Lue keskustelun säännöt.
remun puvut koko asiaa
16.02.2007 |
Hei
onko kellään 134 travalle remun välikausi asua riittääkö tammikuussa täyttäneelle pojalle joka nyt 130 cm ,vai joudunko hamstraan molemmat koot 134,140 kun syksyllä kuiteskin eskariin meno
Kommentit (2)
Niissä on mielestäni pitkä selkä ja lyhyet lahkeet ja pitkät hihat. Riippuu vähän lapsen mitoista, miten se koko sitten menee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
up