Kysykää jotain vanhalta naiselta 🙂
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna olet syntynyt? Koska aloit tuntea itsesi vanhaksi? Ovatko vanhempasi vielä elossa? Onko sinulla lapsia ja lastenlapsia? Kuinka monta? Mitä mieltä olet nykyajasta?
Synnyin 13. päivä ja perjantaina vuonna 1956. En tunne vieläkään itseäni vanhaksi. Isä ja äiti ovat kuolleet. Äitiä en edes muista. Minulla on kaksi lasta ja neljä lastenlasta. Nykyaika on nykyaikaa. Paremminkin voisi mennä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö syksystä? :)
Syksyhän on just parasta. 🍂
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna olet syntynyt? Koska aloit tuntea itsesi vanhaksi? Ovatko vanhempasi vielä elossa? Onko sinulla lapsia ja lastenlapsia? Kuinka monta? Mitä mieltä olet nykyajasta?
Synnyin 13. päivä ja perjantaina vuonna 1956. En tunne vieläkään itseäni vanhaksi. Isä ja äiti ovat kuolleet. Äitiä en edes muista. Minulla on kaksi lasta ja neljä lastenlasta. Nykyaika on nykyaikaa. Paremminkin voisi mennä.
- ap
Et ole vanha,1930 syntynyt tätini on vanha.
Miksi vanhat naiset on ilkeitä nuorille naisille? Itse vasta 32 ja silti tunnen vain suojeluviettiä nuoria kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Et ole vanha,1930 syntynyt tätini on vanha.
Eilen oli hautajaiset. Setäni vaimo vuonna 1940 syntynyt saatettiin. Hän oli ihana ihminen.
- ap
Miten reagoisit jos kumppanisi ehdottaisi anaaliseksiä eli työntymistä peniksellään kakkosreikääsi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhat naiset on ilkeitä nuorille naisille? Itse vasta 32 ja silti tunnen vain suojeluviettiä nuoria kohtaan.
En osaa sanoa. Itse en ainakaan ole ilkeä kenellekään nuorelle naiselle.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos kumppanisi ehdottaisi anaaliseksiä eli työntymistä peniksellään kakkosreikääsi?
Jaa-a. En luultavasti joutuisi noin pahaan tilanteeseen. Toivottavasti et sinäkään. 😐
- ap
Vierailija kirjoitti:
Miten Sacher-kakku valmistetaan oikeaoppisesti.
En tiedä. Etsi jostain ohje...
- ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko 70 luvulla paljon yhdenillan suhteita?
Joillain saattoi olla. Itselläni ei.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko hunningolla?
Olen vanha nainen, mutta en hunningolla.
- ap