IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…
""Mikä minussa on vikana?"
Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."
Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.
- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.
Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."
Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?
Kommentit (1478)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen ne umpihumalaiset jotka pilkun jälkeen on narikkajonossa vonkaamassa ihan ketä tahansa matkaansa. Ei tuollainen Läheks sä? Ai et, no läheks sä?- tyyppinen "mulle käy kuka vaan kunhan on joku vaan" ole oikein kiinnostusta herättävä toimintatapa vaan ensin tutustutaan ihan siinä arjessa ilman mitään taka-ajatuksia (esim samassa työpaikassa, opiskeluissa, yhteisessä harrastuksessa, yhteisten tuttujen kautta jne) ja sitten jos oikein hyvin tullaan toimeen niin voi kysäistä nähtäisiinkö ihan muutenkin ja kaksin.
Toki työkaverien kanssa tuossa pitää oikeasti harkita ja pitää järki päässä, koska siellä töissä on sitten aika kurjaa jatkossa, jos toinen antaa pakit saati sitten jos tulee jotain säätöä, joka sitten menee tavalla tai toisella v/tuiksi. Kuormasta ei yleensä kannata syödä.
Tuota kutsutaan valaan pyynniksi. Iha kansainvälisiä meemejäkin asiasta. Valas kelpaa narikasta mukaan jos on tarpeeks kännis ja kultakalat ei oo tärpänny.
Vähän huvittavaa solvata niitä narikan naisia valaiksi, kun mieshän tuossa skenaariossa on se tasoton ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos paritettaisiin valtteri ja laura keskenään?
Ulkonäölliset tekijät eivät kohdallani riitä parinmuodostukseen Laura, 32, ei ole koskaan seurustellut tai suudellut
Laura, 32, muistaa olleensa ihastunut kerran. Lapsuuden prinsessaleikeissäkin prinssi oli lähinnä statistin roolissa.
Laura, 32, on neitsyt, joka ei ole koskaan käynyt treffeillä, suudellut tai ollut parisuhteessa. Se ei juurikaan haittaa häntä."
http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/416f0787-f95c-477c-92be-7236fb528b08 Oli vasta samassa lehdessä.
Yhtä juttuja en tuossa Laurassa tajua:
Miksi todeta samaan aikaan sekä "ulkonäköni ei riitä saamaan kumppania", ja että "en edes halua kumppania". Ristiriitaista. Kumpi se nyt on? et saa kumppania, vai että et halua kumppania?
Ei saa. Ja koska ei saa, julistaa ettei haluaisikaan. Yleensä vielä niskojaan nakellen.
Sillä saadaan miehet näyttämään ruikuttajilta
Mä luulen, että Valtterin ainakin siitä pitää lähteä liikkeelle, että kohentaa omaa ulkonäköä sekä hakeutuu työelämään ja mahdollisesti jopa yrittää uudelleen kouluttautua AMK:ssa sekä muuttaa omilleen asumaan
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M26
Juu kyllä joka naisen pitäisi kelpuuttaa äidin ja iskän kanssa asuva työtön ja kouluttamaton aikamiespoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen ne umpihumalaiset jotka pilkun jälkeen on narikkajonossa vonkaamassa ihan ketä tahansa matkaansa. Ei tuollainen Läheks sä? Ai et, no läheks sä?- tyyppinen "mulle käy kuka vaan kunhan on joku vaan" ole oikein kiinnostusta herättävä toimintatapa vaan ensin tutustutaan ihan siinä arjessa ilman mitään taka-ajatuksia (esim samassa työpaikassa, opiskeluissa, yhteisessä harrastuksessa, yhteisten tuttujen kautta jne) ja sitten jos oikein hyvin tullaan toimeen niin voi kysäistä nähtäisiinkö ihan muutenkin ja kaksin.
Toki työkaverien kanssa tuossa pitää oikeasti harkita ja pitää järki päässä, koska siellä töissä on sitten aika kurjaa jatkossa, jos toinen antaa pakit saati sitten jos tulee jotain säätöä, joka sitten menee tavalla tai toisella v/tuiksi. Kuormasta ei yleensä kannata
Vähän huvittavaa solvata niitä narikan naisia valaiksi, kun mieshän tuossa skenaariossa on se tasoton ääliö.
Jos mua ei koko iltana tultaisi iskemään, mutta vieressä olevia naisia koitetaan iskeä, ja sitten illan päätteeksi joku selkeästi tyytyisi minuun ja kysyisi että lähdenkö panemaan, niin kyllä minä tuntisin itseni aika tasottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki työkaverien kanssa tuossa pitää oikeasti harkita ja pitää järki päässä, koska siellä töissä on sitten aika kurjaa jatkossa, jos toinen antaa pakit saati sitten jos tulee jotain säätöä, joka sitten menee tavalla
Jos mua ei koko iltana tultaisi iskemään, mutta vieressä olevia naisia koitetaan iskeä, ja sitten illan päätteeksi joku selkeästi tyytyisi minuun ja kysyisi että lähdenkö panemaan, niin kyllä minä tuntisin itseni aika tasottomaksi
Joku känninen aamuyön pillunvonkaajako sun tason määrittelee?
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M26
Tää viesti oli täällä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh naurattaa nämä iltaroskaan tehnyt ruikutukset. Naisten vika siis että Valtteri ei saa parisuhdetta, tämä selvä. Ettei Valtteri vaan olisi sellainen joka tivaa ja ahdistelee naisia ja suurinpiirtein kosii ekoilla treffeillä?
Ärsyttävää itse asiassa. Klikkien toivossa antaa palstatilaa ruikuttavalle miehelle. Toimittaja olisi edes vähän voinut haastaa, että mistä moinen saattaisi johtua.
Kyse on siitä miten miehiä ja naisia halutaan esittää julkisuudessa.
Nainen: vahva, itsellinen nainen, vaikka olisi OF mainosta koko stoori.
Mies: aina joku luuseri joka ruikuttaa.
Naisistakin saisi ruikutustarinoita vaikka kuinka paljon, mutta koska yhteiskunnan miesviha on mitä on...
#miesvihanäkyväksi
Sullakin aika valikoiva medialukutaito :D Vai että naisten ruikutustarinoita ei ole samassa määrin... huutista :D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Valtsu kun jonkun paloittelis ja juttu tulisi medioihin, niin kyllä nousisi status naisten silmissä ja peitto heiluisi moiselle jännikselle. Vankilaan sataisi kirjeitä säkkikaupalla.
Christiiina kirjoitti:
Mä luulen, että Valtterin ainakin siitä pitää lähteä liikkeelle, että kohentaa omaa ulkonäköä sekä hakeutuu työelämään ja mahdollisesti jopa yrittää uudelleen kouluttautua AMK:ssa sekä muuttaa omilleen asumaan
Christiinan pitäisi ehkä harkita meedion uraa kun pystyy kuvituskuvasta päättelemään jutun henkilön ulkonäön, sikäli mikäli koko Valtteria edes on olemassa, eikä kyseessä ole vain klikkih00raus keissi.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin 12 vuotta sitten luonteeltaan valtterimaisen ressukan, ulkonäöltään oli kuitenkin älyttömän komea olisi voinut olla vaikka miesmalli mutta sosiaaliset taidot oli ihan nollissa. Ei halunnut poistua kämpästään kuin vasta myöhään illalla lenkille ja kauppaan vähän ennen sulkemista. Muuten vaan pyöri netissä pelaamassa minä minecraftia ja rnkkaamassa niille isorintaisille hoikille blondeille. Koetin sen kanssa harrastaa sksiä 2 kertaa mutta ei siitä mitään tullut kun ei sillä seissyt kuin rnkatessaan niitä isotissiä blondeja ja itse brunetti enkä mikään mallinvartaloinen vaan normaalivartaloinen. Just ja just sai 5 lausetta ulos suustaan itse piti olla äänessä, kun katsottiin telkkaria piti kokoajan pitää kädestä kiinni...aivan älyttömän reppana. Ei se ulkonäkö kompensoi puuttuvia sosiaalisia taitoja ei edes alkeellisia taitoja kanssakäymiseen löytynyt.
"Normaalivartaloinen", eli 155cm 100kg voitaikinan näköinen ja tuntuinen. Eipä ihme jos ei ota eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on tämä: "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana"
Epätoivoisuus ei ole viehättävää.
Hae sitten mies Afrikasta. Hopi, hopi.
Miehet varmaan vihaavat afrikkalaisia miehiä sen takia koska niillä on keskinmäärin isompi "se"?
Tämä lisää miesten rasismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki työkaverien kanssa tuossa pitää oikeasti harkita ja pitää järki päässä, koska siellä töissä on sitten aika kurjaa jatkossa, jos toinen antaa pakit saati sitten jos tulee jotain säätöä, joka sitten menee tavalla
Jos mua ei koko iltana tultaisi iskemään, mutta vieressä olevia naisia koitetaan iskeä, ja sitten illan päätteeksi joku selkeästi tyytyisi minuun ja kysyisi että lähdenkö panemaan, niin kyllä minä tuntisin itseni aika tasottomaksi.
Minä en tunne itseäni tasottomaksi vaan niin classyksi, ettei kukaan mies tule ehdottelemaan mitään random panemisia. Tosin en myöskään notku narikalla humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Christiinan pitäisi ehkä harkita meedion uraa kun pystyy kuvituskuvasta päättelemään jutun henkilön ulkonäön, sikäli mikäli koko Valtteria edes on olemassa, eikä kyseessä ole vain klikkih00raus keissi.
No jos valtteri on pyytänyt lukuisia naisia kahville, eikä kukaan ole lähtenyt, niin tuskinpa Valtsu kovin komea on...
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne samat miehet jotka yrittää iskeä naisia joka viikonloppu seksi mielessä.
Perustallaajamiehet eivät edes yritä, ehkä tullut pakit liian monta kertaa, niin kynnys iskeä on melko ylitsepääsemätön. Tai sitten ne on sen verran epävarmoja, ettei vaan uskalla - kun "tietää" jo miten siinä käy. Ne pyörii baareissa joka viikonloppu siinä toivossa, että sattumalta vastaan tulisi mukava nainen jonka kanssa juttu luistaisi, tai sais edes jotain kontaktia naisiin.
Miksi kukaan lähestyisi epäsosiaalista ja epäviehättävää ihmistä missään? Mä en ymmärrä näiden epähaluttavien miesten ajatuksenjuoksua. Ikään kuin kuvittelevat, että joku tulee vaan noutamaan heidät jostain ja nappaamaan mukaansa. Ei tule. Itse naisena olen myös aika tavis ja olen joutunut ihan itse pokaamaan kaikki miehet, joiden kanssa olen päätynyt. seurustelusuhteeseen. Minun on täytynyt kehittää itsevarmuutta, keskustelutaitoa ja flirttailutaitojani, jotta olen saanut miehet kiinnostumaan itsestäni. Nämä epähaluttavat miehet taas eivät eväänsä lotkauta itsensä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UO: monet koulukiusatut ja siitä siipeensä saaneet miehet ovat pinnan alla hyvin katkeria. Heidät pienestä pitäen alistettu maskuliinisen nokkimisjärjestyksen epäoikeudenmukaisuudelle ja poikkeavuutta, tai mukamas feminiinisiä piirteitä kuten heikkoutta tai itkuherkkyyttä on käytetty aseena kiusaamisessa. Monella uhrilla on neuroepätyypillisyyttä, joka on ollut kiusaamiseen altistava tekijä.
Katkeruus ja siihen linkittyvä ihmisviha ovat potentiaalisia riskitekijöitä parisuhteessa. Jotkut alistetut toistavat omaa traumaansa, heterosuhteessa vaikkapa siten, että alistavat sitten naista erinäisillä misogynisillä tavoilla koska on sisäistetty ajatus siitä, että ne feminiiniset jutut on alempiarvoisempia. Esim. tuo, ettei siivoa tai kokkaa ja suhtautuu niihin ylimielisesti, on selvää sukupuolista vallankäyttöä. Moni internezissä erilaisissa Discord-ryhmissä ja laudoilla vuosia maleksinut mies saa
Ei tuossa väitetty, että kaikki kiusatut olisivat katkeria tai vaarallisia. Tai väitetty, että kiusaaminen koskisi vain poikia.
Muutenkin, kaikki poikia kiusaavat eivät ole poikia: myös tytöt voivat ylläpitää (tietämättään) haitallisia käyttäytymismalleja ja tukea haitallisia sukupuolirakenteita. Tytöt lällättelevät huonokuntoisille pullukoille siinä missä pojatkin, pojilla vaan voimaan ja vahvuuteen liittyvät paineet ovat erilaisia kuin laihuutta metsästävillä tytöillä. Itse asiassa tyttöjen toteuttama kiusaaminen saattaa olla monella näistä katkerista miehistä sen misogynian laukaiseva tekijä.
Kiusaaminen on kuitenkin esim. pelimaailmassa vahvasti poikien tuottama ilmiö. Jos koulussa jonkun pää ei ole jatkuvasti vessanpöntössä, ei se tarkoita sitä, etteikö kiusaamista olisi läsnä arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin hygieniaa. Ei sitä oikein kuvasta osaa sanoa, mutta vaikka olisi kuinka kiva tahansa muuten, niin epämiellyttävä pesemätön haju on varmaan yksi tehokkaimmista karkottimista.
Nyt on kyllä niin kaukaa haettua av- mammalaisuutta, ja muut mammat peukuttaa innoissaan. Mistäs päättelet, että Valtteri haisee paskalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin hygieniaa. Ei sitä oikein kuvasta osaa sanoa, mutta vaikka olisi kuinka kiva tahansa muuten, niin epämiellyttävä pesemätön haju on varmaan yksi tehokkaimmista karkottimista.
Nyt on kyllä niin kaukaa haettua av- mammalaisuutta, ja muut mammat peukuttaa innoissaan. Mistäs päättelet, että Valtteri haisee paskalle?
Jotkut miehet ei tajua haisevansa pistävälle heille. T. Eri
Sen verran niitä hakataan hengiltä ettei vissiin haista...
Ai mutta miehet ovatkin maailman parhaita näyttelijöitä.