Mistä haet seksiseuraa?
Elikkäs jos olet sinkku, tai avoimessa suhteessa, tai muuten etsit satunnaista seksiseuraa, niin mistä haet sitä? Deitti-appi, senssipalsta, vai perinteisesti baarista? Laita vielä loppuun sukupuoli ja ikä ihan mielenkiinnosta onko eri sukupolvilla eroa näissä. Aloitan itse:
Nykyään viimeiset 10 vuotta olen hakenut pelkästään tinderistä, ja sitä ennen baarista tai kaveripiirin kautta. M40
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Moi. Kik joopasejoo1
Mitä tarjoat, mitä vaille?
Virosta lähinnä tulee haettua. Suomenlahden eteläpuolella naisilla tuntuu olevan paljon vapaampi suhtautuminen seksiin ylipäänsä verrattuna suomalaisiin.
Kik jackied011982. Samalla tilanne. Etsin N Uusimaa alueella. Jos jonku N kiinnostaa
minun kokemuksen mukaan hyvä paikka on ollut jalkapalloharjoitukset lapsille joihin äidit kuskaa lapsiaan, heillä on usein sopivasti luppoaikaa pieneen seikkailuun vaikkapa autossa
Vierailija kirjoitti:
Saksassa vierailen joka toinen viikko panohommissa. Olen siellä yleensä 2-4 vrk ja panen 10-12 eri naisen kanssa.
M55
Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta.
Kik: darmajj naisista seuraa yöhön
Naiset eivät jaa tavaraansa miehille ilmaiseksi, eivät siis koskaan ryhdy/sitoudu "seksisuhteeseen", seksin takia. Naisilla on aina jokin taloudellinen motiivi taustalla jonka takia näennäisen ilmaiseksi antautuvat miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät jaa tavaraansa miehille ilmaiseksi, eivät siis koskaan ryhdy/sitoudu "seksisuhteeseen", seksin takia. Naisilla on aina jokin taloudellinen motiivi taustalla jonka takia näennäisen ilmaiseksi antautuvat miehelle.
Eipä ole vaimo tuonut rahoja kotiin, vaikka juoksee jatkuvasti vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vaimo tuonut rahoja kotiin, vaikka juoksee jatkuvasti vieraissa.
Aina ei ole kyse rahasta, lapsikin (äpärälapsi) on naiselle taloudellinen sijoitus tuleville vuosille.
Joel Hokasta olen yrittänyt etsiä seksi seuraa mutta ei ole onnistunut.
Jodelista. Näin naisena ainakin erittäin toimiva alusta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä Kuopiosta ketään naista jota kiinnostaisi vakituinen seksisuhde ?
Voisi kiinnostaa. Minkä ikäinen olet?
En varsinaisesti etsi panokaveria, mutta viimeisin löytyi suunnittelematta Prisman he-vi -osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa myös. Panokaverin haku on tullut nyt ajankohtaiseksi, mutten tiedä mistä lähteä liikkeelle. Olen naimisissa oleva nainen, lupa kotoa on. Mieheni ei vaan enää kykene erinäisistä syistä johtuen. Parisuhdetta en etsi, vaan ihan normaalia, kiihkeää ja monipuolista heteroseksiä: pitkää esileikkiä, suuseksiä molemmin puolin ja panemista eri asennoissa. Haluan esim istua miehen kasvoille. En viitsi omalla nimellä ja naamalla mennä nettiin. Enkä ole mikään upea kaunotar, vaan ihan perus. BMI 28 ja tissit 85G.
N48
Hyvänen aika, tunnemmekohan me...? Kirjoitustapaasi myöten kaikki täsmää. Oletko R?
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa myös. Panokaverin haku on tullut nyt ajankohtaiseksi, mutten tiedä mistä lähteä liikkeelle. Olen naimisissa oleva nainen, lupa kotoa on. Mieheni ei vaan enää kykene erinäisistä syistä johtuen. Parisuhdetta en etsi, vaan ihan normaalia, kiihkeää ja monipuolista heteroseksiä: pitkää esileikkiä, suuseksiä molemmin puolin ja panemista eri asennoissa. Haluan esim istua miehen kasvoille. En viitsi omalla nimellä ja naamalla mennä nettiin. Enkä ole mikään upea kaunotar, vaan ihan perus. BMI 28 ja tissit 85G.
N48
Hyvänen aika, tunnemmekohan me...? Kirjoitustapaasi myöten kaikki täsmää. Oletko R?
M51
Kyllä
Ihan omasta puolisostani. Aina vaan uudestaan ja uudestaan.