Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nättipoika Cillian Murphy, oikeastiko naiset pitävät tuollaista "maailman komeimpana miehenä"?

Vierailija
25.08.2024 |

Jotenkin huvittavaa lukea hänen äärimiehiskarismaattista ylistystään. Ainakin Peaky Blindersissa hän kuiskailee n. 80% repliikeistään. Tuoko on naisista oikeasti joku karismaattisuuden merkki?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ihan meistä kaikista miljardeista naisista. Ihan. Joka. Ikisestä. Maapallolla.

Vierailija
2/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin leikelty naama kuin olla voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v. Vanaha kääkkä.

Vierailija
4/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nätti ees

Vierailija
5/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni nenä. Leikelty nenä voi ajan myötä kutistua. En tiedä onko siitä kyse.

Yleensä miehen nenä ja korvat kasvavat ikääntyessä. Miten käy Cillianille?

Vierailija
6/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin sama asia tapahtuu siinä kuin kaikessa muussakin, media alkaa rummuttamaan sitä "naisten miehenä" ja "oikeana mallina" ja ties minä, sen jälkeen fanaattinen apinalauma alkaa samaistumaan siihen ja kaikki alkaa toistamaan tätä samaa asiaa. 

Se on aina sama homma. Siinä luodaan joku yhteinen "trendi" aivopesemällä fanaattinen lauma seuraajia taakse ja sen jälkeen annetaan vaan palaa. 

Siihen itse rooliin voisi asettaa oikeasti vaikka taru sormusten herrasta klonkun, ja siitä voitaisi tehdä sama juttu, kaikki naiset tykkäisi nyt siitä ja klonkun näkösistä miehistä. Se on ihan sama mikä siinä on

<3

Vierailija
7/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ihan meistä kaikista miljardeista naisista. Ihan. Joka. Ikisestä. Maapallolla.

Allekirjoitan tämän. 😂

Vierailija
8/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni hän näyttää naiselta.

Vierailija
9/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin topicin todistama miesten intraseksuaalinen kilpailu kiihottaa minua :)

Vierailija
10/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murphyn pojilla on luonnolliset nenät:

Vierailija
11/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grace ainakin oli pihkassa häneen

Vierailija
12/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin topicin todistama miesten intraseksuaalinen kilpailu kiihottaa minua :)

Se onkin ok olla homo nykyään, eli ei huolta sulla

Vierailija
13/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten miesten panettelua😀👍

Cillian on komea,ja lisäksi uskollinen  kumppani. On yhdessä, ja naimisissa edelleen nuoruuden rakastettunsa kanssa. Ja ap, vaikka kuinka haukut hänennäyttelijäntaitojaan, niin hän sai Oscarin roolistaan Oppenheimerina.

Vierailija
14/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten joskus piirteitään leikelleet kuitenkin ottavat puolison, jolla kyseinen piirre on suurempi. Esim. Murphyn vaimolla on suuri nenänpää ja Kardashianeilla nenänpäiltään tavallisia tummaihoisia puolisoita.

Etenkin näkyviltä julkkiksilta kiinnostava osoitus millainen puoliso on kelvannut.

Hoikistunut Adele taas viihtyi ystävänä räppäri Lizzon kanssa jossain gaalassa. Hersyvää menoa.

Ehkä Michael Jackson leikkeli itseään turhaan, jos tummaihoinen olisi kelvannut omilla piirteillä silloinkin.

Vierailija
15/15 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvulla Batman begins aikoina oli mielestäni komea, ehkä hiukan liian feminiininen omaan makuun