Jos tulet viikonloppuna kipeäksi, ilmoitatko pomolle maanantain poissaolosta sunnuntaina
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Maanantaiaamuna. Ei hän mitään sähköposteja lue viikonloppuna.
Ok, jos teillä käy sähköposti ilmoittamiseen, niin sittenhän se on sama laittaako sen jo sunnuntaina vai vaikka jo lauantaina. Meillä pitää aina soittaa, ja ilmoittaa.
Maanantaina tietysti. Anna sen pomon viettää vapaapäivää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, jos teillä käy sähköposti ilmoittamiseen, niin sittenhän se on sama laittaako sen jo sunnuntaina vai vaikka jo lauantaina. Meillä pitää aina soittaa, ja ilmoittaa.
No en viitsi työkonetta aukaista sunnuntaina tai lauantaina vaan sitten maanantaiaamuna. Ei meillä koskaan soiteta.
Laittaisin whatsapilla sunnuntaina
Sunnuntaina laitan viestin, koska teen vuorotyötä enkä ole hereillä aikaisin maanantaiaamuna. Lisäksi minun mahdollinen poissaolo vaikuttaa muidenkin töihin. On heille paljon helpompaa tietää asia hyvissä ajoin.
Maanantaina tietenkin. On kunnon työläisen velvollisuus yrittää parantua viimeiseen asti.
Katson kunnon maanantaiaamuna ja ilmoitan sitten. Toki jos esim. joudun viikonloppuna jostain vakavasta lääkäriin tai sairaalaan, niin sitten ilmoitan poissaolosta heti, kun pystyn.
Sehän riippuu ihan sinun työstä. Pitääkö järjestää sijainen nopeasti tai vaihtaa työvuoroja vai pärjääkö pari päivää ilman erityisjärjestelyjä?
Ok, mulla on korona, enkä voi mennä vielä huomenna töihin, sen verran on vielä oireita. Aloitan uudessa työssä, ja sen takia nyt vähän kuumottelee tämän ilmoittaminen :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan sinun työstä. Pitääkö järjestää sijainen nopeasti tai vaihtaa työvuoroja vai pärjääkö pari päivää ilman erityisjärjestelyjä?
Eihän se nyt minun työstäni voi riippua koska sä ilmoitat poissaolosta omaan työhösi.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mulla on korona, enkä voi mennä vielä huomenna töihin, sen verran on vielä oireita. Aloitan uudessa työssä, ja sen takia nyt vähän kuumottelee tämän ilmoittaminen :D
-ap
Ja arvatenkaan et ole rokotettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole sama asia. Voin olla lauantaina kipeä, mutta ehkä pystyn tekemään töitä maanantaina, joten tieto laitetaan silloin, kun töitä pitää tehdä. Henkilöstöosasto voi valittaa, että mistä sinä tiesit lauantaina olevasi vielä maanantaina kipeä.
Pakko laittaa sunnuntaina, että ehditään kysellä tuuraajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ja arvatenkaan et ole rokotettu?
Hmm, miten se tähän liittyy onko minut rokotettu (on)?
Jaahas, taas rokottamaton kuormittaa työnantajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt minun työstäni voi riippua koska sä ilmoitat poissaolosta omaan työhösi.
Riippuu työnlaadusta. Toisissa töissä pitää järjestää tuuraaja ja toisissa töissä pärjää pari päivää ilman tuuraajaa tai vuoronvaihtoja.
Laita vaikka tekstiviesti nyt illalla. Pomo ei kyllä välttämättä lue sitä. Lisäksi soita huomenna aamulla. Sitten voit kysyä jatkoa varten ohjeet sairaustapauksiin.
Meille on annettu ohje, että sunnuntaina voi laittaa viestin. Pomo lukee ne illalla.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Toimit tietenkin annettujen ohjeiden mukaan.
Meillä ilmoitus riippuu työvuorosta, jos maanantaina olisi aamuvuoro, ilmoitus tehdään jo sunnuntaina, muuten vasta ma-aamuna.