Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville

Vierailija
01.09.2024 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…

""Mikä minussa on vikana?"

Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."

Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.

- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.

Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."

Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?

Kommentit (1478)

Vierailija
661/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa joku kiltti nainen opastaisi ja neuvoisi häntä kädestä pitäen ; antaisi hänen kaikessa rauhassa tutustua siihen, mitä hän kuitenkin ehkä eniten kaipaa. Toisi piristystä ja intoa muihinkin asioihin.

Säälipillua? Oikeasti, kuinka reppana voi olla?

Niin, ymmärryksen hakeminen on kai tässä maailmassa säälittävää. Reppana on mies jos sellaista kaipaa.

Ymmärrystäkö on se, että saa vapaasti käsitellä jonkun toisen ihmisen intiimejä ruumiinosia?

Opastust

aivan kuten sinun mielestäsi Valtterin tulisi saada 💡

No en ole kyllä missään vaiheessa kommentoinut mitään sinne päinkään, että valtterin pitäisi saada harjoitella kenenkään kanssa, arvon skitso.

Vierailija
662/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että mies  joka ei ns. saa naista itse hankittua, ei herätä kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että mies  joka ei ns. saa naista itse hankittua, ei herätä kiinnostusta.

Näin se vaan on. On miehiä jotka kykenevät saamaan naisia, ja sitten on miehiä jotka eivät siihen kykene. Ne panee joilla on liitua, sanontaa mukaillen. 

Vierailija
664/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi mitään muuttaisi. Ihan samanlainen työtön, kouluttamaton äidin kanssa asuja joka ei uskalla mennä minnekään hän olisi yhä. Ei se pelkkä seksi ketään muuta.

Todennäköisesti se ei edes onnistuisi ventovieraan naisen kanssa jännittämisen vuoksi, joten siinä tulisi yksi mörkö lisää.

Ymmärtääkseni tuollaisissa palveluissa ei ole tarkoituskaan "onnistua" vaan ihan rauhassa viettää aikaa ja nauttia yhteisolosta.

Vierailija
665/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö nämä vanhatpojat tajua, että se oma elämä pitäisi olla mielekästä ihan jo lähtökohtaisesti. Ei voi odottaa että joku nainen tulee ja elämä muuttuu kuin taikaiskusta paremmaksi.

Itse sinkkunaisena puuhailen kaikkea kehittävää, harrastan asioita joista tykkään ja elämä on kivaa sinkkunakin. En vain vikise kotona odottamassa koska prinssi saapuu pelastamaan elämäni. 

Hän on masentunut.

Siihen pari kiukuttelevaa kakaraa ja ainaiset rahahuolet (töitä kun ei tee), niin silläkö se masennus helpottaa? Jos ei edes itsestä jaksaa huolehtia, perheen sijaan on parempi elää sitten siellä pelimaailmassa.

Ellei kerran riitä ymmärrys muuttaa elämää toisenlaiseksi. Tosin jos oppimisvaikeudet on sitä luokkaa ettei mitään ammattia saa, niin mistä sitten työpaikkaakaan. 

Omalla miehelläni vasta puhkesi masennus ja ahdistus lasten jälkeen kun vaatimukset kasvoivat liian suuriksi. Ja huom, ei minun asettamat vaatimukset, vaan hänen. Hän on köyhästä perheestä, joten koki tärkeäksi, että rahaa riittää jotta lapset saavat kaiken minkä ikinä haluavat. Teki töitä kun hullu ja vietti jokaisen vapaa-ajan minuutin lasten kanssa. Kyllähän vähemmästäkin pää posahtaa. Eikä muuten kelvannut minun rahani, vaikka tienaan hyvin. Koska niin iskostettu oli hänenkin päähän, että miehen pitää elättää perhe. Muut miehet aiheuttavat valtavia määriä stressiä ja vaatimuksia toisilleen toksisen maskuliinisuuden kautta.

Vierailija
666/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän miehen joka vielä 60v:nä asuu äitinsä luona ja äiti, joka on ihan eläkkeellä ja kohta jo varmaan joutuu hoivakotiin pesee hänen pyykkinsä ja pitää asunnon siistinä. ruuatkin tekee tälle miehelle.

Eipä naisia ole näkynyt, kun he joutuisivat siihen asemaan, missä se hänen äitinsä nyt on. 

Jos Valtteri tahtoo perheen ja vaimon, niin ensiksi oma elämä kuntoon ja sitten vasta sitä perhettä perustamaan.

Naapurissa oli tuollainen. Mies kuoli parin vuoden kuluttua siitä, kun äiti oli laitettu hoivakotiin, ei osannut toimia itsenäisenä aikuisena. Sähkötkin oli katkaistu. 

Vierailija
667/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se neuvominen ja opastaminen sitten on?

En tiedä. Muistaakseni näin vaan joskus dokkarin jossa tämmöisiä oli. Varmaan jotain että minkälainen kosketus tuntuu naisesta hyvältä jne

Vai niin. Sitten tuota kaipaavan miehen kannattaa maksaa jollekin siitä, että hän kertoo ettei rinnoista puristella kovasti eikä jalkoväliin tungeta kättä omin luvan. Ja naiset nyt ovat erilaisia eli yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta kosketuksesta samalle alueelle.

Eivät ne oikeasti mitään opastusta kaipaa siihen, miten naista kosketaan vaan haluavat itse kosketella naista. Olen (valitettavasti) pari kertaa ollut intiimimmässä kanssakäymisessä tuollaisen kanssa. Ei heitä kiinnosta, miten kehoni reagoi tai mitä kehoni/minä kaipaa. Homma tuntuu pahimmillaan siltä, että olisi tutkittavana, parhaimmillaan siltä, että joku tyydyttää omia halujaan sinuun. 

Vierailija
668/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanhempi rouva voisi tästä innostuakin. Valtterin kannattaisi alkaa katselle 60+ naisia.

Vierailija
669/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin 12 vuotta sitten  luonteeltaan valtterimaisen ressukan, ulkonäöltään oli kuitenkin älyttömän komea olisi voinut olla vaikka miesmalli mutta sosiaaliset taidot oli ihan nollissa. Ei halunnut poistua kämpästään kuin vasta myöhään illalla lenkille ja kauppaan vähän ennen sulkemista. Muuten vaan pyöri netissä pelaamassa minä minecraftia ja rnkkaamassa niille isorintaisille hoikille blondeille. Koetin sen kanssa harrastaa sksiä 2 kertaa mutta ei siitä mitään tullut kun ei sillä seissyt kuin rnkatessaan niitä isotissiä blondeja ja itse brunetti enkä mikään mallinvartaloinen vaan normaalivartaloinen. Just ja just sai 5 lausetta ulos suustaan itse piti olla äänessä, kun katsottiin telkkaria piti kokoajan pitää kädestä kiinni...aivan älyttömän reppana. Ei se ulkonäkö kompensoi puuttuvia sosiaalisia taitoja ei edes alkeellisia taitoja kanssakäymiseen löytynyt. 

Vierailija
670/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat eivät potki hiukan aikamiespoikaa perseelle? Koulut kesken ja kaikki. Huh huh.

Vierailija
671/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi mitään muuttaisi. Ihan samanlainen työtön, kouluttamaton äidin kanssa asuja joka ei uskalla mennä minnekään hän olisi yhä. Ei se pelkkä seksi ketään muuta.

Todennäköisesti se ei edes onnistuisi ventovieraan naisen kanssa jännittämisen vuoksi, joten siinä tulisi yksi mörkö lisää.

Ymmärtääkseni tuollaisissa palveluissa ei ole tarkoituskaan "onnistua" vaan ihan rauhassa viettää aikaa ja nauttia yhteisolosta.

Joo. Täsmennän sanomaasi: tarkoitus luoda asiakkaalle hetki, jossa asiakas saa viettää aikaa ja nauttia yhdessäolemisen tunteesta. 

Vierailija
672/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis siinä vain halitaan vaatteet päällä eikä muuten kosketa toiseen? Muuten nainen kertoo, mistä tykkää ja mistä ei. Oudolta kuulostaa, kun joku toinen nainen kertoisi ihan päinvastoin.

Vierailija
673/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuoden vanhempi nainen. Naama kirveellä veistetty, eikä sitä meikillä paranneta, kroppa ok. Tähän lisäksi sosiaalinen ahdistus ja ujous. 

Ei minullakaan ole miesten kanssa mitään kokemuksia, mutta en ole siitä mediassa ruikuttamassa. Aina ei saa kaikkea mitä haluaa ja olen sitten keskittynyt muihin asioihin elämässä. 

Mulla aika sama tilanne, olen päälle kolmekymppinen neitsytnainen. En menisi koskaan puhumaan kokemattomuudestani mihinkään lehteen, edes kasvottomana. Häpeän niin paljon omaa kokemattomuuttani ja sitä että en kelpaa, että se musertaa minut henkisesti. Kaipaan kosketusta niin paljon että se sattuu fyysisesti. 

Vierailija
674/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä Valtteri koskaan edes yrittänyt iskeä naista? Siis muutoin kuin Tinderissä? Sain vähän sellaisen kuvan että ei ole pahemmin omaa aktiivisuutta asian suhteen ollut, jos kerran ei nuorena kolmen vuoden ihastuksen aikanakaan uskaltanut koskaan sanoa mitään. Mistä hän ajatteli että se nainen hänen elämäänsä putkahtaa, jos ei koskaan käy missään saati tee aloitteita. 

Toki koulukiusaaminen on varmaan vienyt viimeisetkin itsetunnon rippeet herkältä pojalta ja siitä suosta on kova homma nousta. Valittaminen ja itsesääli ei toki asiaa auta, eikä kukaan nainen varmasti halua häntä puolisokseen jos ei tee mitään asian eteen. 

Vierailija
675/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27 sivua keskustelua. En valitettavasti ehdi kahlata läpi. Tiedän ettei hoitoala ole kaikkia varten (itsekin sieltä lähdin pois), mutta sen huomasin, että kaikki hoitoalalla olevat heteromiehet saa naisia ihan jonoksi. Ei tarvitse olla välttämättä sairaanhoitaja, hoitoapulainenkin oli kuumaa kamaa! Naiset haluaa jutella ja nauraa. Jurnuttelu ja surkeus ei vetoa kehenkään.

OT, mutta oman mieheni tapasin netissä. Kirjoitin profiiliini, että 10 vuoden päästä haluan olla naimisissa, äiti ja asua omakotitalossa. Löytyi hyvä mies. Nyt 7 vuotta myöhemmin puuttuu enää se talo, mutta sekin on etsinnässä. Kasvotusten jossain baarissa ei tällaista voi puhua mutta netissä kyllä.

Kiinnitti huomioni tuo  että hoitoalalla työskentelevät miehet ovat kuumaa kamaa.  Voin aika paljon olla samaa mieltä.

Harrastaako suurin osa hoitajista ja hoitoapulaisista irtosuhteita ihan työkseeen? Outo ajatus, että olisi tuollainen sama ajatusmaailma tai samat moraaliset arvot jossain ammattiryhmässä.

Vierailija
676/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Täsmennän sanomaasi: tarkoitus luoda asiakkaalle hetki, jossa asiakas saa viettää aikaa ja nauttia yhdessäolemisen tunteesta. 

Istutaan kahvilassa, juodaan leivoskahvit ja jutellaan. Minäkin voisin tarjota tuollaista palvelua rahasta.

Vierailija
677/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan naisia muuallakin kuin Suomessa. 

Missä olisi sitten sellaisia naisia jotka etsivät Valtterin tilanteessa olevia miehiä vapaaehtoisesti? 

Kyllä Valtteri naisen löytäisi, jos hänelle kelpaisi oman tasoisensa nainen. Mutta luulen, että hän pyytää kahville niitä unelmiensa naisia, ei tasoisiansa. Niille hänen unelmiensa naisille on ihan toiset muesmatkkinat. Kyllä niitä on syrjäytyneitä, koulunsa keskeyttäneitä, mt- ongelmaisia naisiakin olemassa, jopa hänen ikäisiään.  Miksei Valtteri hakeudu itsensä kaltaisten naisten seuraan?

Oletko mies vai

Kai sä ymmärrät että se tykkää kaikista naisista, mutta vaan botit tykkäävät sen profiilista?

Vierailija
678/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehenä itsekään niitä miehiä, jotka yrittävät oman tason yläpuolella olevia naisia. Mutta en myöskään niitä, jotka tyytyvät omaa tasoaan alemmas. Niitä jotka ovat tyytyneet esimerkiksi lihavaan naiseen, vaikka oma taso riittäisi paljon parempaankin. 

Vierailija
679/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vuoden vanhempi nainen. Naama kirveellä veistetty, eikä sitä meikillä paranneta, kroppa ok. Tähän lisäksi sosiaalinen ahdistus ja ujous. 

Ei minullakaan ole miesten kanssa mitään kokemuksia, mutta en ole siitä mediassa ruikuttamassa. Aina ei saa kaikkea mitä haluaa ja olen sitten keskittynyt muihin asioihin elämässä. 

Mulla aika sama tilanne, olen päälle kolmekymppinen neitsytnainen. En menisi koskaan puhumaan kokemattomuudestani mihinkään lehteen, edes kasvottomana. Häpeän niin paljon omaa kokemattomuuttani ja sitä että en kelpaa, että se musertaa minut henkisesti. Kaipaan kosketusta niin paljon että se sattuu fyysisesti. 

Voisin antaa sulle niskahieronnan jos asuisit vähän lähempänä

Vierailija
680/1478 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä omasta kelpaavuudesta voi tehdä minkäänlaisia päätelmiä sen perusteella, jos (kun) kukaan random-nainen ei ole lähtenyt kahville ihan tuosta noin vaan. En ainakaan minä lähtisi kenenkään kanssa mihinkään vaikka kuka hyvänsä uppo-outo mies tulisikin ehdottamaan kesken ruokaostosten / työmatkan / iltalenkin yhteistä kahvihetkeä. (tapahtuuko tuollaista muka oikeasti?!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi