IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…
""Mikä minussa on vikana?"
Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."
Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.
- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.
Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."
Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?
Kommentit (1478)
Vierailija kirjoitti:
Tässä se nähdään taas.. naiset vihaavat kunnollisia ja hyviä miehiä.
Valtteri on hyvän ja kunnollisen miehen vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Valtteri on melko todennäköisesti kehitysvammainen. Hänen pitäisi asua laitoksessa eikä haaveilemassa iltapäivälehdessä parisuhteesta ja naisystävästä.
Ei ole, vaan Mt-ongelmainen ja oisko myös Nepsy. Kirjaimellisesti peräkammarinpoika.
Vierailija kirjoitti:
Ai Valtteri on kunnollinen ja hyvä mies???? Ei ole koulutusta, ja asuu vanhempien helmoissa. Ja miesten tapaan haluaa kauniin naisen=pantavan, joka tekee Valtterille lapsia. Toisinsanoen pitäisi olla äiti, ja kodinkone, ja lapsentekokone, ja varmaan pitäisi viel lisäksi käydä töissä ja elättää Valtteri.
Valtteri taitaa olla niitä miehiä, jotka pyytelevät kahville 16-20-vuotiaita tyttöjä. Ei sen ikäiset tytöt ole kiinnostuneita vanhoista sedistä. Valtterin kannattaisi alkaa katsella ikäisiään tai vanhempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Valtterilla ei ole hyvää ulkonäköä, hänen sosiaalinen statuksensa on tosi matala, ja kaiken lisäksi hänellä ei ole edes rahaa.
Yksikään nainen ei tule kiinnostumaan tuollaisesta miehestä.
Miksi Valtterille ei kelpaa tasoisensa nainen? Syrjäytynyt, vanhempien luona asuva työtön ja kouluttamaton, Valtterin tasoa ulkonäöltä oleva nainen? Mutta kun ei, Valtterille pitää olla kaunis nainen.
Parisuhde on AINA rasite naisille. Miehet hyötyvät parisuhteesta. Tuommoisen Valtterin kanssa parisuhde olisi todella suuri rasite,koska siinä nainen joutuisi äidin rooliin. Sellaista Valtteri varmaan etsiikin, paitsi että naisen tulisi olla kaunis, ja antaa Valttterille pimperoo. Valtterin kanssa nainen joutuisi tekemään kaiken ja vielä hoitamaan Valtterin, ja mikä olisi Valtterin panostus suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtterilla ei ole hyvää ulkonäköä, hänen sosiaalinen statuksensa on tosi matala, ja kaiken lisäksi hänellä ei ole edes rahaa.
Miksi Valtterille ei kelpaa tasoisensa nainen? Syrjäytynyt, vanhempien luona asuva työtön ja kouluttamaton, Valtterin tasoa ulkonäöltä oleva nainen? Mutta kun ei, Valtterille pitää olla kaunis nainen.
Eihän siitä nyt tulisi mitään. Ei se syrjäytynyt nainen osaisi passata Valtteria kuten hänen äitinsä on tähän mennessä tehnyt. Kuka hoitaa lapset, kun molemmat vanhemmat makaavat sohvalla ja odottavat että joku tuo kaakaot ja voikkarit siihen viereen?
En ymmärrä, että mediassa puhutaan aina vain miehistä, jotka eivät saa naista? Tai sitten miehistä, jotka ovat syrjäytyneet jotenkin, mutta ei sanaakaan naisten elämästä? Kyllä ihan samoin on myös naisia, jotka eivät saa miestä tai ovat syrjäytyneet. Ja aina mediassa haukut saavat naiset, ovat liian lihavia ja ruman näköisiä ym. että ei ihme? Onko tehty tutkimusta naisten syrjäytymisestä ja miksi eivät saa miestä?
t. Mummo
Onko Valtteri niin takertuvan oloinen epätoivoissaan, että naiset pelkää saavansa hänestä stalkkerin? En näe juttua, mutta ko pelko on ihan todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset torjuvat kokemattoman 3-kymppisen, vaikka olisi kuinka hyvä mies. Eronnutkin on heidän mielestään paljon parempi.
Kokemattomuus on Valtterin ongelmista pienin. Ne on ne muut puutteet, joiden vuoksi ei ole "vaikka kuinka hyvä mies".
Kokemattomuus riittää. Se on ylittämätön este.
No jos noin vanhaksi on elänyt, eikä koskaan minkäänlaista suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, niin kyllähän se kertoo siitä, että kyseesä ei ole normaali mies. En minä ainakaan sellaista miestä halua, jolle minä olisin joku koeajo-nainen, tekisi kaikkea ensi kertaa, sormi suussa ja tietämättä mistään mitään. Ei aikuinen nainen halua alkaa äidiksi ja opettajaksi jollekin nyhverölle, jo
Monessa noin iäkkäässä neitsyessä on vain se ongelma, että saattavat villiintyä kun saavat sen ensimmäisen. Moni kokee jääneensä paitsi ja haluaa kokea sen useamman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä nyt vaan myös on aika paljon vähemmän kuin syrjäytyneitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että mediassa puhutaan aina vain miehistä, jotka eivät saa naista? Tai sitten miehistä, jotka ovat syrjäytyneet jotenkin, mutta ei sanaakaan naisten elämästä? Kyllä ihan samoin on myös naisia, jotka eivät saa miestä tai ovat syrjäytyneet. Ja aina mediassa haukut saavat naiset, ovat liian lihavia ja ruman näköisiä ym. että ei ihme? Onko tehty tutkimusta naisten syrjäytymisestä ja miksi eivät saa miestä?
t. Mummo
Syrjäytyneitä nuoria naisia on paljon vähemmän kuin syrjäytyneitä nuoria miehiä. Minusta on oikein, että edes jostain miesten ongelmasta puhutaan nimenomaan miesten näkökulmasta. N30
Olin aikaisemmin epätoivoinen parisuhteen osalta, mutta seksiä kyllä sain ja treffejä. Tällä hetkellä en haluakaaan mitään suhdetta kun haluan keskittyä oman elämäni parantamiseen. Siinä on kaiken perusta. Ei ole kauhean hyvät lähtökohdat parisuhteeseen jos on masentunut vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.
Odotin, että pääsen kertomaan johonkin tämän uusimman kokemukseni, olkoon se sitten tähän.
Lähiaikoina elämässäni on ollut kaksi eri-ikäistä miestä, jotka ovat valitelleet sitä kun eivät naiset edes katso heihin päin, että ei nykyajan naisille kunnon mies kelpaa. Mä olen molempien kanssa muutaman sanan vaihtanut, tehnyt hyvinkin selväksi että olen naimisissa oleva perheellinen nainen enkä missään kohtaa ole mitään flirttailut, olen vaan jutustellut ja kuunnellut heitä.
Ja kappas, molemmat ovat mustalla listallani nykyään. Tämä vanhempi mies aluksi aloitti sen, että saisipa joskus yhtä kauniin naisen mitä minä olen ja sitten se viimeinen niitti, "on sulla vaan upeat tissit". Siihen jäi, hänen kanssaan en enää jatkanut keskustelua, itkekööt jollekin toiselle miten naisille ei hyvä mies kelpaa.
No sitten tämä hieman nuorempi, häneen olen jo pidemmän aikaa töiden kautta tutustunut, todellakin vaan jutustellut. Ja sitten yks kaunis kirkas päivä hän toteaa mulle, miten haluaisi niin kovin seksiä juuri mun kanssa. Siis hyi yök ja kammotus. Se oli siinä.
Mikä teitä miehiä vaivaa?!?! En tiedä tästä jutun miehestä, mutta tämän jälkeen totesin, että miehet jotka valittavat etteivät naisille kelpaa, siinä on joku hyvinkin painava syy ja mä en aio olla enää ikinä se, joka yrittää auttaa selvittämään sen syyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Valtteri on kunnollinen ja hyvä mies???? Ei ole koulutusta, ja asuu vanhempien helmoissa. Ja miesten tapaan haluaa kauniin naisen=pantavan, joka tekee Valtterille lapsia. Toisinsanoen pitäisi olla äiti, ja kodinkone, ja lapsentekokone, ja varmaan pitäisi viel lisäksi käydä töissä ja elättää Valtteri.
Omasta syyllisyydentunteesta ja siihen liittyvän totuuden peittelystä kumpuaa vastausten agressiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Odotin, että pääsen kertomaan johonkin tämän uusimman kokemukseni, olkoon se sitten tähän.
Lähiaikoina elämässäni on ollut kaksi eri-ikäistä miestä, jotka ovat valitelleet sitä kun eivät naiset edes katso heihin päin, että ei nykyajan naisille kunnon mies kelpaa. Mä olen molempien kanssa muutaman sanan vaihtanut, tehnyt hyvinkin selväksi että olen naimisissa oleva perheellinen nainen enkä missään kohtaa ole mitään flirttailut, olen vaan jutustellut ja kuunnellut heitä.
Ja kappas, molemmat ovat mustalla listallani nykyään. Tämä vanhempi mies aluksi aloitti sen, että saisipa joskus yhtä kauniin naisen mitä minä olen ja sitten se viimeinen niitti, "on sulla vaan upeat tissit". Siihen jäi, hänen kanssaan en enää jatkanut keskustelua, itkekööt jollekin toiselle miten naisille ei hyvä mies kelpaa.
No sitten tämä hieman nuorempi, häneen olen jo pidemmän aikaa töiden kautta tutustunut, todellakin vaan jutustellut.
Noita on ollut aina. Ja se nimenomaan sattuu, kun kuvittelee saaneensa kaverin, kunnes tapahtuu jotain tuollaista.