Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko juuri hänet kenet halusit?

Vierailija
22.04.2023 |

Olen pohtinut tällaista, kun täällä tunnutaan paheksuvan kovasti sitä, jos joku joutuu parinvalinnassa tyytymään muuhun kuin ykkösvaihtoehtoon. Mun järjellä aika moni joutuu tyytymään, kaikki ei voi millään saada juuri sitä kumppania, jonka haluaa. Moni joutuu tyytymään johonkin muuhun.

Joten miten on: saitko sinä juuri sen kumppanin, jonka halusit? Vai oletko joutunut luopumaan elämäsi rakkaudesta? Tai eikö hän ollut kiinnostunut sinusta alunperinkään? Vai saitko, mutta myöhemmin kävi ilmi ettei se suurta rakkautta ollutkaan? Sana on vapaa!

Saitko juuri hänet kenet halusit?

Vaihtoehdot

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joo. Siihen kyllä tarvittiin kaverin apua ja aikamoinen salaliitto, että pääsin edes keskusteluyhteyteen.

Sekään ei oikein toiminut joten suorasukaisesti ehdotin seksitreffejä.

Tässähän vielä olen vuoden jälkeen, mutta osoittautui kaikin puolin ettei olisi pitänyt.

Minuun kai tyydyttiin vaikken kelpaa oikeasti.

Vierailija
2/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole elämässä vastaan vielä tullut sellaista ylivetoa, minkä vuoksi olisi valmis vaikka jyräämään vuoretkin edestä. Enpä siis ole jäänyt peruskivoihin suhteisiinkaan loppuelämäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain - ja en saanut. Olin jo pikkutytöstä (n. 8-10v) saakka hirveän ihastunut itseäni lähes 10 vuotta vanhempaan teinipoikaan. Vuosien varrella en osannut ajatella ketään muuta. Kun olin 19-vuotias, kokosin kaiken rohkeuteni ja otin häneen yhteyttä. Pyysin vain kävelylle ja hän suostui. Tapailimme sitten useinkin, mutta tapaamiset tapahtuivat yleensä minun ehdotuksestani. Minun olisi pitänyt nähdä heti, ettei hän ollut minusta kiinnostunut. Ns. suhde kesti kolme vuotta. Välillemme ei kehittynyt intiimiä suhdetta. Olin vaan niin onnellinen kun sain häneltä huomiota. Nyt olen 60-vuotias. Olemme nykyisin hyviä ystäviä. Hän on edelleen poikamies, ei ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa (jollei tätä meidän "suhdettamme" voi sanoa seurusteluksi). Minä halusin kuitenkin perheen ja romanttisemman suhteen. Eivät nekään kestäneet, paitsi lapset jäivät elämääni. Mutta näin on mennyt.

Vierailija
4/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki järkevimmät tajuaa että tosi harvat saavat sen unelmien prinssin, täydellisen miehen, lukion parhaimman näköisen ja hauskimman.

Silti siitä omasta kullasta (jonka sait) voi tulla maailman tärkein ihminen. Jota et vaihtaisi miljoonasta eurostakaan siihen jota aiemmin enemmän olisit halunut.

Vierailija
5/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jollen minä sua saa, niin lähden täältä kauas pois, muille maille vierahille, etten sua nähdä vois..."

Vierailija
6/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse uskaltanut lähteä hänen mukaansa. Pelkäsin, ettei suhde kestäkään pitkällä tähtäimellä ja että menettäisin hänet. Kävi siinä mielessä hyvin, että löysin ihmisen, jonka kanssa on turvallinen suhde, jossa en koe menettämisenpelkoa.

Vierailija
7/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ulkonäölläni voi liikaa tehdä valintoja. Mutta hyvin menee kun opettelee arvostamaan asioita toisessa henkilössä, siinä kenet voi saada. 

Vierailija
8/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaksi suurta rakkautta. Toinen mies ei tehnyt aloitetta, joten tein omat ratkaisunsa ja valitsin toisen miehen. Se suhde oli aivan katastrofi, joka olisi pitänyt jättää väliin. Toiseen olin syvästi rakastunut, mutta kieltäydyin suhteesta, koska ajattelin, ettei suhde toimisi käytännössä. Lopulta toteutui se sopiva vaihtoehto, eli hyvin kävi kuitenkin.

Vierailija
9/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kalliolle, kukkulalle

rakennan minä majani.

Tule, tule tyttö nuori

jakamaan se mun kanssani.

Jollen minä sua saa, niin

lähden täältä kauas pois,

muille maille vierahille,

etten sua nähdä vois

Kyllähän sen varmaan tiedän

etten minä sua saa,

tyydyn onneeni elän yksin

aina muistan sinua.

Eikä tässä asiassa

auta arvo, rikkaus.

Siinä koettaa voimiansa

kahden nuoren rakkaus."

Vierailija
10/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi siinä mielessä tosi huonosti, että suhde, jonka valitsin suuren rakkauteni sijasta, rikkoi minut pahasti. Arvet ovat elinikäisiä ja suhteen toiselle osapuolelle kävi vielä huonommin. Lopulta löysin kuitenkin hyvän miehen. Joskus olen miettinyt olisiko vain pitänyt valita se suuri rakkaus eikä tyytyä vähempään. Ainakin olisi pitänyt jättää väliin se seuraava suhde, koska tein väärin sitä seuraavaa ihmistä kohtaan tyytyessäni häneen. Myös hän tyytyi minuun siinä mielessä, ettei ei saanut omaa suurta rakkauttaan.

Vierailija
11/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kaksi suurta rakkautta. Toinen mies ei tehnyt aloitetta, joten tein omat ratkaisunsa ja valitsin toisen miehen. Se suhde oli aivan katastrofi, joka olisi pitänyt jättää väliin. Toiseen olin syvästi rakastunut, mutta kieltäydyin suhteesta, koska ajattelin, ettei suhde toimisi käytännössä. Lopulta toteutui se sopiva vaihtoehto, eli hyvin kävi kuitenkin.

Uskomatonta miten jollain on näitä niin monta, että voi valita! Minulla ei ole koskaan ollut mahdollisuutta niihin miehiin, jotka olen halunnut. Tervetuloa rumien maailmaan!

N41

Vierailija
12/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helposti parempi tilanne kun ei saa vs. saa. Elämän realiteetti on yhtä lailla menetykset, pettymykset, suru ja tuska kuin näiden kääntöpuoletkin. Helposti asiat saavan on vaikeampi olla avoin tai hahmottaa näitä puolia koska omakohtaista kokemusta ei niin kerry. Puhumattakaan itsetuntemuksesta.

Vierailija
13/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.. sain... mutta valintani perustui sellaisiin asioihin, jotka eivät enää tänä päivänä ole niin suuressa arvossa

Vierailija
14/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa lähes aina kenet haluaa jos haluaa sitä riittävästi. Ainakin vähäksi aikaa.

Vierailija
15/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen kin-tsugin periaate lähtee siitä, että vain särkynyt on täydellinen. Särkymätön puhdas muoto on elämälle täysin vieras.

Samoin on myös läntisessä filosofiassa, tosin kaikki filosofit eivät ole halunneet liikoja keskittyä elämän epätäydellisyyksiin vaan esimerkiksi jumalallisuudessa vaeltamisen on katsottu tavallaan siloittavan ne pois.

Vierailija
16/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä sain parhaan, itselleni sopivan miehen. Vierelläni rupesi kulkemaan ihminen ihan huomaamattani. Hän vain oli, kunnes pyysi kanssaan tansseihin, onneksi minulle sopi se ilta, oli niin paljon harrastuksia. Tästä on nyt 47 vuotta ja tarina jatkuu mummona ja pappana

Vierailija
17/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin särkyi pahasti kun jätin ensirakkauteni. Paljon tuskaa ja muutamia tyytymissuhteita sen jälkeen. Sittemmin olen asettunut vakaaseen suhteeseen, mutta kyllä entiset huonot kokemukset ovat jättäneet jälkensä. Mielestäni olisi parempi vaikka olla yksin kuin tulla syvästi satutetuksi rakkausasioissa.

Vierailija
18/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, mutta piti odottaa nelikymppiseksi asti. En halunnut tyytyä, joten pysyttelin sinkkuna siihen asti. Viihdyn hyvin itsekseni, joten ei ollut tarvetta ryhtyä väkisin parisuhteeseen.

N

Vierailija
19/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten vastaisin. Sain puolisoksi sen kenet halusin, mutta liitto päättyi kymmenen vuoden kohdalla. Sen jälkeen rakastuin ehkä kovemmin kuin ikinä, mutta häntä en saanut. Mutta en näe mitään tarvetta tyytyä keneenkään. Eri juttu ehkä nuorempana, silloin mietin pitäisikö ottaa ihan vaan joku jos rakkautta ei löydy ja haluan kuitenkin perheen. Nyt kun lapset on tehty, ei tarvitse enää edes miettiä tyytymistä. Se on joko täysillä rakastuminen tai ei mitään.

Vierailija
20/80 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tyytymään mieheen, koska Lady GaGa on saavuttamattomissani ja valitsi toisen. Elän kuitenkin kaukosuhteessa hänen kanssaan mielikuvituksessa ei ja nykyinen mies on hyväksynyt suhteeni häneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi