Paljonko rahaa tilillä?
Paljonko on rahaa sinulla pankkitilillä?Mikä on saldo nyt?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä +20K
Säästötileillä liki 100K
Juu varmasti. Tai jos on, niin perittyä tai jotai, koska rahasta et tiedä yhtään mitään. Kellään täysjärkisellä ole 100k säästötilillä eikä kyllä 20k käyttötililläkään, inflaatio syö koko ajan pottia pois. Sp500 indeksissä, jos ei muuta keksi.
Meilläkin on suurin piirtein tuon verran. Kohta lähtee lainan maksuun koko summa ja sitten ei lainaa enää olekaan.
Ei oo näemmä suomalaiset köyhiä tai kipeitä. Vipatkaa nyt ihmeessä orpopurralle pari miltsii.
käyttötilillä n.7 tonnia, joustotalletus tilillä 120k oliko se nyt 3,5% korolla
Sen verran kuin kunnon yhteiskunta-Eerolla pitää olla.
Vajaa 7000e. Eli aika heikosti, mutta olenkin juuri hommannut uuden auton. Kyllä se taas tasaantuu loppuvuotta kohti. T. Yh
Jos Riikka ei tahdo koskea eläkeläisten rahoihin kovin voimakkaasti, niin rahaa on loppuelämäkseni pienen eläketuloni lisäksi.
Ainaki satatuhattamiljoonaatsiljoonaa
Tilivaroja, mitä voi heti nostaa on 2800 +1000 + 17000. Kolme eri tiliä. Viimeisessä on vähän muita isompi korko. Eläkkeellä olen.
Säästö- ja määäräaikaistileillä jotain 27000, puolisolla 20000 ja teinillä 2500.
Koska olen fiksu, niin en säilö pankkitilillä paljoa rahaa. Käyttötilillä tällä hetkellä 900€, s-pankissa n. 3000€ puskuri nopeaan hätävaraan. Isommat summat löytyy Nordnetista ja kullassa. Josta erittäin isossa hädässä muutetaan rahaksi 2-3 päivässä.
57eur ja olen työssäkäyvä, palkka tulee 15.päivä, illalla tulee varakkaita vieraita kylään ja joutuu koko illan kuuntelemaan heidän rahoilla leuhkimista, yksi kehtasi vielä kysyä ostetaanko häneltä viljelemäänsä maissia pakastimeen :) onneksi avomies älysi sanoa että ei pakastimeen mahdu
Ap.Mitä se sinulle kuuluu.On mitä on.
No täällä voi sanoa, että 1888888888 euroa. Oletko tyytyväinen?
kotona kukkapenkissä, vai?