đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
Turun AMK valintakoe tulos tuli itelle nĂ€kyviin! PitkĂ€llĂ€ jonossađ„Č
AMK vai YAMK? Onko joku saanut Turusta YAMK valintakoetuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun AMK valintakoe tulos tuli itelle nĂ€kyviin! PitkĂ€llĂ€ jonossađ„Č
AMK vai YAMK? Onko joku saanut Turusta YAMK valintakoetuloksia?
AMK
TietÀÀkö joku paljonko on valintakokeen tÀydet pisteet?
Vierailija kirjoitti:
TietÀÀkö joku paljonko on valintakokeen tÀydet pisteet?
TÀÀltÀ voi katsoa.
https://www.ammattikorkeakouluun.fi/hakijalle/valintatavat/amk-valintakâŠ
Ei riittĂ€ny koe.. todistuksella varasijalla 31đ«đ«
Ai saakutti! Oon varasijalla 3. opiskelee sairaanhoitajaksi Turkuun. Hitto, mitenköhÀn mahtaa varasijalla liikkua...? Onnea kaikille opiskelupaikan saaneille!
EihÀn tÀssÀ enÀÀ pysty keskittymÀÀn mihinkÀÀn, kun jÀnnittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ai saakutti! Oon varasijalla 3. opiskelee sairaanhoitajaksi Turkuun. Hitto, mitenköhÀn mahtaa varasijalla liikkua...? Onnea kaikille opiskelupaikan saaneille!
Tosi hyvÀt mahikset pÀÀstÀ! Toivotaan parasta!
Olen todistuksella varasijoilla 3 ja 5 niihin kohteisiin, mihin eniten toivoo pÀÀsevÀnsÀ. MitenköhÀn kÀy?
Pitikin mennÀ katsomaan tuota vipusta.. se plus palkkiteoria luo kyllÀ korkeat toiveet sille ettÀ olisin saamassa opiskelupaikan, vaikka valintakoe tuntuikin menevÀn surkeasti!
Vierailija kirjoitti:
Pitikin mennÀ katsomaan tuota vipusta.. se plus palkkiteoria luo kyllÀ korkeat toiveet sille ettÀ olisin saamassa opiskelupaikan, vaikka valintakoe tuntuikin menevÀn surkeasti!
mulla palkkiteoria ei pitÀny paikkaansa alkuunkaan:D en halua masentaa mut ei kannata toivoo liikaa.. toki en tiedÀ miten lÀhtee varasijat liikkumaan
MitÀ nÀÀ puhutut palkit on :D
Todistusvalinnassa minimipisteisiin 1 pisteen ero.. ja varasija 30, melko samantasoista porukkaa. Onko mitÀÀn ajatusta kuin voi kÀydÀ?
Toivottavasti ei oo palkkiteoria totta koska mulla ei nÀy niitÀ vielÀkÀÀn enkÀ halua ajatella ettÀ sitten ku ne tulee menee vielÀ pari pÀivÀÀ :DD
Mulla on nÀkynyt palkit viikonlopusta saakka. Kuitenkin Vipusessa ei ole mitÀÀn tietoa valituista siihen koulutukseen mihin hain.
MitenhÀn tuota Vipusta kuuluis tulkita, löysin aika varmasti itseni sieltÀ tilastoista, kun rajasin niin tarkasti, mutta siellÀ nÀkyy vaan kaikkien hakukohteideni kohdalla ettÀ hakijoita 1-4, mutta valittujen kohta on kaikissa tyhjÀ. IhmetystÀ tÀssÀ siis tuottaa se, ettÀ pÀÀsin jo tokaan hakukohteeseeni todistusvalinnalla, niin siltikin Vipusessa nÀkyy senkin valittujen kohdalla vain tyhjÀÀ... En ymmÀrrÀ. Kuumeisesti kyttÀÀn milloin tieto amk valintakokeesta tulee, pÀÀsenkö ensimmÀiseen hakukohteeseeni vaikka rohkenen epÀillÀ
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nÀkynyt palkit viikonlopusta saakka. Kuitenkin Vipusessa ei ole mitÀÀn tietoa valituista siihen koulutukseen mihin hain.
noni eli ei pidÀ paikkaansa koko juttu
NiinpÀ, mulla sama ongelma..