AV:n kaava, miten ketju kehittyy...
1.
Keskustelun aloittaja kertoo oman mielipiteensä, ja ihmettelee miten toiset voivat olla jotain muuta mieltä.
2.
Yksi tai kaksi seuraavaa yhtyvät ap:n mielipiteeseen. (Jos kyseessä ei selvä provo, jollois seuraavat kommentit ovat buahhahahaa, muaha, lol, :DD, hahhahaa tai PROVOOO/ Porvoossa vissiin)
3.
Seuraavaksi
Tiukka perusteltu vastaväite, muutaman seuraavan kommentin ajan.
4.
Väittely alkaa, puolesta ja vastaan.
5.
Joku kommentoi edellisestä kommentista jotain asia/kirjoitusvirhettä.
6.
Väliin pääsevät buahhahahaa, muaha, lol, :DD, hahhahaa.
7.
Alkaa nostot eli uppista, up, nostaaaaan, ylös.
8.
Muutamia kommentteja silloin tällöin... (Jos kyseessä ap:n ongelma kysellään kovasti mitä ap:lle kuuluu!
Näin siis ketjut jotka saavat tuulta alleen...
kommentti kirjoitusvirheistä