Millaiset ihmiset käyttävät woltia ja foodoraa?
Kommentit (319)
Tällä hetkellä olen flunssassa kotona. En millään jaksa enkä viitsi lähteä edes lähikauppaan räkimään. Enkä jaksa tehdä ruokaa. Ihanaa, että voin tilata tulisen aterian lämpimänä ovelleni. Eikä tämä sitä tarkoita, ettenkö yleensä tekisi itse kotona ruokaa. Hyvä vaan, että on tällaisiakin vaihtoehtoja. Ja jos joku haluaa muuten vaan hemmotella itseään valmiilla aterialla kotonaan, niin mitäpä siitä? Miten se ketään haittaa, jos tilaa ruokaa kotiin? Kaikista ei ole kokeiksi ja itse ainakaan en osaa ravintolatasoista ruokaa tehdä. Ja sinkkuna en halua yksin ravintolassa syödä, joten jos tekisi mieli vaikka hampurilaista enkä saisi ystävää mukaan syömään, voisin kuvitella tilaavani hampurilaisen kotiin. Autoa minulla ei ole eli en voi itse hakea.
"Woltilla voi tilata ihan terveellistä ruokaa"
Joo niin varmaan, haluan ehkä joskus syödä muutakin kuin salaattia.
Ja mainitut pitsat ja kebabit, joita on kuulemma ollut ihan normaalia tilata tai noutaa tähänkin asti, ovatkin mainio esimerkki terveellisestä ruuasta, vai mitä?
Kalliiksi tulee, jos jatkuvasti tilailee.
Valkoihoiset, rahoillaan lesoilevat kirjoittajat täällä kertovat wolttaavansa koska mä voin!
Ja tummaihoinen wolttikuski kärrää sapuskat herrasväelle suoraan kotiin. Takaoven kautta tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä niissä Woltin TV mainoksissa kuitenkin on tarjouksessa aina jotain mättöä.
Niin? Sitä mättöä ei ole pakko ostaa. 🙄
Millainen ravintolaruoka kestää kuljetuksen? Muu kuin pizza. Ja siinäkään ei napolilainen pizza.
Vierailija kirjoitti:
Laiskat.
Juu, tai esim. ööööö.... sairaat? Olin juuri viikon verran kipeänä enkä jaksanut mennä edes parin sadan metrin päähän kauppaan. Oli ihanaa, että kroppa pakotti minut lepäämään ihan kunnolla (tosi paljon stressiä, isoja asioita viime vuosina.)
En muutenkaan ymmärrä mitään hemmetin väärää siinä on, jos joskus tilaa mäkkiä tai kinkkiä kotiin🙄 se pointti on nimenomaan se, ettei PÄÄSE SINNE KAUPPAAN TAI RAVINTOLAAN ITSE SYYSTÄ TAI TOISESTA. Huoh.
Jos minulla on kamala nälkä ja tiedän vallan mainiosti, että ostamani ainekset jäävät jääkaappiin lojumaan seuraavaan päivään, koska en jaksa niistä mitään valmistaa, niin valitsenko silloin nälän ja migreenin vaiko kenties ravintolaruuan? Vaikea arvata.
Minua aina ihmetyttää miksi monet ylpeilevät, siis YLPEILEVÄT sillä etteivät ole ikinä tilanneet mitään woltilla ja/tai foodoralla. Mikä tuossa pitäisi olla niin siistiä? Aivan samalla periaatteella toimii ruokakaupan kotiinkuljetus, tosin isolla viiveellä (useimmiten monta päivää) ja noin 10 euron kuljetusmaksulla.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on varaa ja tartteeko sitä ihan jatkuvasti tilailla?
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei ole kaikki muumit laaksossa.
Mikä. Vtun. AP:LLA???? Voisitko selittää ihan rautalangasta vääntäen??
Terveisin EI AP
En tiedä mikä aivovamma jollain on aina tyrkyttää näitten epäeettisten toimintatapojen riistofirmojen käyttöä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan kaikenlaiset tilaavat, ihan normi hommaa tilata valmista ruokaa.
Eikä ole. Ihan normi hommaa on valmistaa itse ruokansa.
Joskus voi tilata ruokaa vaikka yleensä tekee itse ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ravintolaruoka kestää kuljetuksen? Muu kuin pizza. Ja siinäkään ei napolilainen pizza.
Esim Intialainen, kiinalainen, jne ruoka ei mene miksikään 10-15min kuljetuksesta lämpöpussissa. Jotain pihviä en kyllä tilaisi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin matkoilla on kiva tilata eri tyyppisiä annoksia jaettavaksi ja omassa huoneistossa rauhassa istua iltaa. Eiköhän kaikki, joilla rahaa on ja asuvat ihmisten ilmoilla tilaa silloin tällöin ruokaa kotiin.
Väärin oletettu.
Niinpä, minulla olisi varaa kyllä hyvinkin mutta en ole lähelläkään Woltin tai Foodoran toimitusalueita. Ainoa minulle saatavilla oleva kotiinkuljetuspalvelu on K-marketin.
Niin ja se kipeys oli flunssa. Ei tosiaan ollut energiaa mennä edes lähikauppaan parin sadan metrin päähän.
Eikö ap ole kuullut pizzatakseista? Joku reilu 30 vuotta niitä on ollut Suomessa. Foodora on itseasiassa entinen pizza-online. Valtavastihan tuo on kehittynyt, kun katsoo kuinka monipuolista ruokaa nykyisin voi tilata entisen pelkän pizzan ja kebabin lisäksi!
Me tilataan silloin tällöin. Ei ole tullut käymässä kaupassa ja ei ole oikein aikaa tehdä ruokaa, niin tilataan. Joko Woltista, Foodorasta tai usein myös suoraan ihan paikallisista ravintoloista joissa on oma kuljetuspalvelu. Monipuolisesti tilataan pitsan lisäksi, nepalilaista, kiinalaista, sushia, subwaytä jne. Ollaan tilattu, joskus Woltin kauppatoimitus K- kaupastakin. Ehkä kerran kuukaudessa tulee jotain tilattua.
Vierailija kirjoitti:
"Woltilla voi tilata ihan terveellistä ruokaa"
Joo niin varmaan, haluan ehkä joskus syödä muutakin kuin salaattia.
Ja mainitut pitsat ja kebabit, joita on kuulemma ollut ihan normaalia tilata tai noutaa tähänkin asti, ovatkin mainio esimerkki terveellisestä ruuasta, vai mitä?
Voi tilata myös tarpeet ruoanvalmistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä niissä Woltin TV mainoksissa kuitenkin on tarjouksessa aina jotain mättöä.
Niin? Sitä mättöä ei ole pakko ostaa. 🙄
Mutta silti sitä juuri ostetaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä. Vtun. AP:LLA???? Voisitko selittää ihan rautalangasta vääntäen??
Terveisin EI AP
Ap = ketjun aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on varaa ja tartteeko sitä ihan jatkuvasti tilailla?
Juu on kyllä varaa riistää kuskeja eikä ne ravintolatkaan näistä verenimijä-kuljetusfirmoista tykkää mutta ilmankaan eivät pärjää kun asiakkaat ei enää jaksa edes perseeltään nousta ruokaa hakeakseen.