Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi kotinsa avaimen, pyörän avaimen ja tietokoneen salasanan...

Vierailija
01.09.2024 |

..Antoi myös hyllyn tavaroilleni ja voin viettää hänen kodissa aikaa kun hän on asioille. Ollaan tapailtu 2kk.

Mitä ajattelisit?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin tunnettu kaksi viikkoa, kun mies muutti mun luo. 

Oliks se kans ongelmissa vuokranmaksun kanssa?

Ei suinkaan, mulla oli oma kaksio ja hän oli vuokralla yksiössä.

Jaa että oli. Missäs te nyt asustelette?

Vierailija
62/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte Porvoossa 🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna tuo on epäilyttävää.

Vierailija
64/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kauhistuisin. Miksi mies antaisi heti salasanan. Toki varmaan luottaa suhun. Ehkä on kiltti mies. Mitä jos se olisi ollut joku rikollinen joka tutustuu häneen, onneksi ei ollut. Ehkä mies osasi  valita sut.

Vierailija
65/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö 😄

Vierailija
66/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosikymmenellä tää tapahtui?

Vierailija
67/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet  tutkinut tietokoneen ja kaikki kaapit.

En ole tutkinut mitään. Miksi olisin.

Ap

Siksi kun kiinnostaa. Itse ainakin tutkisin heti. 

Vierailija
68/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin tunnettu kaksi viikkoa, kun mies muutti mun luo. 

Oliks se kans ongelmissa vuokranmaksun kanssa?

Ei suinkaan, mulla oli oma kaksio ja hän oli vuokralla yksiössä.

Jaa että oli. Missäs te nyt asustelette?

Nooo, kyllähän sitä on tullut isompaa muutettua kahden vuoden jälkeen ja tässä on nyt 26 vuotta viihdytty.

Vierailija
69/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta antoi kun hyllyn, pyörän avaimen ja luvan käyttää tietsikkaa? Eiks sul oo tietsikkaa itselläs?

Vierailija
70/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on kiire saada sinut koukkuun ap. Vaikuttaa epäilyttävältä.

Mihin koukkuun?

Vaikuttaa siltä, että äijä on p.a jos oikein fillarin avaimen sulle antoi.

Eli mikä se koukku? On se että äijä on pa. Millätavalla se on koukkuun ja mihin?

Jotta sinä annat sille sitten fyrkkaa.

Miksi mä antaisin fyrkkaa ja mistä? Niistä avaimista? Eikö silloin olisi selkeintä yrittää myydä niitä avaimia mulle?

Haloo pahvi. Tyyppi saa sut koukkuun, ja sitten alkaa se pölliminen ja lypsäminen kun se saa sun luottamuksen noin

Miksi mun luottamuksen saisi pyörän avaimella tai edes niillä pankkitunnuksilla? Mä nyt ihan oikeasti ymmärrä.

Useammassakin suhteessa ole saanut esim. auton avaimet kumppanilta hyvinkin lyhyen suhteen jälkeen. Se on ollut ihan jees mutta ei sillä ole sen kummempaa merkitystä ollut suhteen kannalta. Suhde on joko loppunut jos jatkumiselle ei ole ollut edellytyksiä tai sitten se on jatkunut. Avaimet on palautettu kun niin on sovittu ihan siitä riippumatta jatkuuko suhde vai ei.

Vierailija
71/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sillä pyörän avaimella tekee? :D

Vierailija
72/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Luonnollista suhteen etenemistä. Pitkäkestoiset/vakavat suhteet muokkautuu yleensä nopeasti sellaiseksi. Esim virallinen seurustelu on todennäköisempää jos se tapahtuu parin kuukauden sisällä tapailun aloittamisesta. Ollaanko me oikeesti totuttu niin toksisiin suhteisiin, että rehellinen mies joka näyttää välittävänsä ja haluavansa sitoutua on jotenkin kumma juttu?

Vierailija
73/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kauhistuisin. Miksi mies antaisi heti salasanan. Toki varmaan luottaa suhun. Ehkä on kiltti mies. Mitä jos se olisi ollut joku rikollinen joka tutustuu häneen, onneksi ei ollut. Ehkä mies osasi  valita sut.

Aika selväähän tuossa kohtaa olisi ollut kuka sen tietokoneen tai pyörän olisi vienyt jos olisi vienyt.

Vierailija
74/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän välittää aidosti sinusta. 

Jotkut on täällä kateellisia. 

Vierailija
75/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tääkin voi olla ongelma?

Vierailija
76/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tuollainen. Oltiin kihloissa jo 2kkn päästä. Alkoi yhtä rytinällä kuin loppuikin. Tuttu miestyyppi. Tsemppiä tulevaan. 

Vierailija
77/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisepä samalla puhelimen salasana, selviää miksi miehellä on niin kovin kiire saada sinut satimeen.

Vahingosta viisastuu.

Tietenkään et rakkauspommituksessa nyt usko mitään negatiivista ihanasta miehestä. Täytyy vaan toivoa sinulle käyvän hyvin. 

Vierailija
78/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kateellinen koska ei ole saanut mieheltään pyörän avainta vielä 10 vuoden jälkeenkään. 

Vierailija
79/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vaivautunut, koska en itse olisi valmis samaan. Ja tietokoneen salasanaa en haluaisi jakaa ikinä edes avioliiton aikana, ainakaan järjestelmänvalvojan tilin.

Ehkä suurin suhtautumiseeni vaikuttava asia olisi lopulta se, vaikuttaisiko miehen avomielisyys hänen näkemykseensä minun toiminnastani. Olisi aivan eri tilanne, jos hän vain jakaisi nuo asiat pyyteettömästi, kuin jos hän alkaisi vaatia samaa ja ehkä jopa syyllistäisi "kun mä niin sunkin täytyy"/"sä et rakasta mua"/"salaat jotain vaikka mä pelaan avoimin kortein".

Vierailija
80/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysäisepä samalla puhelimen salasana, selviää miksi miehellä on niin kovin kiire saada sinut satimeen.

Vahingosta viisastuu.

Tietenkään et rakkauspommituksessa nyt usko mitään negatiivista ihanasta miehestä. Täytyy vaan toivoa sinulle käyvän hyvin. 

Mikä satime se on että saa avaimen? Edellyttääkö se jotenkin että kumppanissa ei voisi olla niitä ei niin kiinnostavia puolia. Vai oikeastiko joku avaimen antaminen sokaisee niin että mistään muusta ei sitten enää kiinnostutakkaan. Mä olisin ehkä enemmän tuossa kohtaa huolestunut itsestäni kuin siitä suhteesta jossa avaimen antaminen perustuu vain siihen että se sillä kohtaa viestii välittämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi