Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän kotiovella käynyt näitä Sector Alarm myyjiä?

Vierailija
25.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/418e9e0c-0c50-470d-a02c-8e1d38d82241

Asun 40 neliöisessä kaksiossa ja heinäkuussa ovikello soi odottamattomasti illalla. Avasin oven ja siellä oli tällainen myyjä. Sanoi, että ollaan alettu kartoittamaan teidän taloyhtiön turvallisuusasioita ja milloin olisi sopiva aika tapaamiselle kotonasi. Sovittiin aika seuraavalle maanantaille kello 16. Jotenkin olin ihan jäässä ja kuvittelin tämän olevan joku sopimus vuokranantajan ja tämän kyseisen firman kanssa ja ajattelin, että tämä koskee jokaista asukasta. Sitten tajusin, että tästä olisi kyllä ilmoitettu isosti etukäteen. Rupesin googlettamaan ja tajusin, että tämä nuori mies oli ihan samaa kastia kuin joku imurikauppias tai puhelinmyyjä. Soitin heidän asiakaspalvelunumeroon ja peruin tapaamisen. 

Onko teillä muilla kokemusta heistä? Aika röyhkeästi tulevat ja jättävät aika paljon kertomatta ensi kohtaamisella.

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Asun omakotitalossa ja ei ole ovisilmää eikä oven läpi näe, kuka siellä on. Joten joskus ajattelin, että pakko avata ovi kaikille, jos jollain naapurilla on vaikka joku hätä tms.

Puhelinmyyjiä aina haukutaan, mutta ärsyttävämpiä nuo ovelle tulevat myyjät ovat. En tykkää, että ovelle tullaan, useasti on sotkuista tai olen itse aivan räjähtäneen näköinen tms.

Puhelimessa sentään on se punainen luuri, josta on helppo painaa.

Vierailija
102/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa ajatus, että vartiointifirman hälytyskeskuksen keski-ikäinen täti katsoo kamerasta kun jörnin nuorta tyttöystävääni olohuoneen matolla palohälyttimien huutaessa hoosiannaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottavatko nämä firmat salakuvattua nettipokea ilmaissivustoille kotiin asennetuilla kameroilla?

Vierailija
104/173 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuottavatko nämä firmat salakuvattua nettipokea ilmaissivustoille kotiin asennetuilla kameroilla?

Hyvä keino kiristää suojelurahoja.

Vierailija
105/173 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime keväänä ovikello soi. Siellä oli sector alarmin nuori miesmyyjä pitkän myyntipuheen kanssa. Kyseli keitetäänkö kahvit niin voidaan jutella tarkemmin, nyt olisi niin hyvä tarjous juuri minulle.. Hyvä ettei ovesta tunkenut sisään.. sanoin että tule huomenna iltapäivällä niin silloin sopii. Sanoin niin vain jotta pääsin tyypistä eroon. Parin tunnin päästä laitoinkin viestiä että tulin kipeäksi, eikä huominen sovikaan.

Vai, että kahvit vielä pitäisi tarjota siitä kärsimyksestä, että saa kuunnella pelottelua ja uhkakuvien maalaamista. Mielestäni myyntityötä tekevien pitäisi tulla kahvien ja pullien kanssa paikanpäälle, eikä ruveta heti ensikättelyn jälkeen pummaamaan.

Vierailija
106/173 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt ja todella asiallisia ovat olleet aina!

Vierailija
107/173 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiihottaa ajatus, että vartiointifirman hälytyskeskuksen keski-ikäinen täti katsoo kamerasta kun jörnin nuorta tyttöystävääni olohuoneen matolla palohälyttimien huutaessa hoosiannaa.

Kyllä siinä menee helposti lihapiirakka Leilalla väärään kurkkuun!

Vierailija
108/173 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani on Hector Alarm.

Vierailija
109/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuren kauppiaat saa helposti hiljaiseksi kun alkaa kysellä tirkistelyskandaalista Ruotsissa.

Vierailija
110/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyi koiraa. Annoin Mustin haukkua kuistilla niin että räkä lentää. Karjuin oven läpi, että en voi avata ovea, koska en saa pideltyä koiraa. Lähti pois. 

Vierailija
111/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpakaupasta voi ostaa ison tai pienen kameravalvontakyltin 1-5€ hintaan ja laittaa näkyville. Ei varas rupea kokeilemaan onko oikeasti kameraa vai ei 👍

Vierailija
112/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on kotivakuutukset jotka korvaa vahingot ja varkaudet.

Vierailija
113/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verisuren kauppiaat saa helposti hiljaiseksi kun alkaa kysellä tirkistelyskandaalista Ruotsissa.

Varmasti tirkistelevät myös Suomessa!

Vierailija
114/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ovelle on kerran tullut ovisilmäkauppias, joka tarjosi myös turvaketjua. Sanoin, että eihän ketju mitään suojaa niin hän väitti, että estäähän se kotiin tunkeutumisen. Katsoin häntä pitkään ja sanoin, luuletko tosiaan, että joku tänne tulee minun ylitseni silloin kun minä olen kotona? Hän katsoi minua hetken ja poistui paikalta. 

Vierailija
115/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vahtikoira (joka jalostettu talovahdiksi) ja asuin lähellä poliisilaitosta. Sanoin, että ei tarvetta, niin alkoi sector alarmin äijä kettuilemaan. 

Vierailija
116/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän pihaan kukaan uskalla tulla kun koira hoitaa noi sector alarmit. 

Meillä se mies jankutti häläristä vaikka pidin koiria kaulapannoista enkä murinalta kuullut puoliakaan. Tajusi lähteä kun huusin että kädet väsyy, en enää jaksa pitää kiinni.

Vierailija
117/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan sinä aika hiton tyhmä, jos kuvittelet että joku hemmetin sector alarm tekee taloyhtiön hommia, eikä taloyhtiön huoltomies😂😂 Ps. Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
118/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpakaupasta voi ostaa ison tai pienen kameravalvontakyltin 1-5€ hintaan ja laittaa näkyville. Ei varas rupea kokeilemaan onko oikeasti kameraa vai ei 👍

No ei pidä paikkaansa. Se tarra on hyvä olla ja minullakin on ollut, mutta en minä oikeasti kuvittele sen olevan vuorenvarma pelote. 

Vierailija
119/173 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä paikkaansa. Se tarra on hyvä olla ja minullakin on ollut, mutta en minä oikeasti kuvittele sen olevan vuorenvarma pelote. 

Terveisin sector alarm myyjä.

Vierailija
120/173 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat tirkistelemään ja kolkuttelemaan ikkunoita kun olin hommissa makkarissa. Häiritsi suihinottoa.