Mies antoi kotinsa avaimen, pyörän avaimen ja tietokoneen salasanan...
..Antoi myös hyllyn tavaroilleni ja voin viettää hänen kodissa aikaa kun hän on asioille. Ollaan tapailtu 2kk.
Mitä ajattelisit?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysäisepä samalla puhelimen salasana, selviää miksi miehellä on niin kovin kiire saada sinut satimeen.
Vahingosta viisastuu.
Tietenkään et rakkauspommituksessa nyt usko mitään negatiivista ihanasta miehestä. Täytyy vaan toivoa sinulle käyvän hyvin.
Mikä satime se on että saa avaimen? Edellyttääkö se jotenkin että kumppanissa ei voisi olla niitä ei niin kiinnostavia puolia. Vai oikeastiko joku avaimen antaminen sokaisee niin että mistään muusta ei sitten enää kiinnostutakkaan. Mä olisin ehkä enemmän tuossa kohtaa huolestunut itsestäni kuin siitä suhteesta jossa avaimen antaminen perustuu vain siihen että se sillä kohtaa viestii välittämisestä.
Joskus turhan nopeasti etenevä mies elää impulssiensa mukaan, myös muiden naisten ja eroamisen suhteen.
Ketjussa moni kertoo epäilyksen olevan kateutta, mutta minä olisin ap:n kengissä hiukan varuillani ja antaisin rauhassa ajan kulua ja katselisin terveen varovaisena miehen touhuja. Kokemuksia kun on näistä nopeasti etenevistä hullaantujista. Onhan niitä naisiakin jotka liihottavat suhteesta toiseen kepeästi ja aina se on sitä todellista rakkautta, kunnes tulee kuvioihin seuraava "se oikea". En tuomitse, jokainen saa elää tyylillään, niin mies kuin nainen. Mikä omalta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vaivautunut, koska en itse olisi valmis samaan. Ja tietokoneen salasanaa en haluaisi jakaa ikinä edes avioliiton aikana, ainakaan järjestelmänvalvojan tilin.
Ehkä suurin suhtautumiseeni vaikuttava asia olisi lopulta se, vaikuttaisiko miehen avomielisyys hänen näkemykseensä minun toiminnastani. Olisi aivan eri tilanne, jos hän vain jakaisi nuo asiat pyyteettömästi, kuin jos hän alkaisi vaatia samaa ja ehkä jopa syyllistäisi "kun mä niin sunkin täytyy"/"sä et rakasta mua"/"salaat jotain vaikka mä pelaan avoimin kortein".
Mitä salattavaa kaikilla on koneillaan, kun pitää kumppanilta pääsy estää? Meillä ei kummallakaan oo edes salasanoja koneilla, mun koneella (eikä edes millekään muille palvelimille piilotettuna) ei oo mitään mikä tarvis salaamalla salata kumppanilta. Hänen konetta en oo käyttäny yhteenmuuton jälkeen.
En ota kantaa siihen että miten muut toimivat laitteidensa suhteen. Mutta vastaavasti en halua itse joutua selittelemään valintojani. Eli _jos_ tilanne menisi kuvailemani kaltaiseen syyllistämiseen ja epäilemiseen, kokisin sen epämiellyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Luonnollista suhteen etenemistä. Pitkäkestoiset/vakavat suhteet muokkautuu yleensä nopeasti sellaiseksi. Esim virallinen seurustelu on todennäköisempää jos se tapahtuu parin kuukauden sisällä tapailun aloittamisesta. Ollaanko me oikeesti totuttu niin toksisiin suhteisiin, että rehellinen mies joka näyttää välittävänsä ja haluavansa sitoutua on jotenkin kumma juttu?
Tältä se minustakin ihan aidosti vaikuttaa. Mies on vilpitön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siellä tietokoneella ei ole mitään salaista.
Oli siellä, jos olisin avannut, olisin nähnyt kaikki hänen keskustelut kavereiden ym kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ex oli tuollainen. Oltiin kihloissa jo 2kkn päästä. Alkoi yhtä rytinällä kuin loppuikin. Tuttu miestyyppi. Tsemppiä tulevaan.
Hän on kyllä muuten varovainen.
Tämä tuntuu tosi hyvältä.
Ap
Mitä salattavaa kaikilla on koneillaan, kun pitää kumppanilta pääsy estää? Meillä ei kummallakaan oo edes salasanoja koneilla, mun koneella (eikä edes millekään muille palvelimille piilotettuna) ei oo mitään mikä tarvis salaamalla salata kumppanilta. Hänen konetta en oo käyttäny yhteenmuuton jälkeen.