Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville

Vierailija
01.09.2024 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…

""Mikä minussa on vikana?"

Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."

Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.

- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.

Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."

Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?

Kommentit (1478)

Vierailija
721/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin hygieniaa. Ei sitä oikein kuvasta osaa sanoa, mutta vaikka olisi kuinka kiva tahansa muuten, niin epämiellyttävä pesemätön haju on varmaan yksi tehokkaimmista karkottimista.

Nyt on kyllä niin kaukaa haettua av- mammalaisuutta, ja muut mammat peukuttaa innoissaan. Mistäs päättelet, että Valtteri haisee paskalle?

Syrjäytynyttä ja masentunutta tuskin nappaa huolehtia hygieniastaan

Vierailija
722/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin hygieniaa. Ei sitä oikein kuvasta osaa sanoa, mutta vaikka olisi kuinka kiva tahansa muuten, niin epämiellyttävä pesemätön haju on varmaan yksi tehokkaimmista karkottimista.

Nyt on kyllä niin kaukaa haettua av- mammalaisuutta, ja muut mammat peukuttaa innoissaan. Mistäs päättelet, että Valtteri haisee paskalle?

Alkaa kieltämättä lähteä vähän laukalle nää mammojen jutut :D seuraavaksi joku varmaan ilmoittaa että valtteri on narkomaani joka harrastaa seksiä eläinten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä luulen, että Valtterin ainakin siitä pitää lähteä liikkeelle, että kohentaa omaa ulkonäköä sekä hakeutuu työelämään ja mahdollisesti jopa yrittää uudelleen kouluttautua AMK:ssa sekä muuttaa omilleen asumaan 

Christiinan pitäisi ehkä harkita meedion uraa kun pystyy kuvituskuvasta päättelemään jutun henkilön ulkonäön, sikäli mikäli koko Valtteria edes on olemassa, eikä kyseessä ole vain klikkih00raus keissi.

No jos valtteri on pyytänyt lukuisia naisia kahville, eikä kukaan ole lähtenyt, niin tuskinpa Valtsu kovin komea on...

Jos joku random adonis tulee ehdottelemaan kahveja, en mene. Ihan sama kuinka komea tuo mies on. 

Vierailija
724/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä luulen, että Valtterin ainakin siitä pitää lähteä liikkeelle, että kohentaa omaa ulkonäköä sekä hakeutuu työelämään ja mahdollisesti jopa yrittää uudelleen kouluttautua AMK:ssa sekä muuttaa omilleen asumaan 

Christiinan pitäisi ehkä harkita meedion uraa kun pystyy kuvituskuvasta päättelemään jutun henkilön ulkonäön, sikäli mikäli koko Valtteria edes on olemassa, eikä kyseessä ole vain klikkih00raus keissi.

No jos valtteri on pyytänyt lukuisia naisia kahville, eikä kukaan ole lähtenyt, niin tuskinpa Valtsu kovin komea on...

Jos joku random adonis tulee ehdottelemaan kahveja, en mene. Ihan sama kuinka komea tuo mies on. 

Juu, moni sanoo noin 🙄

Vierailija
725/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös naiset haista epätoivon, katkeruuden ja creepyilijän jo kilometrin päästä?

Mutta eivät miestä joka ei ota osaa perheen ylläpitoon tai joka pettää selän takana tai on väkivaltainen.

On se jännä se naisen vaisto🤔

Vierailija
726/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse naisena olen myös aika tavis ja olen joutunut ihan itse pokaamaan kaikki miehet, joiden kanssa olen päätynyt. seurustelusuhteeseen. Minun on täytynyt kehittää itsevarmuutta, keskustelutaitoa ja flirttailutaitojani, jotta olen saanut miehet kiinnostumaan itsestäni. Nämä epähaluttavat miehet taas eivät eväänsä lotkauta itsensä eteen."

Samoin!!

Enkä itse ole edes tavis, vaan sieltä vähemmän viehättävästä päästä mitä esim. kehon muotoon tulee. Tasapaksu ja poikamainen normaalipainoisenakin. 

Mutta minkä geeneissä menettää, se pitää sosiaalisesti hankkia. Olen kehittänyt soslaalista silmääni. 

Vierailija
727/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ei tajua haisevansa pistävälle heille. T. Eri 

Ja moni pesee vaatteensa väärin ja haisevat likaiselle tiskirätille/märälle koiralle. Se ei peity millään hajusteella.

Vierailija
728/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa kieltämättä lähteä vähän laukalle nää mammojen jutut :D seuraavaksi joku varmaan ilmoittaa että valtteri on narkomaani joka harrastaa seksiä eläinten kanssa. 

:D Ja kun mitään haisemista ei edes tarvitse miettiä, vaan syyt ovat ihan selkeät. Valtterin tulisi laittaa omat asiansa kuntoon. Sen jälkeen kun on oppinut elämään yksin mielekästä elämää muutaman vuoden, voi vähitellen alkaa miettimään parisuhdeasioita.

Vierailija
729/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse naisena olen myös aika tavis ja olen joutunut ihan itse pokaamaan kaikki miehet, joiden kanssa olen päätynyt. seurustelusuhteeseen. Minun on täytynyt kehittää itsevarmuutta, keskustelutaitoa ja flirttailutaitojani, jotta olen saanut miehet kiinnostumaan itsestäni. Nämä epähaluttavat miehet taas eivät eväänsä lotkauta itsensä eteen."

Samoin!!

Enkä itse ole edes tavis, vaan sieltä vähemmän viehättävästä päästä mitä esim. kehon muotoon tulee. Tasapaksu ja poikamainen normaalipainoisenakin. 

Mutta minkä geeneissä menettää, se pitää sosiaalisesti hankkia. Olen kehittänyt soslaalista silmääni. 

Näin se menee. Itse olin vielä yläasteella ja lukion alkuaikoina toivottoman ujo ja sulkeutunut. Piti vaan väkisin viedä itsensä epämukavuusalueelle ja alkaa tutustua poikiin ja olemaan rohkeampi, kun tarve saada poikaystävä oli niin kova täysi-ikäisyyden kynnyksellä :D

Vierailija
730/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ulosteelle, mutta katsos kun me mammat olemme pitkän elämämme aikana nähneet aika paljon syrjäytyneitä. Ne haisee aina. Ilmeisesti eivät tajua, että kehon lisäksi pitää pestä vaatteet, lakanat jne... 

Huono ravintokin tekee sen, että ominaishaju on epämiellyttävä, vaikka hygienia olisikin kunnossa -ja syrjäytyneillä ei yleensä ole. Stressihiki haisee pahalta kaikkein hyväosaisimmallakin ihmisellä ja ohittaa kaikki dödöt, miltä sitten haisee ihminen joka elää kroonisessa stressissä? 

Te miehet voisitte unohtaa ne tasofantasiat hetkeksi ja opetella, mikä on naisille oikeasti tärkeää. Miehen hyvä haju ja miellyttävä ominaishaju on paljon tärkeämpää kuin hiusraja tai leuka. 

Vierailija
731/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Valtteri Bottas?

Vierailija
732/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?"

Tarviiko ap tosiaan naisen selittämään, että se äidin luona asuva, kouluttamaton kolmekymppinen miesvauva ei ehkä ole kuuminta hottia deittimarkkinoilla. Jotain tarttis itsekin tehdä eikä odottaa että se unelmien nainen tulee ja pelastaa. Varsinkin jos on perhehaaveita, niin millä tämä mies sen perheensä ajatteli elättää?

Vierailija
733/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se Valtteri Bottas?

Tuskin. Sen hani on se australialaisnainen.

Vierailija
734/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on huvittavaa miten kauhea älämölö nostetaan jostain hyvin yksipuolisesti ja lyhyesti tehdystä lehtiartikkelista jota ei pääse edes lukemaan vapaasti.

Tuntuu riiittävän se, että miesoletettu ei saa naista. Jo nousee sen päiväinen raivo ja haukkuminen.    Kukaan ei kuitenkaan tiedä kuka tämä kyseinen Valtteti on, mikä on syynä siihen ettei kukaan halua häntä lähestyä. Minkälainen ihminen on kyseessä. Yhtään mitään ei tiedetä, silti naiset haukutaan alimpaan helvettiin koska eivät tämän salaperäisen mieshahmon kanssa halua lähteä edes kahville.

Ymmärrän että kohtalotoverit  nousevat barrikadeille, hekään tosin eivät edes tiedä kenestä ja minkälaisesta tyypistä on kyse.  Todella naurerttavaa.  Vertaistuki on aina hyvä asia mutta kyllä se vertaistuettava olisi hyvä tuntea edes päällisin puolin.  Nyt meuhkataan yhden suppean lehtijutun perusteella.

Eikö kukaan näe mitään koomista tässä?

No tiedänhän minä minkälainen porukka tässä on liikkeellä. Huvitavaa se on aina.

Vierailija
735/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin 12 vuotta sitten  luonteeltaan valtterimaisen ressukan, ulkonäöltään oli kuitenkin älyttömän komea olisi voinut olla vaikka miesmalli mutta sosiaaliset taidot oli ihan nollissa. Ei halunnut poistua kämpästään kuin vasta myöhään illalla lenkille ja kauppaan vähän ennen sulkemista. Muuten vaan pyöri netissä pelaamassa minä minecraftia ja rnkkaamassa niille isorintaisille hoikille blondeille. Koetin sen kanssa harrastaa sksiä 2 kertaa mutta ei siitä mitään tullut kun ei sillä seissyt kuin rnkatessaan niitä isotissiä blondeja ja itse brunetti enkä mikään mallinvartaloinen vaan normaalivartaloinen. Just ja just sai 5 lausetta ulos suustaan itse piti olla äänessä, kun katsottiin telkkaria piti kokoajan pitää kädestä kiinni...aivan älyttömän reppana. Ei se ulkonäkö kompensoi puuttuvia sosiaalisia taitoja ei edes alkeellisia taitoja kanssakäymiseen löytynyt. 

""Normaalivartaloinen", eli 155cm 100kg voitaikinan näköinen ja tuntuinen. Eipä ihme jos ei ota eteen."

Se, mitä te nuoret, vihaiset, yksinäiset miehet ette tunnu millään tajuavan on se, että katkeroitumalla ja puhumalla rumasti ihan kenestä tahansa naisesta kaivatte ihan itse oman kuoppanne. Käsi ylös, ketä kiinnostaa ylläoleva? Niinpä. Ei niitä korkea-, eikä matalatasoisia eikä tasottomia. Ilkeää ei halua kukaan, sorry.

Vierailija
736/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on! Hänellähän on kissa!

(pliis älkää ottako mua tosissaan halusin vaan larpata mammaa, en oikeasti usko että sekaantuu eläimiin tai on narkkari)

Vierailija
737/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on huvittavaa miten kauhea älämölö nostetaan jostain hyvin yksipuolisesti ja lyhyesti tehdystä lehtiartikkelista jota ei pääse edes lukemaan vapaasti.

Tuntuu riiittävän se, että miesoletettu ei saa naista. Jo nousee sen päiväinen raivo ja haukkuminen.    Kukaan ei kuitenkaan tiedä kuka tämä kyseinen Valtteti on, mikä on syynä siihen ettei kukaan halua häntä lähestyä. Minkälainen ihminen on kyseessä. Yhtään mitään ei tiedetä, silti naiset haukutaan alimpaan helvettiin koska eivät tämän salaperäisen mieshahmon kanssa halua lähteä edes kahville.

Ymmärrän että kohtalotoverit  nousevat barrikadeille, hekään tosin eivät edes tiedä kenestä ja minkälaisesta tyypistä on kyse.  Todella naurerttavaa.  Vertaistuki on aina hyvä asia mutta kyllä se vertaistuettava olisi hyvä tuntea edes päällisin puolin.  Nyt meuhkataan yhden suppean lehtijutun perusteella.

Eikö kukaan näe mitään ko

Niin mut huvittavaa jos tuo mies on käyny armeijan niin se joutus sodassa puolustamaan suomalaisnaisia ja niiden mahdollisesti tänne muuttaneita ulkomaalaispoikaystäviä. Siinä on aikamoinen intressiristiriita.

Vierailija
738/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M26

Poju pieni, täällä keskustelee enimmäkseen äitisi ikäiset naiset joilla on kymmenien vuosien kokemus hyvästä parisuhteesta ihanan miehen kanssa. 

Eli juoksepa sinä leikkeihisi äläkä yritä opettaa mammaasi panemaan. 

Vierailija
739/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M26

Poju pieni, täällä keskustelee enimmäkseen äitisi ikäiset naiset joilla on kymmenien vuosien kokemus hyvästä parisuhteesta ihanan miehen kanssa. 

Eli juoksepa sinä leikkeihisi äläkä yritä opettaa mammaasi panemaan. 

Niin miksi te kuvittelette tietävänne minkälaisia nykykakskymppiset naiset on?

Vierailija
740/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ei tajua haisevansa pistävälle heille. T. Eri 

Jep, muistan vieläkin elävästi ällötyksen, kun viereeni luennolla istui poika, joka haisi ihan eltaantuneelle hielle. Ei taatusti ollut käynyt suihkussa aamulla eikä varmaan edellisenäkään päivänä.