Mistä haet seksiseuraa?
Elikkäs jos olet sinkku, tai avoimessa suhteessa, tai muuten etsit satunnaista seksiseuraa, niin mistä haet sitä? Deitti-appi, senssipalsta, vai perinteisesti baarista? Laita vielä loppuun sukupuoli ja ikä ihan mielenkiinnosta onko eri sukupolvilla eroa näissä. Aloitan itse:
Nykyään viimeiset 10 vuotta olen hakenut pelkästään tinderistä, ja sitä ennen baarista tai kaveripiirin kautta. M40
Kommentit (81)
Ei miehille löydy mistään ja vaikka löytyisikin niin ei erektio toimi . Mutta haaveilla voi aina seksistä .
m35
Kuulostat naiselta johon moni mies haluaisi tutustua... ja iänkin puolesta nainen parhaassa iässä. Mistä päin olet?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat naiselta johon moni mies haluaisi tutustua... ja iänkin puolesta nainen parhaassa iässä. Mistä päin olet?
Keneen tässä viittaat?
T: panokaverin etsijä
Saksassa vierailen joka toinen viikko panohommissa. Olen siellä yleensä 2-4 vrk ja panen 10-12 eri naisen kanssa.
M55
Miehenä olen huomannut että tanssilattia on aika hyvä paikka tavata kiinnostuineita naisia. Aika usein on joku joka vilkuilee ja hymyilee ja jos antaa tilaisuuden, niin tulee myös juttelemaankin.
"Pokailemaan" ei kannata tanssilattialle lähteä. Se alkaa vain ärsyttämään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Seksitreffit kautta oon yrittänyt mutta ei oikein oo kunnon miehiä. Yksikään tapaaminen ei oo johtanut seksiin. Miehet ois kyllä halunneet. Mutta Xu sitten. Sieltä oon ottanu jokusen yksittäisen miehen ja muutaman parin sängyssä ollut
N37
odatan sua deittinetis
mist harrastusseuroista löytyy helpoten urh. naisia?
Ehdottomasti XU sivusta, ihan kaikissa elämäntilanteissa - sinkuille, pareille, seikkailijoille
Sain vierasta kun käytin välillä vasenta kättä. eli vieraissa oltiin vaihtelu virkistää
Mieheni ei sairaudestaan johtuen pysty seksiin. Olen hänen luvallaan löytänyt sekskiseuraa noin kerran kuukaudessa Alastomasta Suomesta. Olen 52v nainen. Varsinkin nuoret miehet ovat kiinnostuneita seksistä varttuneemman naisen kanssa. En etsi seurustelua enkä tuntikausien kahvittelua. Pelkkää seksiä pari tuntia kerrallaan.
Sihteeriopistolta olen yleensä hakenut.
tutustutaanko lähemmin kiinostaa samat asiat kuin sinua
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä voi ilmoittaa hakevansa hetken hupia ja aika paljon näyttäis olevan myös avoimessa suhteessa olevia naisia. -AP
Huolitko sinä sellaista seksikumppaniksi joka ilmoittaa hakevansa hetkeksi hupia? Minulle se ainakin kertoo siitä että nainen on huo...ra ja aina vasempaan heti. Sehän kertoo suoraan että on 20 muutakin miestä ja hyi yökötys sellaista panna ja nuolla. Sensijaan pitkää juttua, lyhytkin käy löytyy niitä pitkäaikaisia fwb juttuja joita kannattaa rakentaa ajan kanssa... Mies 40v
Tinderin kautta kokeilin muutamaa. Nyt kysyn ravintolassa ihan suoraan jos kiinnostun. Olen baarissa selvinpäin.
Baareista hain satunnaisen seksiseuran sinkkuna ollessani (puoli vuotta sitten), enkä koskaan joutunutkaan lähtemään kotiin yksin, jos en niin halunnut
Baarista löysin sitten nykyisen miesystävänkin, tämä suhde alkoi juuri sellaisena iltana kun oli tarkoitus lähteä yksin kotiin ja niin lopulta lähdinkin hauskan illan jälkeen
N44
38m tummaihoinen etsii seksikaveri.. fwb suhdetta myös kiinnostaa. jackied011982(a) gm ai l (.) c o m