Mistä haet seksiseuraa?
Elikkäs jos olet sinkku, tai avoimessa suhteessa, tai muuten etsit satunnaista seksiseuraa, niin mistä haet sitä? Deitti-appi, senssipalsta, vai perinteisesti baarista? Laita vielä loppuun sukupuoli ja ikä ihan mielenkiinnosta onko eri sukupolvilla eroa näissä. Aloitan itse:
Nykyään viimeiset 10 vuotta olen hakenut pelkästään tinderistä, ja sitä ennen baarista tai kaveripiirin kautta. M40
Kommentit (81)
Nussimua.fi sivusto on hyvä jos etsii seksiä
XU - toimii paremmin kuin junan vessa ja on turvallisempi kuin taksi
Haettu on . Voisi edes alkuun keskustella heteronaisen kanssa seksistä.
En hae. Jos hakisin ni ehdottomasti Tinder. Sinänsä olis hauska joskus kokeilla. Mut pskalla tsägällä saa jonkun sp-taudin ni ei oo mun juttu. N33
Kannattaa pitää silmät ja korvat auki. Suosittelen et harrastusten parista. Tännekin kun laittaa yhteystiedot näkyviin niin voi hyvinkin viestiä kilahtaa. Miehillä saattaa kilahdella harvemmin kuin naisilla.
Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija
Lavatansseista ja tanssiravintoloista. Jos rouva on hyvä tanssimaan, hän on yleensä myös hyvä nussimaan.
BDSM-baari. Sieltä saa jos laadulla ei ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
BDSM-baari. Sieltä saa jos laadulla ei ole niin väliä.
Mistä tuommonen löytyy?
Haen m+m -seuraa, useimmiten ihan normipubeista löytyy pääkaupunkiseudulla yllättävänkin helposti, ei ole pakko mennä gay-baareihin tai keltaisiinruusuihin tai suttuisiin saunoihin.
M26
Näin miehenä, joka etsii varattuna satunnaista salaseuraa tuntuu, että jokainen saitti tarjoaa vain ja ainoastaan maksullista seksiseuraa. Mitään muuta ei tunnu löytyvän.
Seksitreffit - https://track.toprevenue.org/tiny/EWy4s Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Onko täällä Kuopiosta ketään naista jota kiinnostaisi vakituinen seksisuhde ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa myös. Panokaverin haku on tullut nyt ajankohtaiseksi, mutten tiedä mistä lähteä liikkeelle. Olen naimisissa oleva nainen, lupa kotoa on. Mieheni ei vaan enää kykene erinäisistä syistä johtuen. Parisuhdetta en etsi, vaan ihan normaalia, kiihkeää ja monipuolista heteroseksiä: pitkää esileikkiä, suuseksiä molemmin puolin ja panemista eri asennoissa. Haluan esim istua miehen kasvoille. En viitsi omalla nimellä ja naamalla mennä nettiin. Enkä ole mikään upea kaunotar, vaan ihan perus. BMI 28 ja tissit 85G.
N48
Kokeile Alastonsuomi -sivustoa. Olen itse siellä ja vaikken hae seuraa, sitä yritetään tyrkyttää lähes väkisin.
Ootko mistäpäin ?
Alastonsuomesta olen löytänyt muutaman kertaa naisia 3 ja pareja +10 en muista tarkalleen.
Seksitreffeiltä naisia 0 ja pareja 8
Lupiini naisia 3
Siinäpä nuo
Taidat jäädä usein ilman.