Paljonko rahaa tilillä?
Paljonko on rahaa sinulla pankkitilillä?Mikä on saldo nyt?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä n. 6'000€
Säästötilillä n. 85'000€
Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. M28
Mitenkä sinkkuus tai se että olet vela liittyy tilin saldoon?
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä n. 6'000€
Säästötilillä n. 85'000€
Minä olen niin onnellinen teidän nuorten miesten puolesta. Teillä on koulutus, työ, paljon rahaa ja ei ole sosiaalisia paineita ottaa naista. Mies on onnellisin sinkkuna. M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä n. 6'000€
Säästötilillä n. 85'000€
Älä kiusaa nuorta miestä. M46
Rahatileillä on yhteensä noin 10k€. Joukossa on myös perheen yhteiset tilit joihin säästetään äkillisiä menoja tms varten. Omalla käyttötilillä on noin 2k€.
Loput ovat rahastoissa tai osakkeissa joista suurin osa tarvittaessa nopeasti likvidoitavissa jos tarvitsisi käteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä n. 6'000€
Säästötilillä n. 85'000€
Älä kiusaa nuorta miestä. M46
Kiusaanpas. Mies on onnellisempi parisuhteessa. M28 luulee, että raha tekee hänet onnelliseksi, mutta oikeasti se haluaa naisen.
Käyttötilillä jotain 600e
Säästötilillä jotain 4000e
Muutama kymppi käyttötilillä, säästötilillä muutama tonni.
Viikonpäästä tulee palkka onneksi, Kyllä noilla käyttötilin varoilla pitäisi vajaa viikko pärjätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä n. 6'000€
Säästötilillä n. 85'000€
No mietipä sitä. Miehet ovat usein sitä mieltä, ja usein oikeassakin, että naisiin menee rahaa, että moni nainen vaatii ylläpitoa. Ja Veka, se vasta säästöä onkin. Lapsiin uppoaa ihan tolkuttomasti rahaa, nimim. kahden teinin äiti.
Todellakin sinkkuus ja lapsettomuus liittyy erittäin vahvasti tilin saldoon.
Tilillä 320 000 e. Sijoitusasuntoja tällä hetkellä vain 1 perheasunto. Ei velkaa. eläkkeellä. Ostaisin jonkun sijoitusasunnon, mutta kaikkiin on tulossa kalliita remontteja. Lapsillakin on jo kaikkea
Käyttötilillä seuraavan kuun asumismenot ja pari hunttia ruokaan ja muuhun.
Vierailija kirjoitti:
48e, tilin sain tiistaina. On kyllä pers eestä
Peiliinkatsomisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Rahatileillä on yhteensä noin 10k€. Joukossa on myös perheen yhteiset tilit joihin säästetään äkillisiä menoja tms varten. Omalla käyttötilillä on noin 2k€.
Loput ovat rahastoissa tai osakkeissa joista suurin osa tarvittaessa nopeasti likvidoitavissa jos tarvitsisi käteistä.
Likvidoitavissa eli tuhottavissa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä jotain 600e
Säästötilillä jotain 4000e
Käyttötileillä jokunen tuhat (euroa), säästötilejä ei ole. Osakkeissa ym. useamman vuoden nettotulot.
Käyttötilillä satku. Palkka tulee perjantaina, tällä pärjää mainiosti sinne. Muiden tilien saldoja en kerro.
On mitä on.Mitä se sinulle kuuluu ap?
Tällä hetkellä noin 300 €, seuraavan kerran tulee palkka perjantai aamuna ja sitten vielä nippu osinkoja perjantaina tuohon päälle. Perjantai-iltana on enää 1900, ja maanantainan 1000. €. Sitten kuukausi pärjätään tuolla tonnilla ja kuukauden aikana tulevilla osingoilla ja sama toistuu seuraavassa kuussa.
Eli koskaan minulla ei ole päivä päätteeksi tuota 1900 euroa enempää käyttötileillä rahaa vaan välittömästi menee sijoitusten hoitotileille ja sieltä sijoituksiin.
Firman (toiminimi) 60k, käyttötilillä 1.800, toisella tilillä 11.200. Sijoituksissa n. 110k.
N 52, sinkku
En vaan pysyvällä tk-eläkkeellä, olen 52.