Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet arvostelevat naisten halua saada taloudellisesti toimeentuleva kumppani?

Vierailija
29.08.2024 |

Eikö se ole ihan itsestään selvää? Jos haluaa perheen, lapsia, oman kodin, harrastuksia jne. siihen tarvitaan rahaa. Ei niitä sosiaalituilla saada.

Kommentit (306)

Vierailija
61/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehet moittii naisia jotka haluaa maksajan.

Kun nainen haluaa perheen, lapsia, oman kodin, harrastuksia jne. siihen tarvitaan rahaa mutta miksi sen olisi oltava miehen rahaa? 

Jos mies haluaa vaikkapa uuden auton niin hän maksaa sen itse eikä oleta puolison maksavan siitä penniäkään.

Vertaat lapsia ja autoa toisiinsa. Sinun kannattaa pysyä sinkkuna, niin voit vaihtaa autoa vaikka joka vuosi. Lapsia älä tee edes vahingossa. Ei ne sinne yksiöön edes mahtuisi.

Yksiöön? Mulla on iso omakotitalo ja lapset 50/50. Exä asuu yksiössä.

Vierailija
62/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset arvostelevat miehen halua saada nuori, kaunis ja hedelmällinen kumppani? 

Miksi miehet haluavat hedelmällisen naisen, kun he eivät halua lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on kohdantaongelma suomessa tällä hetkellä, että naiset eivät pariudu "alaspäin", eli miesten kanssa joilla ei ole koulutus/tulot paremmat kuin naisella itsellään. Miehet vastoin tätä pariutuu "alaspäin". Se varmaan tuntuu monesta miehestä ikävältä, että näin on, mutta jokainen valitsee itse kumppaninsa. 

Mielestäni hommaan on selviä ratkaisuja.  Pohditaan sitä miksi poikien koulut menee päin helvettiä, tai miksi duunarialoilta ei saa palkkaa enemmän, jotta miehet pystyvät yltämään naisten standardeihin. 

Mutta tälläkin palstalla useat feministit huutaa että "nyt on naisten vuoro tienata ja olla perheen pää", siinä tapauksessa pitäisi ehkä harkita niiden standardien alentamista, jos ei olla valmiita nostamaan miesten tasoa periaatteesta.

Onneksi rupsahtavat joskus siinä ~nelikymppisenä. Vanhat akat eivät kelpaa edes halveksimilleen duunareille :)

Vierailija
64/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän tekopyhää, että nainen itse on käynyt peruskoulun jälkeen korkeintaan talouskoulun ja on vuodesta toiseen työttömänä, mutta haluaa työssäkäyvän miehen.

Nykyäänhän naiset ovat paremmin koulutettuja, kuin miehet. Eli ei pidä tämä ainakaan paikkaansa.

En nyt vielä hullaantuisi. Kun iso osa niistä tutkinnoista ei suuntaudu tuottaville/elintärkeille aloilla. Käsienheiluttelun ja sukupuolen tutkimusten maistereita kyllä riittää mutta ne ovat usein arvottomia tutkintoja.

Monesti tutkintojen arvoa ei etukäteen näe. -Muistaakseni Suomessa on enemmän naispuolisia lääkäreitä ja juristeja kuin miespuolisia, mutta heitäkään ei sitten varmaan lasketa, ovat kaikki huonoja töissään.

Aika seksistinen ajattelutapa yhdistää tärkeässä roolissa oleva nainen ja osaamattomuus, kun edellisessä viestissä puhutaan turhista tutkinnoista ja niiden osuuksista korkeakoulutettujen keskuudessa.

Löydätkö myös rasismia helposti? Jos näin on, niin sinä olet seksistinen rasisti.

Vierailija
65/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee että miehet rakastaa ja naiset rahastaa.

Vierailija
66/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sitten, jos lse rikas mies onkin pihi, eikä käytä niitä rahojaan mihinkään turhuuksiin? Taitaa moni nainen kuvitella, että jos mies on rikas, niin itsekin sitten pääsee käyttämään miehen rahoja. Näinhän se ei ollenkaan automaattisesti mene. 

Pihi ihminen vahtii myös puolison rahan käyttöä ja valittaa joka asiasta. Piheistä kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
67/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen haluaa perheen, lapsia, oman kodin, harrastuksia jne. siihen tarvitaan rahaa mutta miksi sen olisi oltava miehen rahaa? 

Jos mies haluaa vaikkapa uuden auton niin hän maksaa sen itse eikä oleta puolison maksavan siitä penniäkään.

Vertaat lapsia ja autoa toisiinsa. Sinun kannattaa pysyä sinkkuna, niin voit vaihtaa autoa vaikka joka vuosi. Lapsia älä tee edes vahingossa. Ei ne sinne yksiöön edes mahtuisi.

Etkö osannut ehkäistä?

Vierailija
68/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten juttuihin osallistuminen on hinta minkä joutuu maksamaan sadakseen seksiä. Ei niihin kukaan menis ilman naista."

Jos pelkkää seksiä olet vailla, halvemmalla pääset ilman parisuhdetta ja eritoten ilman jälkikasvua. Vaikka sitten joutuisit maksullisiinkin turvautumaan, jos et omin avuin kenellekään kelpaa.

Vierailija
69/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osannut ehkäistä?

Osaan mutta naisten juttuihin osallistuminen on se hinta minkä joutuu seksistä maksamaan.

Vierailija
70/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sitten, jos lse rikas mies onkin pihi, eikä käytä niitä rahojaan mihinkään turhuuksiin? Taitaa moni nainen kuvitella, että jos mies on rikas, niin itsekin sitten pääsee käyttämään miehen rahoja. Näinhän se ei ollenkaan automaattisesti mene. 

Pihi ihminen vahtii myös puolison rahan käyttöä ja valittaa joka asiasta. Piheistä kannattaa pysyä kaukana.

Se vahtiminen on ihan ok ja myös valitus. Jos se tarkoittaa, että sinä tuhlaat ja minä maksan sinunkin osuudet pakollisista.

Vierailija
71/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla ei saisi olla mitään vaatimuksia miesten suhteen.

Naisten kuuluisi vain ottaa se mies, joka osoittaa häntä kohtaan kiinnostusta. Ihan sama, vaikka kyseessä olisi väkivaltainen juoppo, se on vaan otettava. 

Kyllä oikeasti normaalit kunnolliset miehet ymmärtää miksi naiset haluaa omillaan toimeentulevan miehen. Kyllä miehet itsekkin haluavat samaa. 

Vierailija
72/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisten juttuihin osallistuminen on hinta minkä joutuu maksamaan sadakseen seksiä. Ei niihin kukaan menis ilman naista."

Jos pelkkää seksiä olet vailla, halvemmalla pääset ilman parisuhdetta ja eritoten ilman jälkikasvua. Vaikka sitten joutuisit maksullisiinkin turvautumaan, jos et omin avuin kenellekään kelpaa.

Mitä muuta naiselta saa kuin seksiä? Kaiken muun mitä olen ikinä halunnut olen saanut iha itse hankkimalla.

Vierailija
73/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Sellaisia miehiä joita kiinnostaa vain seksi kannattaisi pysytellä sinkkuna ja maksaa niille maksullisille naisille. Lapsia ei missään nimessä kannata siittää. 

Vierailija
74/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kuuluisi vain ottaa se mies, joka osoittaa häntä kohtaan kiinnostusta. Ihan sama, vaikka kyseessä olisi väkivaltainen juoppo, se on vaan otettava. 

Kyllä oikeasti normaalit kunnolliset miehet ymmärtää miksi naiset haluaa omillaan toimeentulevan miehen. Kyllä miehet itsekkin haluavat samaa. 

Siksi miehet ei halua naista joka vaatii maksajaa. Naisen tulisi maksaa omat juttunsa ihan itse.

Vierailija
75/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta naiselta saa kuin seksiä? Kaiken muun mitä olen ikinä halunnut olen saanut iha itse hankkimalla.

Sinä et ongelmistasi johtuen kykene saamaan mitään muuta. Siksi toivottavasti pysyt sinkkuna ja kaukana naisista, paitsi kun käyt maksullisissa.

Tällä palstallakin voisit lopettaa käymisen, kun ethän sä naisilta mitään saa. 

Vierailija
76/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinpä. Etenkin jos jälkikasvua meinaa kasvattaa, pitäähän siihen olla varaa. Itse en lapsia halua, joten ei niin merkitystä miehen ansioilla. Toki olisi ikävää, jos miehellä ei olisi koskaan varaa lähteä mukaan tapahtumiin eikä matkoille. Omiin tarpeisiini oma palkkani riittää oikein mukavasti.

Miksi mies haluaisi lapsia? Ne on naisten juttuja.

Entä jos sun "tapahtumat ja matkat" ei kiinnosta miestä, pitäiskö sen silti maksaa mukaan tulemisesta?

Olen eri, mutta eiköhän jokainen valitse sellaisen kumppanin joka haluaa samoja asioita kuin itse? Miksi ihmeessä haluaisi elää sellaisen ihmisen kanssa joka haluaa elää ihan erilaista elämää kuin itse? 

Vierailija
77/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä uhriudu. Tässä ei nyt puhuta mistään väkivallasta tai alkoholismista, vaan taloudesta. 

Omillaan toimeentuleva on eri asia, kuin naista enemmän tienaava. Siitä tässä keskustellaan. Ja tiedoksesi vaan, että miehille kelpaa vaikka työtön jos on söpö ja mukava. 

Vierailija
78/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Sellaisia miehiä joita kiinnostaa vain seksi kannattaisi pysytellä sinkkuna ja maksaa niille maksullisille naisille. Lapsia ei missään nimessä kannata siittää. 

Maksullisilla kalenterit niin täynnä ettei meinaa aikoja saada. Tarvitaan lisää maksullisua naisia.

Vierailija
79/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset arvostelevat miehen halua saada nuori, kaunis ja hedelmällinen kumppani? 

No jos mies havahtuu näihin haluihinsa itse jo kurppaannuttuaan, kyllähän se irrallisuus realiteeteista hieman huvittaa. Oma asiansa toki, meneehän se vanhuus haaveillessakin.

Vierailija
80/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä uhriudu. Tässä ei nyt puhuta mistään väkivallasta tai alkoholismista, vaan taloudesta. 

Omillaan toimeentuleva on eri asia, kuin naista enemmän tienaava. Siitä tässä keskustellaan. Ja tiedoksesi vaan, että miehille kelpaa vaikka työtön jos on söpö ja mukava. 

Tässä keskustelussa ei kyllä ole kyse siitä, että mies ansaitsisi enemmän. Ei aloituksessakaan siitä sanota. Vaan että omillaan toimeentuleva mies. 

Älä siis yritä kääntää keskustelua sellaiseksi mitä se ei ole, uhriutuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi