Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n kaava, miten ketju kehittyy...

Vierailija
09.02.2007 |

1.

Keskustelun aloittaja kertoo oman mielipiteensä, ja ihmettelee miten toiset voivat olla jotain muuta mieltä.

2.

Yksi tai kaksi seuraavaa yhtyvät ap:n mielipiteeseen. (Jos kyseessä ei selvä provo, jollois seuraavat kommentit ovat buahhahahaa, muaha, lol, :DD, hahhahaa tai PROVOOO/ Porvoossa vissiin)

3.

Seuraavaksi

Tiukka perusteltu vastaväite, muutaman seuraavan kommentin ajan.

4.

Väittely alkaa, puolesta ja vastaan.

5.

Joku kommentoi edellisestä kommentista jotain asia/kirjoitusvirhettä.

6.

Väliin pääsevät buahhahahaa, muaha, lol, :DD, hahhahaa.

7.

Alkaa nostot eli uppista, up, nostaaaaan, ylös.

8.

Muutamia kommentteja silloin tällöin... (Jos kyseessä ap:n ongelma kysellään kovasti mitä ap:lle kuuluu!



Näin siis ketjut jotka saavat tuulta alleen...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentti kirjoitusvirheistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän