Kysykää jotain vanhalta naiselta 🙂
Kommentit (86)
Joitko omppuviiniä ja minttusuklaata 70-luvulla? Kävitkö lavoilla, missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hunningolla?
Olen vanha nainen, mutta en hunningolla.
- ap
Etkä ole vanha, nainen parhaassa iässä. m60
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos kumppanisi ehdottaisi anaaliseksiä eli työntymistä peniksellään kakkosreikääsi?
Mene sinä hoitoon, jookos.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Elämän tarkoitus on jatkaa elämää, siis lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos kumppanisi ehdottaisi anaaliseksiä eli työntymistä peniksellään kakkosreikääsi?
Mene sinä hoitoon, jookos.
Olisit sä mun hoitsu...
Vierailija kirjoitti:
Jospa sen tietäisi. Tuskin kukaan tietää vaan jokainen voi miettiä, mikä omalla kohdallaan on elämän tarkoitus.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tarkoitus on jatkaa elämää, siis lisääntyä
Ei. Todellakaan kaikkien ei kannata lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhat naiset on ilkeitä nuorille naisille? Itse vasta 32 ja silti tunnen vain suojeluviettiä nuoria kohtaan.
En osaa sanoa. Itse en ainakaan ole ilkeä kenellekään nuorelle naiselle.
- ap
Täällä toinen vanhahko nainen. Itse epäilen että kyseessä on kateus nuoruudesta ja kauneudesta mikä meillä vanhoilla on mennyttä aikaa. Tämän olen huomannut joidenkin naisten käytöksestä ellen nyt ole ihan hakoteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhat naiset on ilkeitä nuorille naisille? Itse vasta 32 ja silti tunnen vain suojeluviettiä nuoria kohtaan.
- apTäällä toinen vanhahko nainen. Itse epäilen että kyseessä on kateus nuoruudesta ja kauneudesta mikä meillä vanhoilla on mennyttä aikaa. Tämän olen huomannut joidenkin naisten käytöksestä ellen nyt ole ihan hakoteillä.
Miksi vanhemmat naiset muuttuvat katkeriksi ja ilkeiksi?
Vierailija kirjoitti:
Elämän tarkoitus on antaa ja saada ystävyyttä ja rakkautta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö kuolemaa?
En pelkää. Nyt kun elämää on enemmän takana kuin edessä niin jokaiselle meistä se päätepiste tulee.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apTäällä toinen vanhahko nainen. Itse epäilen että kyseessä on kateus nuoruudesta ja kauneudesta mikä meillä vanhoilla on mennyttä aikaa. Tämän olen huomannut joidenkin naisten käytöksestä ellen nyt ole ihan hakoteillä.
Tuo on totta mutta ne ovat kateellisia joilla on oma elämä mennyt pieleen ja eivät ole osanneet käsitellä katkeruuttaan ja syyttävät siitä muita.
Mitä hyötyä sinusta on kenellekään? Vanhat naiset ovat raivostuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut muuttuvat, onneksi suurin osa ei. Kai niitä katkeria ja ilkeitä naisia on elämä kohdellut huonosti. Purkavat sitten pahaa oloaan ja kateuttaan muihin. Varsinkin niihin joilla on asiat hyvin. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Onko sulla sellaisia kokemuksia? Minä en ainakaan ole kenellekään ilkeä.
- ap
Mikä oli paremmin 70 ja 80 luvuilla? Mikä taas on nykyään paremmin?