Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka käytät tiukkoja leggingsejä lyhyen yläosan kanssa

Vierailija
31.08.2024 |

Olethan tietoinen, että varsinkin, jos takapuolesi on yhtään runsaampi muodoiltaan, takapuolesi jokainen yksityiskohta piirtyy takanasi olevien ihmisten katsottavaksi? Jos olet tietoinen, onko tämä se tarkoitus?

Mietin vain, kun äsken kävelin kaupassa yhden nuoren naisen perässä. Hän oli hieman tukevampi, niin kuin monet nuorista nykyään ovat, ja voin sanoa, että peräpään yksityiskohdista ei mikään jäänyt arvailun varaan. Mun mielestä tuollainen pukeutuminen on suoraan sanottuna hieman häiritsevää. Välillä kyllä mietin, että moni ei itse ymmärrä, miten paljastavasta asusta on kyse.

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa! Onko pakko jäädä tuijottamaan? Meillä kaikilla on keho, meillä kaikilla on takamus ja se on kaikilla erilainen. Leggingsit on todella mukavat päällä, kannattaa kokeilla!

Kyllä mulla on leggareita olemassa, mutta käytän niitä yleensä kotona. Kun hän käveli suoraan edessäni ja huomattavasti hitaammin (eikä tuossa käytävällä mahtunut ohittamaan), niin kyllä kaikki oli silmieni edessä. Muuten, jos kerran tietoisesti pukeudutaan erittäin paljastavasti, eikö silloin ole tarkoituskin, että katsottaisiin? Vai mikä se tarkoitus on?

Ap

Voisiko jotenkin olla mahdollista sellainenkin villi vaihtoehto, että kyseinen ihminen elää omaa elämäänsä eikä ole tippaakaan kiinnostunut setien tai tätien mielipiteistä ja katseista? 🤔 Ehkä jopa sellainen vaihtoehto, että sinä olet kasvanut kieroon kun naiset kaduilla ja kahviloissa ovat jotain itseänsä esittelemässä olevia seksiobjekteja? 

Vierailija
62/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on joitain perverssejä. Onhan sitä joillakin naisillakin ihan hinku paljastella. Näitä tämmösiä vähän sairaita ihmisiä valitettavasti on. Ajattelen aina näim kun näen näitä ja katson vähän säälivästi :D

Sori mutta sä oot kyllä se perverssi kun meet ihan pähkinöiksi kun jonkun vartalonmuodot näkyy. Sairasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun minä olen tottunut katsomaan ihmisiä ennenkaikkea silmiin ja kasvoihin. En todellakaan huomaa tai jää katselemaan että millaiset housut kylläkin on. Ja sitäpaitsi on mahtavaa, että ihmiset ovat sinut oman kroppansa kanssa.

No hän oli muhun selin, niin en oikein voinut katsoa silmiin ja kasvoihin. Minustakin on mahtavaa, että ihmiset ovat sinut oman kehonsa kanssa, mutta tarkoittaako se sitten sitä, että kehon kaikki yksityiskohdat on näytettävä muille?

Ap

Vierailija
64/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa! Onko pakko jäädä tuijottamaan? Meillä kaikilla on keho, meillä kaikilla on takamus ja se on kaikilla erilainen. Leggingsit on todella mukavat päällä, kannattaa kokeilla!

Kyllä mulla on leggareita olemassa, mutta käytän niitä yleensä kotona. Kun hän käveli suoraan edessäni ja huomattavasti hitaammin (eikä tuossa käytävällä mahtunut ohittamaan), niin kyllä kaikki oli silmieni edessä. Muuten, jos kerran tietoisesti pukeudutaan erittäin paljastavasti, eikö silloin ole tarkoituskin, että katsottaisiin? Vai mikä se tarkoitus on?

Ap

Tarkoitus on että vaatteet ovat tarpeeksi lämpimät keliin nähden ja mukavat päällä. Ei ole tarkoitus olla toisten arvioitavana.

Vierailija
65/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän festareilla ihmettelin kyllä näitä jotka olivat pelkät alushousut jalassa ja siinä päällä joku läpinäkyvä rätti

Vierailija
66/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäesteettistä on. 

Vierailija
67/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen kyllä heidän hyvää itsetuntoaan. Kun ei tälläisenä seinäruusuna uskolla laittaa edes punaista toppia tai mekkoa ulos. 

Ei tarvii edes olla mitenkään superhyvä itsetunto, vaan oikea asenne. Eli sellainen että ap:n kaltaiset on jätettä ja sä saat pukeutua ihan kuten haluat. 

En mä kyllä puhunut käytettävistä väreistä mitään, tässä enemmän mietin sitä, miksi ihmiset haluavat paljastaa kehonsa yksityiskohdat muille niin totaalisesti julkisella paikalla.

Ap

Vierailija
68/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kaikki ei ole tietoisia siitä, että ne selluliittimuhkurat oikeasti näkyvät päivänvalossa ja kauppojen loisteputkivaloissa ihan eri tavalla kuin oman kodin himmeässä eteisen valossa... 

Mua ei rehellisesti sanottuna edes haittaa että mun selluliitti näkyy. Melkein kaikilla naisilla on selluliittia. Jopa joillain miehillä. Selluliitti ei ole sukuelin eli sitä voi ihan vapaasti "esitellä", kuten vaikka roikkuvia alleja tai kaksoisleukaa. 

Vierailija
69/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokentällä yhdellä venäläisnaisella oli hyvin ohuesta kankaasta hihaton, haalarimainen asu. Kun hän nousi tuoliltaan, haalari oli mennyt persvakoon ja kaikki selluliittimuhkurat erottuivat selvästi kankaan läpi. Hän olisi voinut samantien olla alasti kentällä. Hän oli täysin rinnaton, päärynän muotoinen ja ukkonsa oikein taputteli tuota ihrapyllyä, että kaikki sen huomaisi. Miten tuon näyn saisi pois mielestä. Apua.

Sait nautintoa tuon kirjoittamisesta.

Vierailija
70/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hengittävät peraukon kautta?

Vierailija
71/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun minä olen tottunut katsomaan ihmisiä ennenkaikkea silmiin ja kasvoihin. En todellakaan huomaa tai jää katselemaan että millaiset housut kylläkin on. Ja sitäpaitsi on mahtavaa, että ihmiset ovat sinut oman kroppansa kanssa.

No hän oli muhun selin, niin en oikein voinut katsoa silmiin ja kasvoihin. Minustakin on mahtavaa, että ihmiset ovat sinut oman kehonsa kanssa, mutta tarkoittaako se sitten sitä, että kehon kaikki yksityiskohdat on näytettävä muille?

Ap

Ap, terapia on keksitty. Mene sinne. 

Vierailija
72/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen ilmiö tällaisen 60+ vuotiaan näkökulmasta. Olisin nuorena naisena ennemmin kuollut kuin pukeutunut sellaisiin ikäänkjin pelkkiin läpinäkyviin  sukkahousuihin lyhyen yläosan kanssa, vaikka kroppa oli ihan hyvä. 

Samoin. Mulla oli ja on yhäkin ihan upea kroppa mutta ei olisi tullut mieleenkään lähteä pelkissä sukkahousuissa ulos. Enkä lähde vieläkään. En voi käsittää niitä, joita se paljastavuus ei haittaa.

Vierailija
73/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Me ollaan ehkä hieman älykkäämpää sorttia kuin ap 😅 Luojan kiitos. 

Ilmeisesti tosiaan olette ihan eri lahjakkuusluokassa, kun näette silmät ja kasvot, vaikka henkilö on teihin selin. Kuulostaa mahtavalta kyvyltä.

Ap

Vierailija
74/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muiden arvostelijat olette tosi rumia ihmisiä. Sisäisesti, mutta todennäköisesti myös ulkoisesti, koska kauniit ihmiset eivät pukeudu säkkiin. 

Vierailija
75/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa, miehet ja naiset 

No, näin se toki on, mutta voihan sitä vähän miettiäkin, mitä päälleen pukee. Eikö sinulla mene raja missään? Saako vaikka pukeutua ihan täysin läpinäkyviin vaatteisiin ja se on mielestäsi ok?

Ap

Sikäli kun oleellisimmat kohdat on peitossa niin siitä vaan. Itä-Suomessa on paikoin tapana, että herrat kulkevat kesäisin kaupungilla yläosattomissa.

Kuitenkin oleelliset kohdat pitää olla peitossa? Että ihan miten haluaa ei saakaan kuitenkaan pukeutua? Mikä muuten riittää siihen, että on piilossa? Saako olla selkeästi läpinäkyvä kangas vai pitääkö olla kuitenkin ihan läpinäkymätön? Ja onko se on, että miehen sukuelimen kaikki ääriviivat näkyvät täysi

Tästä voit ihan halutessasi konsultoida rikoslakia ja/tai poliisia. 😁 Poliisilla on ohjeena, että genitaalit pitää olla piilossa eli kankaalla peitettynä, pyllyvakoa saa esitellä. Sinällään tässä asiassa nyt ei sinun eikä minun mielipiteellä ole väliä, mikäli emme ole poliiseja, lainsäätäjiä tai tuomiovallan käyttäjiä. Sinällään nämä ovat toki sopimuskysymyksiä kuten sekin, kummalla puolella tietä ajetaan.

Vierailija
76/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan naiset pukeutuvat väärin. On huivia ja burkhaa, joita ei saisi täällä käyttää. On liian niukkaa pukeutumista, joka on myös väärin. Pitäisikö järjestää kansanäänestys naisille sopivasta pukeutumisesta? Kaikkien pitää sitten noudattaa sitä.

En tykkää myöskään siitä, jos miehet pitävät tuollaisia yksityiskohdat paljastavia vaatteita julkisella paikalla. On siitäkin kokemusta. Ja esim. burkha on alistamisen väline kyllä. Kysypä afgaaninaisilta, miten kivaa heistä on siihen pukeutua.

Ap

Vierailija
77/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle urheilulegginsit on urheiluvaatteet. Jos lähden reippaalle kävelylle tai juoksulenkille on ne minun mielestäni oikeat vaatteet. Joskus joutuu kaupassa samalla kipaisemaan jotain. Tai oikeastaan autottomana menen kävellen kauppaan aina.

Vierailija
78/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla ainakin mukavuus. Tiukat farkut eivät ole ollenkaan niin mukavat päällä kuin leggarit.

Vierailija
79/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun logiikalla sun pitäisi kulkea koko naama peitettynä, koska ihmiset voi häiriintyä siitä miten ruma olet. Mieti nyt vähän. 

Vierailija
80/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kaikki ei ole tietoisia siitä, että ne selluliittimuhkurat oikeasti näkyvät päivänvalossa ja kauppojen loisteputkivaloissa ihan eri tavalla kuin oman kodin himmeässä eteisen valossa... 

Mua ei rehellisesti sanottuna edes haittaa että mun selluliitti näkyy. Melkein kaikilla naisilla on selluliittia. Jopa joillain miehillä. Selluliitti ei ole sukuelin eli sitä voi ihan vapaasti "esitellä", kuten vaikka roikkuvia alleja tai kaksoisleukaa. 

Toki voi esitellä jos haluaa, mutta toinen vaihtoehto olisi laittaa sellaiset housut missä se ei näy.