Mistä haet seksiseuraa?
Elikkäs jos olet sinkku, tai avoimessa suhteessa, tai muuten etsit satunnaista seksiseuraa, niin mistä haet sitä? Deitti-appi, senssipalsta, vai perinteisesti baarista? Laita vielä loppuun sukupuoli ja ikä ihan mielenkiinnosta onko eri sukupolvilla eroa näissä. Aloitan itse:
Nykyään viimeiset 10 vuotta olen hakenut pelkästään tinderistä, ja sitä ennen baarista tai kaveripiirin kautta. M40
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Löysin Suomi24-fi treffeiltä varatun naisen vakkariksi. Nähdään noin 1-2 kertoo kuukaudessa. Lisäksi yhden yön juttuja baarista ja laivalta. Melontaseurasta myös löytyy seuraa, etenkin kesäisin. M43
Hiljaista sielläkin. Arvaisiko siellä kysyä 78 vuotiaalta naiselta hienovaraisesti, iloinen luonne ainakin ilmoituksen mukaan, itse olen kuuskymppinen.
AS ja XU. Molemmista olen löytänyt seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on AS?
Alastonsuomi.
Perinteisesti baarista.
Menen baariin/yökerhoon tarpeeksi myöhään. Vetelehdin siellä ja annan naisten lähestyä. Juttelen, flirttailen ja olen kiinnostunut.
Jos tuntuu siltä niin pyydän yöksi tai numeroa.
M 35
PS. aikani yritin appejä ja ei ne anna mitään jos ei stailaa kuviaan tai maksa, ja silti on naiset ihan keskustelutaidottomia. Kun löysin rohkeuteni, niin paljon paremmin menee.
Vierailija kirjoitti:
"tai muuten etsit satunnaista seksiseuraa"
En hae (en kaipaa) tuollaista. Kuullostaa tyhjältä.
No toihan yli järkevä vastaus tähän kysymykseen. Miksi ihmeessä olet tällaisella palstalla, kauhistelmassa vai moraalinvartijana?
Kyllä seksiseuran hakeminen on lopulta minustakin parasta tehdä livenä yökerhosta yms. Mutta tietysti meille keski-ikäisile sekin painottuu kesäaikaan. Silloin kyllä valinnan varaakin näteistä eidoista tai varatuista pikkurouvista piisaa. Olen jo nyt varannut illanvietoksi Hgistä pariksi kesäillaksi hotellin - ei mikään tavoite tietty mutta on muutamia kertoja kesäyössä käynyt että varattu nainen lähtenyt vasta hotellin kautta pikkutunneilla kotiin... :D
Mistähän löytäis mukavan naisen pariskunnan miehelle? Ei välttämättä tarvis olla kimppaa vaikka sekin on kivaa. Haastavaa on löytää naisseuraa
Vierailija kirjoitti:
Mistähän löytäis mukavan naisen pariskunnan miehelle? Ei välttämättä tarvis olla kimppaa vaikka sekin on kivaa. Haastavaa on löytää naisseuraa
Millainen nainen hakusessa ja minkä ikäisiä olette?
Välimeren maista. Joka reissulla irtoaa seksiä paikallisten tai brittien kanssa.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa myös. Panokaverin haku on tullut nyt ajankohtaiseksi, mutten tiedä mistä lähteä liikkeelle. Olen naimisissa oleva nainen, lupa kotoa on. Mieheni ei vaan enää kykene erinäisistä syistä johtuen. Parisuhdetta en etsi, vaan ihan normaalia, kiihkeää ja monipuolista heteroseksiä: pitkää esileikkiä, suuseksiä molemmin puolin ja panemista eri asennoissa. Haluan esim istua miehen kasvoille. En viitsi omalla nimellä ja naamalla mennä nettiin. Enkä ole mikään upea kaunotar, vaan ihan perus. BMI 28 ja tissit 85G.
N48
Kokeile Alastonsuomi -sivustoa. Olen itse siellä ja vaikken hae seuraa, sitä yritetään tyrkyttää lähes väkisin.
Nakusuomi oli aikoinaan hyvä saitti ja hauskaa ajanvietettä, valitettavasti nykyään vai Of-mainoksia täynnä.
Ehkä miehen näkökulmasta. Olin (nainen) siellä taas hetken, ja seuraa olisi saanut helposti ja läheltä. Hörhöjen seassa oli muutama ihan normaali.
Yhden kanssa keskustelen nyt s-postilla. Ehkä joskus tapaan, ehkä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toihan yli järkevä vastaus tähän kysymykseen. Miksi ihmeessä olet tällaisella palstalla, kauhistelmassa vai moraalinvartijana?
Kyllä seksiseuran hakeminen on lopulta minustakin parasta tehdä livenä yökerhosta yms. Mutta tietysti meille keski-ikäisile sekin painottuu kesäaikaan. Silloin kyllä valinnan varaakin näteistä eidoista tai varatuista pikkurouvista piisaa. Olen jo nyt varannut illanvietoksi Hgistä pariksi kesäillaksi hotellin - ei mikään tavoite tietty mutta on muutamia kertoja kesäyössä käynyt että varattu nainen lähtenyt vasta hotellin kautta pikkutunneilla kotiin... :D
Miksi juuri varattu, ihme fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Välimeren maista. Joka reissulla irtoaa seksiä paikallisten tai brittien kanssa.
M32
Näinhän se on, eteläeurooppalaiset ja brittiläiset miehet on aika estottomia.
Tääl ois yksi, jolla on samat intressit.
laita vastausta tähän ni koetetaan saada yhteys.
normimies, 180,83kg, 45v
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
En mistään. Yritin Tinderistä ja baareista, mutta en onnistunut saamaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä voi ilmoittaa hakevansa hetken hupia ja aika paljon näyttäis olevan myös avoimessa suhteessa olevia naisia. -AP
No heh heh. Vuoden vitsi
Raahustan alakerran bupiin ja huudan ovelta: kuka haluu tarjota tuopin pillua vastaan kun panettaa niin saak...listi ja yleensä sieltä joku heppi-heimo pölähtää köyrimään.
YH-mamma