Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavan duunarilla ja akateemisella mitään yhteistä puhuttavaa tai tekemistä?

Vierailija
25.08.2024 |

Jos ajatellaan vaikka viitasaarelaista lähihoitajaa tai varastomiestä ja helsinkiläistä juristia tai yhteiskuntatieteilijää?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ekonomi,  siis melko korkea koulutus.  Löydän yhteistä puhuttavaa ja mielenkiinnon kohteita vaikka miten mitä erilaisimpien ihmisten kanssa.  En kysele  koulutustaustaa, ammattia tai palkkaa, miksi pitäisi?

Tapaan ihmisiä mm. harrastukseni parissa ja puhumme todella paljon kumpiakin kiinnostavista asioista mutta myös harrastukseen liittyvistä.  itse olen kiinnostunut maailmanpolitiikasta,  historiasta,  eri tieteenaloista ja tutkimuksista.    Olen utelias oppimaan kaikkea uutta ja siinä auttaa erilaisten ihmisten kanssa kommunikointi.

Paras ystäväni jonka kanssa olemme tunteneet 16-vuotiaista on työssä pankissa.  Hänellä on mies ja tytär.  Hän elää perhe-elämää mistä minä en tiedä paljon koska olen sinkku.  Silti meillä riittää aina juttua ja meillä on yhdessä aina hauskaa.

Täytyy olla hyvin rajoittunut ihminen joka ei pysty kommunikoimaan muusta kuin o

Ekonomi on ihan taviskoulutus kuten mikä tahansa maisterintutkinto. Nykyisin tohtorintutkinto on sitä mitä maisteri joskus parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
62/63 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuo akateemisuudesta nirsoilu on jotakin hömppää lukeneiden juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuo akateemisuudesta nirsoilu on jotakin hömppää lukeneiden juttuja.

Mä olin taatusti hömpällä, ihan oikealla humanistisella niin-mitä-sä-oot-oikein-opiskellut -pääaineella. Melko sarkastisia jalatmaassatätejä ja -setiä me mun aikoihin oltiin, eikä muuten ollut maailmanhalaamisesta tietoakaan. Luuloja omasta erinomaisuudestakaan ei päässyt kertymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi