuoren naisen sisälle. Tänä keväänä auto alkoi olla pihalla myös yöparkissa ja jopa pari päivää liikkumatta.

Lapsi on meidän lasten kanssa samalla luokalla ja käy meillä usein, kerran toukokuussa mieheni kysyi että onko isällä uusi vaimo. Tähän 12v vastasi että ehkä, ei niitä paljoa näe. Kesän kuluessa kävi selvemmäksi että nuori nainen oli asettumassa taloksi naapuriin. Kävi juttelemassa kyllä ja elämä ulkoisesti jatkui naapuru

Luoja mitä kyttääjiä olette.

Vierailija
12/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta nuorempaan vaihtoi viidenkympin kieppeillä. Kyseessä mun ex siis.

Vierailija
13/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on jo minua 7 vuotta nuorempi. En usko että sitä nuorempaa enää saisin, jos ero tulisi. Taidan pysytellä nykyisessä, hyvä vaimo se on kaikin puolin.

Vierailija
14/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni meni eromme jälkeen uusiin naimisiin 13 vuotta minua nuoremman naisen kanssa. Minulla taas oli itseäni 28 nuorempi rakastaja, mutta se ei eksän mielestä ollut yhtään hyvä juttu eikä ollenkaan sama asia.

Vierailija
15/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuttavapiiristä 2 miestä, jotka tehneet nuorempaan vaihdon 2 kertaa. Kummallakin kertaa noin 28 vuotiaaseen, vaikka itse siis vanhentunut siinä välissä sen 10 vuotta

Vierailija
16/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni meni eromme jälkeen uusiin naimisiin 13 vuotta minua nuoremman naisen kanssa. Minulla taas oli itseäni 28 nuorempi rakastaja, mutta se ei eksän mielestä ollut yhtään hyvä juttu eikä ollenkaan sama asia.

Ei asia exällesi kuulu, mutta on siinä jotain sairasta, kun naisella on reilusti nuorempi kumppani.

Vierailija
17/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni yksikään mies ei ole vaihtanut nuorempaan

Vierailija
18/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksilla on varaa 30 -40 vuotta nuorempiinkin.

Taviksen vaihtoarvolla maksimi 10-20 vuotta 

Vierailija
19/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkiksilla on varaa 30 -40 vuotta nuorempiinkin.

Taviksen vaihtoarvolla maksimi 10-20 vuotta 

Isot ikäerot ovat tavallisimpia vähävaraisten ja vähiten koulutettujen keskuudessa Suomessa. Toki valtaosa viihdejulkkiksista heihin kuuluukin. 

Vierailija
20/162 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä se johtuu, mutta mun suvussa molemmilla puolilla ei ole eron jälkeen otettu enää ketään. Sitten vuosikymmeniä yksin. Kyse siis tällä hetkellä n. seitsemänkymppistä ihmisistä. Muuten on ollut sellaista, että ei erota. Tai jos erotaan, niin uusi kumppani saman ikäinen. Paikkakunnalla oli trendi, että vauraat viisikymppiset miehet ottivat parikymppisen thaikun. Kaikilta lähti tuo kumppani muutaman vuoden jälkeen alkoholin takia.