Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tympääntynyt juoruilevaan kaveriin

Vierailija
20.06.2024 |

Tiedättekö sellaisia ihmisiä jotka aina juoruavat siitä joka ei ole paikalla? Olen huomannut, että yksi kaverini tekee tätä. Hän yrittää saada minut sanomaan jotain negatiivista toisesta kaveristamme, jotta voisi sitten juoruta tälle.  Raskaita tällaiset ihmiset. Voi vaan kuvitella mitä minustakin selän takana juorutaan. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-tyyliä 

Vierailija
2/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu takavasemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kanssa ei voi voittaa. Jos et suostu juoruilemaan niin sitten alkaa juoruilu kuinka olet snobi ja luulet olevasi parempi.

Vierailija
4/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden kanssa ei voi voittaa. Jos et suostu juoruilemaan niin sitten alkaa juoruilu kuinka olet snobi ja luulet olevasi parempi.

Näin se on. Nuo keksivät juoruilun ja paskanpuhumisen aihetta vaikka tyhjästä. 

Vierailija
5/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku pieni ongelma itselläs nyt, kun oot itse edelleen sen juoruavan seurassa?! Pitäisikö jättää se? Ja onko tosiaan noin asia.

Vierailija
6/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Nuo keksivät juoruilun ja paskanpuhumisen aihetta vaikka tyhjästä. Köyhät juoruaa varakkaampien elämästä.

Vierailija
7/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ala-asteelta.

Vierailija
8/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kyllä sinustakin juorutaan seläntakana, se sun kaverisi tekee sitä varmasti kaikkien kanssa ja kaikista juorutaan.

Vierailija
9/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeintä näissä ihmisissä on se, että päin naamaa he esittävät niin mukavaa,niin mukavaa. mutta kun selkäsi käännät niin jo alkaa kaiken tekemäsi ja sanomasi ruotiminen. 

Vierailija
10/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraa ettet haluaisi kuulla juoruja ja juttelet kyllä mielellään kaikesta muusta . Ehkä kaveri luulee , että olet kiinnostunut hänen juoruistaan . Muista ettei kyseiselle ihmiselle pidä kertoa mitään minkä haluat jakaa luottamuksellisesti . 

Vierailija
11/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se että ystäväsi on selkäsi takana exäsi kanssa tekemisissä. Saavat oikein kunnolla juoruilla. 

Vierailija
12/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata aikaansa kuin hyvien ystävien seurassa. Minulla on vain yksi ystävä mutta se onkin sellainen jonka kanssa on hyvä yhteys ja sieujen sympatiaa. Mitä tekisin joidenkin sellaisten kanssa jotka haluavat tuhlata aikaani tuollaiseen. Itse asiassa olenkin potkinut muutamat juoruakat elämästäni.

Vierailija
13/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä joku useamman hengen porukka, kun siitä juorutaan joka ei ole paikalla? 

Vierailija
14/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tuhlata aikaansa kuin hyvien ystävien seurassa. Minulla on vain yksi ystävä mutta se onkin sellainen jonka kanssa on hyvä yhteys ja sieujen sympatiaa. Mitä tekisin joidenkin sellaisten kanssa jotka haluavat tuhlata aikaani tuollaiseen. Itse asiassa olenkin potkinut muutamat juoruakat elämästäni.

Tuollainen hyvä ja luotettava ystävä on kullan arvoinen. Sellaisella ei tee mitään jonka seurassa joutuu olemaan varpaisillaan ja muettimään että puukottaakohan se kohta selkää.

Vierailija
15/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hengaat sen juoruämmän kanssa, en kestä sellaisia hetkeäkään ja sanon sen myös suoraan

Vierailija
16/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös jättänyt valehtelevat ja juoruilevat kaverit vuosia sitten ja oma on vahinkonsa. 

Vierailija
17/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka tämä täydellisyys on?

Vierailija
18/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ja blaa blaa..

Vierailija
19/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tympeintä näissä ihmisissä on se, että päin naamaa he esittävät niin mukavaa,niin mukavaa. mutta kun selkäsi käännät niin jo alkaa kaiken tekemäsi ja sanomasi ruotiminen. 

Nykypäivänä ne valheelliset hymynaamat vieläpä salaa nauhoittavat keskustelusi ja sanomasi, ja jakavat ne someryhmissään.

Vierailija
20/26 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä joku useamman hengen porukka, kun siitä juorutaan joka ei ole paikalla? 

Somehan on täynnä tuollaisia porukoita. Kännykät käyvät kuumina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi