Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä haet seksiseuraa?

Vierailija
02.09.2024 |

Elikkäs jos olet sinkku, tai avoimessa suhteessa, tai muuten etsit satunnaista seksiseuraa, niin mistä haet sitä? Deitti-appi, senssipalsta, vai perinteisesti baarista? Laita vielä loppuun sukupuoli ja ikä ihan mielenkiinnosta onko eri sukupolvilla eroa näissä. Aloitan itse:

Nykyään viimeiset 10 vuotta olen hakenut pelkästään tinderistä, ja sitä ennen baarista tai kaveripiirin kautta. M40

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myös. Panokaverin haku on tullut nyt ajankohtaiseksi, mutten tiedä mistä lähteä liikkeelle. Olen naimisissa oleva nainen, lupa kotoa on. Mieheni ei vaan enää kykene erinäisistä syistä johtuen. Parisuhdetta en etsi, vaan ihan normaalia, kiihkeää ja monipuolista heteroseksiä: pitkää esileikkiä, suuseksiä molemmin puolin ja panemista eri asennoissa. Haluan esim istua miehen kasvoille. En viitsi omalla nimellä ja naamalla mennä nettiin. Enkä ole mikään upea kaunotar, vaan ihan perus. BMI 28 ja tissit 85G.

N48

Hyvänen aika, tunnemmekohan me...? Kirjoitustapaasi myöten kaikki täsmää. Oletko R?

M51

Kyllä

Hah :-)

Vierailija
102/109 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XU - toimii paremmin kuin junan vessa ja on turvallisempi kuin taksi

En voi sanoa olevani samaa mieltä, epävakaita ihmisiä joilla hiivaa ja kuppaa, toki jos semmoisesta tykkää tai haluaa käyttää ihmisiä hyväksi, kun eivät ymmärrä mitä tekevät, niin antaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että seksiä saa naiskavereilta aika helposti kun tekee aloitteen. As simple as that. Tänä vuonna harrastanut 5 naisen kanssa joista osa on vuosikausia (jopa kymmenen vuotta) olleet "vaan kavereita". 3 näistä on naimisissa ja 1 muuten varattu. Ehkä ennen ujostellut tai pitänyt omia kavereita sellaisena "kuormana johon ei kosketa". Omien kavereiden vaimoihin en edelleenkäön koske tietenkään, eli näiden naiskavereiden miehiä en tunne oikein mitenkään jonkun nyt joskus ehkä ohimennen nähnyt naisen seurassa. 40-50 naisilla on parisuhteessa muuten aika samat ongelmat huomannut, seksi väljähtynyttä ja ovat aika kokeilevia kun alkuun päästy.

Itse olen eronnut ja urheilullinen sinkku. 

Vierailija
104/109 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusta

Vierailija
105/109 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli - sauna -  vessaan. Toimii.

Uimahallista suoraan lähibaariin. Toimii.

Vierailija
106/109 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuran hakuun ei tarvitse omituisia kommervenkkejä, sitä kutsutaan live-elämäksi.

Vierailija
107/109 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sitä saisi 100% luottamuksella ja vaitiololla kuten myös hygienia ja terveys.. Olen 187/105 45v mies Jyväskylästä, eli ISO kaveri kaikin **-puolin.. Kirjoittele;) konttimatti at gmail.com

Sitä Saattaa saada mitä tilaa😜

Vierailija
108/109 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yh-isänä olen  löytänyt lyhyempi- ja pidempiaikaista seksiseuraa leikkipuistosta. Kiihkein mimmi on ollut kahden lapsen yh-äiti. 

M31

Vierailija
109/109 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan avovaimoltani kyselen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan