Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

remun puvut koko asiaa

Vierailija
16.02.2007 |

Hei



onko kellään 134 travalle remun välikausi asua riittääkö tammikuussa täyttäneelle pojalle joka nyt 130 cm ,vai joudunko hamstraan molemmat koot 134,140 kun syksyllä kuiteskin eskariin meno

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on mielestäni pitkä selkä ja lyhyet lahkeet ja pitkät hihat. Riippuu vähän lapsen mitoista, miten se koko sitten menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme