Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä haet seksiseuraa?

Vierailija
02.09.2024 |

Elikkäs jos olet sinkku, tai avoimessa suhteessa, tai muuten etsit satunnaista seksiseuraa, niin mistä haet sitä? Deitti-appi, senssipalsta, vai perinteisesti baarista? Laita vielä loppuun sukupuoli ja ikä ihan mielenkiinnosta onko eri sukupolvilla eroa näissä. Aloitan itse:

Nykyään viimeiset 10 vuotta olen hakenut pelkästään tinderistä, ja sitä ennen baarista tai kaveripiirin kautta. M40

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastonsuomesta olen löytänyt muutaman kertaa naisia 3 ja pareja +10 en muista tarkalleen.

Seksitreffeiltä naisia 0 ja pareja 8

Lupiini naisia 3

Siinäpä nuo

Äh, kerran täältä vauva seksi sivuilta

Vierailija
82/109 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Kik joopasejoo1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi. Kik joopasejoo1

Mitä tarjoat, mitä vaille?

Vierailija
84/109 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae.

Vihaan miehiä

Vierailija
85/109 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virosta lähinnä tulee haettua. Suomenlahden eteläpuolella naisilla tuntuu olevan paljon vapaampi suhtautuminen seksiin ylipäänsä verrattuna suomalaisiin.

Vierailija
86/109 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kik jackied011982. Samalla tilanne. Etsin N Uusimaa alueella. Jos jonku N kiinnostaa 

Vierailija
87/109 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kokemuksen mukaan hyvä paikka on ollut jalkapalloharjoitukset lapsille joihin äidit kuskaa lapsiaan, heillä on usein sopivasti luppoaikaa pieneen seikkailuun vaikkapa autossa

Vierailija
88/109 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa vierailen joka toinen viikko panohommissa. Olen siellä yleensä 2-4 vrk ja panen 10-12 eri naisen kanssa.

M55

Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta. 

Vierailija
89/109 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kik: darmajj naisista seuraa yöhön 

Vierailija
90/109 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi salminen55@outlook.com 52v mies

Vierailija
91/109 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät jaa tavaraansa miehille ilmaiseksi, eivät siis koskaan ryhdy/sitoudu "seksisuhteeseen", seksin takia. Naisilla on aina jokin taloudellinen motiivi taustalla jonka takia näennäisen ilmaiseksi antautuvat miehelle.

Vierailija
92/109 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät jaa tavaraansa miehille ilmaiseksi, eivät siis koskaan ryhdy/sitoudu "seksisuhteeseen", seksin takia. Naisilla on aina jokin taloudellinen motiivi taustalla jonka takia näennäisen ilmaiseksi antautuvat miehelle.

Eipä ole vaimo tuonut rahoja kotiin, vaikka juoksee jatkuvasti vieraissa.

Vierailija
93/109 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole vaimo tuonut rahoja kotiin, vaikka juoksee jatkuvasti vieraissa.

Aina ei ole kyse rahasta, lapsikin (äpärälapsi) on naiselle taloudellinen sijoitus tuleville vuosille.

Vierailija
94/109 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Hokasta olen yrittänyt etsiä seksi seuraa mutta ei ole onnistunut.

Vierailija
95/109 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelista. Näin naisena ainakin erittäin toimiva alusta siihen.

Vierailija
96/109 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä Kuopiosta ketään naista jota kiinnostaisi vakituinen seksisuhde ?

Voisi kiinnostaa. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
97/109 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti etsi panokaveria, mutta viimeisin löytyi suunnittelematta Prisman he-vi -osastolta. 

Vierailija
98/109 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myös. Panokaverin haku on tullut nyt ajankohtaiseksi, mutten tiedä mistä lähteä liikkeelle. Olen naimisissa oleva nainen, lupa kotoa on. Mieheni ei vaan enää kykene erinäisistä syistä johtuen. Parisuhdetta en etsi, vaan ihan normaalia, kiihkeää ja monipuolista heteroseksiä: pitkää esileikkiä, suuseksiä molemmin puolin ja panemista eri asennoissa. Haluan esim istua miehen kasvoille. En viitsi omalla nimellä ja naamalla mennä nettiin. Enkä ole mikään upea kaunotar, vaan ihan perus. BMI 28 ja tissit 85G.

N48

Hyvänen aika, tunnemmekohan me...? Kirjoitustapaasi myöten kaikki täsmää. Oletko R?

M51

Vierailija
99/109 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myös. Panokaverin haku on tullut nyt ajankohtaiseksi, mutten tiedä mistä lähteä liikkeelle. Olen naimisissa oleva nainen, lupa kotoa on. Mieheni ei vaan enää kykene erinäisistä syistä johtuen. Parisuhdetta en etsi, vaan ihan normaalia, kiihkeää ja monipuolista heteroseksiä: pitkää esileikkiä, suuseksiä molemmin puolin ja panemista eri asennoissa. Haluan esim istua miehen kasvoille. En viitsi omalla nimellä ja naamalla mennä nettiin. Enkä ole mikään upea kaunotar, vaan ihan perus. BMI 28 ja tissit 85G.

N48

Hyvänen aika, tunnemmekohan me...? Kirjoitustapaasi myöten kaikki täsmää. Oletko R?

M51

Kyllä

Vierailija
100/109 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta puolisostani. Aina vaan uudestaan ja uudestaan.