Minulla on yli 60 000 euroa maksava auto ja omistajana olen minä itse
Kommentit (23)
Ottaa, minulla vain 56k maksava, mutta minun auto onkin sähköauto ja itse olen työtön.
Loistava sijoitus. Onko vielä täyssähkö? Myytkö tuon auton minulle 10 vuoden kuluttua? Vaikka viidellä tonnilla?
Oletpas tyhmän rahareijän löytänyt itsellesi.
Ostin vastaavalla summalla sijoitusasunnon (kuljen julkisilla) ja nyt vuokralaineen maksaa sen velkoja puolestani. Kohta se on jo velaton.
Eihän sinulla mitään ole, ap. Olet palstavajakkí jolla on pakkomielteenä auton rahoitus, mistä et ymmärrä mitään.
Jollain on vakava päähän pinttymä velka-autoista :D
ei se enään niin kallis oo, sen arvo on jo tippunut ketjun alkamisesta
Kasa muovia ja muutama mutteri! Menisit parkkipaikalle ja repisit siellä sen seitsemänsataa kuukaudessa, ihan yhtä turhaa kuin maksaa kuollutta taakkaa!
Kaikenmaailman hullutuksia!
Vierailija kirjoitti:
3v ja puolet hinnasta sulanut pois, ei mikään järjen riemu voitto tuo ostosi.
Johonkin rahat pitää laittaa, tarkoitus on päästä ylimääräisistä rahoista eroon. Se järki siinä on.
Lähinnä naurattaa typeryytesi sitoa pääomaa autoon :D.
T: kalliimpi auto ja liisattu - rahat on tekemässä lisää rahaa.
Minulla on 30 000e auto (vm.2021) ja 15 000e moottoripyörä (vm.2024). ihan rahalla ostettu, ei velkaa.
Kuka noilla rajoilla katsoo, jos leasing-autolla ajelet esim ruotsiin :D
Olet varmaan sitä mieltä, että Dacialla ajavat haisevat kaalisopalle, eivätkä kuulu kuluttamaan Suomen teitä.
Noniin. Jos myyt sen, voit vuokrata kohdun Ukrainasta
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 30 000e auto (vm.2021) ja 15 000e moottoripyörä (vm.2024). ihan rahalla ostettu, ei velkaa.
Itsellä 50€ polkupyörä ja hyvin ehtii paikasta toiseen.
Noloa lähinnä miehelle.Olen yh ja minulla on kalliimpi.
Onkohan tämä sama mies joka haluaa näyttää varallisuuttaan sillä että vaimolla on todella kallis timanttisormus?
Voi vain listata asioita joita rahalla saa ja mihin niitä voi käyttää. Menee todella vaikeaksi jos pitää listata asioita joita ei saa rahalla. Sellaisia ovat niin 'pienet' jutut kuin OMAT ja TASOKKAAT hampaat läpi koko elämän. Onko molemmilla - vaimolla ja hänellä itsellään ja jälkipolvellakin?
Heh. Kehuisit muilla sijoituksillasi mutta auto ei ole kovin hyvä sellainen. Eipä silti ei vaikuta mihinkään millään tavalla. Ainakin olet maksanut veroja mukavasti valtiolle 🙂
3v ja puolet hinnasta sulanut pois, ei mikään järjen riemu voitto tuo ostosi.