Onko teidän kotiovella käynyt näitä Sector Alarm myyjiä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/418e9e0c-0c50-470d-a02c-8e1d38d82241
Asun 40 neliöisessä kaksiossa ja heinäkuussa ovikello soi odottamattomasti illalla. Avasin oven ja siellä oli tällainen myyjä. Sanoi, että ollaan alettu kartoittamaan teidän taloyhtiön turvallisuusasioita ja milloin olisi sopiva aika tapaamiselle kotonasi. Sovittiin aika seuraavalle maanantaille kello 16. Jotenkin olin ihan jäässä ja kuvittelin tämän olevan joku sopimus vuokranantajan ja tämän kyseisen firman kanssa ja ajattelin, että tämä koskee jokaista asukasta. Sitten tajusin, että tästä olisi kyllä ilmoitettu isosti etukäteen. Rupesin googlettamaan ja tajusin, että tämä nuori mies oli ihan samaa kastia kuin joku imurikauppias tai puhelinmyyjä. Soitin heidän asiakaspalvelunumeroon ja peruin tapaamisen.
Onko teillä muilla kokemusta heistä? Aika röyhkeästi tulevat ja jättävät aika paljon kertomatta ensi kohtaamisella.
Kommentit (192)
Mullakin ilmainen varoitussysteemi rivarissani, kun seinänaapurillani ulkokoira 24/7, joka sen näköinen ja kuuloinen, ettei ole kaupustelijoista eikä rosvoista ollut haittaa. Itse koira on kyllä mitä kiltein ja lepposin luonteeltaan, mutta eivät sitä onneksi muut tiedä...
Hyvin toiminut asiakkuus tuohon firmaan, olen tosi tyytyväinen. Kiitos Sector Alarm
Vierailija kirjoitti:
Haha. Firman myyntireiskat löytäneet ketjuun kun alkaa tulla noita lapsellisen läpinäkyviä kehupostauksia.
Onko Freshin-pölynimurikauppias vihdoin saanut vertaistaan seuraa? Kuka postaa sakeinta markkinointipaskaa?
Freshinin ilman "puhdistuminen" pitää omituisesti todeta eri mittarilla kuin sillä alunperin saadulla "mittarilla".Ei kai se ensin saatu näytä mitenkään valheellisia lukemia 🤭
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toiminut asiakkuus tuohon firmaan, olen tosi tyytyväinen. Kiitos Sector Alarm
Ai myyntimiehet on siirtyneet ovilta vaihteeksi nettiin🥱
Tapo kamera alle satasella. Tabletilla katson kuka ovella.
Vierailija kirjoitti:
Maanvaivoja, taas noita kiertelee täällä. Eipä kannata edes avata ovea.
Laitoin sille viestin että sen itse "sopima" tapaaminen seuraavana päivänä on peruttu eikä tarvitse tulla uudestaan ja estin numeron, näköjään tajusi pysyä poissa.
Paha niiden on tulla kun saan tiedon kännykkään jo ennen kuin kääntyvät pihatielle.
Minulla oli Sector Alarmin systeemi hetken. Kerran soittivat keskellä päivää että on tullut murtohälytys ja pitäisi mennä heti kotiin tarkistamaan, sillä heillä ei ole ketään lähellä kohdetta. Tampereella.
Joo, on käynyt näitäkin myyjiä ovella. Laitoin "kaupustelu kielletty"-lapun ovelle, niin eivät tule enää vaan kääntyvät pois.
Ei taida lyödä leiville tuo bisnes? Tilasin tapo valvontakamerat kotiin 2 kameraa ja niihin muistikortit ja hintaa tuli 190€. Näen käynnykästä livekuvaa ja tallenteet 2 viikonajalta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on käynyt näitäkin myyjiä ovella. Laitoin "kaupustelu kielletty"-lapun ovelle, niin eivät tule enää vaan kääntyvät pois.
Tuollainen lappu pitäisikin hankkia.
Harva niin rikas on että tuollainen hullutus maksaisi itsensä takaisin.