Millaiset ihmiset käyttävät woltia ja foodoraa?
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin matkoilla on kiva tilata eri tyyppisiä annoksia jaettavaksi ja omassa huoneistossa rauhassa istua iltaa. Eiköhän kaikki, joilla rahaa on ja asuvat ihmisten ilmoilla tilaa silloin tällöin ruokaa kotiin.
Väärin oletettu.
Niinpä, minulla olisi varaa kyllä hyvinkin mutta en ole lähelläkään Woltin tai Foodoran toimitusalueita. Ainoa minulle saatavilla oleva kotiinkuljetuspalvelu on K-marketin.
Meillä ei ole edes sitä mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Woltilla voi tilata ihan terveellistä ruokaa"
Joo niin varmaan, haluan ehkä joskus syödä muutakin kuin salaattia.
Ja mainitut pitsat ja kebabit, joita on kuulemma ollut ihan normaalia tilata tai noutaa tähänkin asti, ovatkin mainio esimerkki terveellisestä ruuasta, vai mitä?
Voi tilata myös tarpeet ruoanvalmistukseen.
Juu, kauppaa kun siellä kaupungissa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä niissä Woltin TV mainoksissa kuitenkin on tarjouksessa aina jotain mättöä.
Niin? Sitä mättöä ei ole pakko ostaa. 🙄
Mutta silti sitä juuri ostetaan ?
Jokainen saa tilata ihan mitä haluaa, ei siihen sun lupaasi tarvita.
Naapurissa vuokratalo jonne usein viedään ruokaa😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliiksi tulee, jos jatkuvasti tilailee.
Joillakin on varaa ja tartteeko sitä ihan jatkuvasti tilailla?
Juu on kyllä varaa riistää kuskeja eikä ne ravintolatkaan näistä verenimijä-kuljetusfirmoista tykkää mutta ilmankaan eivät pärjää kun asiakkaat ei enää jaksa edes perseeltään nousta ruokaa hakeakseen.
Jos ravintolalle olisi kannattavampaa järjestää asia toisin, niin se järjestäisi.
Ympäristön kannalta on paljon parempi, että yksi kuski ajaa viidet ruoat asukkaille kuin että näistä jokainen ajaa erikseen ravintolalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mainitut pitsat ja kebabit, joita on kuulemma ollut ihan normaalia tilata tai noutaa tähänkin asti, ovatkin mainio esimerkki terveellisestä ruuasta, vai mitä?
On, mutta jos saat 2,90e toimituksella toimituksen kotiin niin miksi vaivautua itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. sairaana tai vammaisena ei kauppaan jaksa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ympäristön kannalta on paljon parempi, että yksi kuski ajaa viidet ruoat asukkaille kuin että näistä jokainen ajaa erikseen ravintolalle.
Miksi pitäisi ajaa ravintolalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta jos saat 2,90e toimituksella toimituksen kotiin niin miksi vaivautua itse?
Ja ei, en löhöä sohvalla. Teen jotain kivaa ja mukavaa mihin aikani ei riittäisi jos pitäisi itse lähteä kauppaan. Toki löhöäminenkin on kivaa ja mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu on kyllä varaa riistää kuskeja eikä ne ravintolatkaan näistä verenimijä-kuljetusfirmoista tykkää mutta ilmankaan eivät pärjää kun asiakkaat ei enää jaksa edes perseeltään nousta ruokaa hakeakseen.
Jos ravintolalle olisi kannattavampaa järjestää asia toisin, niin se järjestäisi.
Mutta kun asiakkaat ovat kuin lampaita, ei kelpaa kuin woltit ja foodorat.
Olen käyttänyt Foodoraa elämässäni muistaakseni 3 kertaa, kun en jaksanut kokata tai lähteä kotoa minnekään ja testatakseni miten toimii.
Woltia en ole vielä käyttänyt kertaakaan.
Muutamat kaverini tilailevat näitä viikottain ja valittavat sitten, kuinka on Kela-tuet loppu kesken kuun ja anelevat rahaa.
Miksi ihmeessä joku viitsii itse hakea ruoat, kun parilla eurolla ne tuodaan kotiovelle? En kyllä ymmärrä miten joku viitsii joulu ruuhkassa itse juosta kaupassa, kun parilla eurolla ne keräillään valmiiksi.
Nuoret keskustassa asuvat. Omat n. 25-v kaverini kaikki tilaavat silloin tällöin ruokaa kotiin esim. leffailtoina. Ollaan jopa tilattu kavereiden kanssa yhdessä ruokaa, kun on oltu jonkun luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun asiakkaat ovat kuin lampaita, ei kelpaa kuin woltit ja foodorat.
Ihan sama mikä alusta, kunhan pystyy seuraamaan kuljetusta ja on toimiva tilausappi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa valita tuoreimmat ja parhaat tuotteet itse. Ei mulle ole samantekevää, millaisen kukkakaalin tai millä päiväyksellä olevan maitopurkin tai jauhelihan saan.
Ei tulisi mieleenikään tilata ruokaa kotiin muuta kuin joskus satunnaisesti lähi pizzeriasta. Osaan tehdä ruokaa ja jaksan kävellä lähikauppaan. Uusavuttomuus kukoistaa. En yhtään ihmettele että niin moni nuori aikuinen on ylipainoinen kun ei jaksa käydä edes kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ajaa ravintolalle?
Samasta syystä kuin tilata kotiin. Laiskuudesta.
200m ravintolaan on liian pitkä matka kävellä lihavalle Wolttitilaajalle.
Tällainen Stora Enso porukka. Ihmiset jotka eivät piittaa toiminnan laillisuudesta, yrityksen moraalista, eikä eettisistä toimintatavoista.
Sama porukka joka tilaa jostain temusta.
Kun heiltä kysyy, niin perustelu on, että "Ei yhden ihmisen ostokset mitään vaikuta, ja jos mä en tilaa niin joku muu tilaa kuitenkin". Eli ihan tällaisia passiivisia luusereita.
Jaa..minä olen nykyajan nainen ja vihaan ruoanlaittoa, joka onnistuu miehiltä paremmin. Kuitenkaan en ole koskaan tilannut kotiin ruokaa. Hampaat irvessä itse teen.