Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko suhde kestää miehen "5-kympin" villityksen?

Vierailija
30.08.2024 |

Miehen "5-kympin villitys"  ts. andropaussi. Onko teillä kokemuksia miten mies muuttuu toiseksi ihmiseksi?  Miten suhteenne kestää/kesti tuon ja/tai palautuiko mies ennalleen jossain vaiheessa?  Tuhoaako miehen andropaussi suhteen automaattisesti? Olisin kiitollinen, jos kertoisitte kokemuksistanne. Oma pitkäaikainen vakaa parisuhteeni, painii tämän ongelman kanssa.  Te miehet, jotka olette kokeneet ko. asian itsenne kohdalla, kertoisitteko oliko teille apua mistään uuden "murros-iän" tunnemyrskyssänne?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni muuttui täysin lähemmäs viittäkymppiä. Osti harrikan, varasi vain itselleen lentoja thaimaahan, tuli laskuja kotiin asti strippiklubeilta, välillä suihkun lattialla oli tyhjiä olut tölkkejä ja puoliksi syötyjä makkaroita..... Päätin silloin että meidän pitää asua erillään niin kauan kunnes hän palaa ennalleen. No ei mennyt kuin pari kuukautta ja hän oli jo onnistunut hankkimaan jostain kolmekymppisen blondin bimbon silikoonirinnoilla varustettuna..... Että ei se rakkaus kaikkea kestä.

Se ei ollut rakkautta koskaan. Kuten edellä jo johonkin kommentoin, onko mies kykenemätön tuntemaan aitoa rakkautta? En yhtään ihmettele, miksi nuoret naiset eivät halua pariutua ja sitoutua, kuka haluaa ehdoin tahdoin rikkoa itsensä tulevaisuudessa, sen jälkeen kun olet ensin antanut parhaimmat vuotesi ihmiselle, joka ei välittänyt pätkääkään. Olen pohtinut myös

Ihanaa miesvihaa. Taidat olla aika katkera kuin sitruuna.

Vierailija
102/107 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viiskybäisen villitysunelma olisi saada rouvalta pibaa edes muutaman kerran viikossa, mutta kun ei saa edes vuodessa noita muutamaa kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi on siis ap tehnyt ? Miten hän on muuttunut ? Kauheaa, onko tämä oikeesti joku ilmiö. Oma mieheni on 43. En todellakaan kestä jos hänelle tulee jokin villitys. 

Minun mieheni on 23. En kestä jos muuttuu 27 vuoden päästä 😭

Ette te ole enää kymmenen vuoden päästä yhdessä, kun päätät voimaantua, hankkia kananpersetukan, tatuoinnin ja jonkun hikisen autonrassaajan...

Vierailija
104/107 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin omat viiskymppiset Pattayalla parikymppisten tyttöjen kanssa, kuukausi Pattayalla, ei tullut ikäkriisiä.

Siinä vasta "aikuinen mies".

Vierailija
105/107 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt kuin pari kuukautta ja hän oli jo onnistunut hankkimaan jostain kolmekymppisen blondin bimbon silikoonirinnoilla varustettuna..... Että ei se rakkaus kaikkea kestä.

Se ei ollut rakkautta koskaan. Kuten edellä jo johonkin kommentoin, onko mies kykenemätön tuntemaan aitoa rakkautta? En yhtään ihmettele, miksi nuoret naiset eivät halua pariutua ja sitoutua, kuka haluaa ehdoin tahdoin rikkoa itsensä tulevaisuudessa, sen jälkeen kun olet ensin antanut parhaimmat vuotesi ihmiselle, joka ei välittänyt pätkääkään. Olen pohtinut myös

Ihanaa miesvihaa. Taidat olla aika katkera kuin sitruuna.

Sinä koet, että ensimmäiselle kommentoijan kokema tapahtumasarja oli oikein?  Ensimmäinen kommentoija ei ole myöskään ainoa, jota on kohdeltu tuolla tavoin.  Jos se tekee minusta katkeran, että tunnen myötätuntoa ja empatiaa ihmisiä kohtaan, joita on kohdeltu huonosti, niin sitten myönnän olevani katkera. ap.

Vierailija
106/107 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kestänyt. Itse aloin jo neljänkympin jälkeen jotenkin rauhoittua, asettua sellaiseen vanhempien ihmisten seesteiseen yksinkertaiseen elämään. Miehellä, joka on minua 8 vuotta vanhempi, sen sijaan iski tämä viidenkympin villitys. Hänen olisi pakko ELÄÄ isoilla kirjaimilla, ennen kuin vanhuus ja sairaudet iskee. On juhlittava, matkusteltava, kokeiltava harrastuksia, saatava elämyksiä. Niinpä hän alkoi etääntyä perheen arjesta, kun painoi milloin missäkin Perussa reppureissaamassa tai jossain intialaisessa ashramissa etsimässä henkisyyttä - tai jossain kokeilemassa huumeita tietoisuuden tason nostamiseksi. Rahaa paloi jumalattomasti tähän miehen "juoksuaikaan". Itse jatkoin tavallista vaatimatonta kotielämää, teini-ikäisten lastemme kanssa. 

No, lopulta päivä 50-vuotissynttäriensä jälkeen mies tiputti sen pommin. Hän hakee avioeroa. Eikä asiasta kannata keskustella, koska hänellä on jo toinen. Tämä toinen osoittautui olevan filippiiniläinen, 21-vuotias nainen, jonka oli löytänyt jostain kansainvälisestä deittisaitilta. "Let's face it, miksi mä tyytyisin viisikymppiseen menopaussiäm*ään, jos mun markkina-arvo riittää 21-vuotiaaseen kaunottareen", hän totesi. Niin se sitten lähti. Kesti aika kauan häneltä saada morsian Suomeen, koska migri jostain syystä epäili että avioliitto ei ole aito :D Mutta lopulta se sai. Ei kauaa kestänyt kun oli uudella rouvalla maha pystyssä. Siinä sitten toiselle kierrokselle lapsiperhearkea päälle viisikymppisenä, vaikka ensimmäisellä kierroksellakin se otti koville. Hah hah, siihen loppui hänen ELÄMINEN ja uusi villi ja vapaa nuoruus :D

Vierailija
107/107 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto toi 21-vuotiaan filippiiniläismuijan ottanu viiskybänen äijä :D.

Joutu uudelle kierrokselle, just ku oli helpottanu omien lastensa kanssa.