Tän halailukulttuurin täytyy nyt loppua. En halaa ketään ja mua ei saa halata.
Se on kädestä päivää ja saa tuntuman Immosen ihmisen kanssa tekemisissä
Halailu on inhottavaa ja eräänlaista epäaitos ja teeskentelyä.
Kommentit (12)
Minusta se on ihanaa. Ikävä kyllä tauteja nykyisin leviää lähes aina, niin on jäänyt pois se halailu.
Missä tuollaista on? Mua ei ole kukaan halannut koko elämäni aikana.
Minäkään en tykkää, jos joku lähestyy halailemisen tarkoituksessa. EI! Minuun ei saa koskea.
Varsinkin virallisissa tilaisuuksissa missä ihmiset eivät edes tunne toisiaan, tuo halaaminen tuntuu oudolta ja väkinäiseltä. Miksi ei vain kätellä?
Halaan vain kauniita naisia. Miehiä en ollenkaan. Olen heteromies
Esimerkiksi työpaikalla yhden läksiäiskakulla. Työkavereita! Ei siellä olla mitään halailutason frendejä ja jokainen piti halata. Teeskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollaista on? Mua ei ole kukaan halannut koko elämäni aikana.
Naistenillassa puolituttujen kesken piti halata jokainen paikalle tullut. Kamala, vaivaannuttava tilanne.
Halaan vain hyväperseisiä miehiä. Naisia en ollenkaan. Olen cis-hetero nainen.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin virallisissa tilaisuuksissa missä ihmiset eivät edes tunne toisiaan, tuo halaaminen tuntuu oudolta ja väkinäiseltä. Miksi ei vain kätellä?
Miä en voi edes kätellä, enkä varsinkaan kätellä.
Omia lapsiani voin halata ja ehkä joskus jotain toista läheistä ihmistä, mutta en pidä siitä että ihmisten kanssa muka pitäisi tehdä tuttavuutta tai tervehtiä koskettamalla.
Puistattaa myös nämä käden ollalle syystä tai toisesta asettajat.
Vierailija kirjoitti:
Halaan vain kauniita naisia. Miehiä en ollenkaan. Olen heteromies
Samasta syystä minäkään en halaa miehiä. Ja kun naisten halaaminen olisi #metoo, en siis halaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Halaan vain hyväperseisiä miehiä. Naisia en ollenkaan. Olen cis-hetero nainen.
Mikset sano, että olet nainen?!
Sanopa muuta! Inhoan kun ihmiset on alkaneet halailemaan. En tykkää yhtään ja se tuntuu tosi luonnottomalta. Näytän varmaan seipäännielleeltä kun joku tulee kädet ojossa onko pakko.