Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
16701/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijaisopettajia koskee varmaankin tämä yleinen työnlainsäädännön Vuosilomalain loman määräytyminen. Kyllä siinä sijainenkin toki saa 9,5 kuukauden lukukauden sijaisuudesta yli puolen kuukauden loma-ajan palkan

Vuosilomalaki ei koske opettajia lainkaan.

Vierailija
16702/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni haukkuu Jyrkiä? Itseäni enemmän pistää Jyrkin ja Jennin suhteessa silmään Jennin käytös. Jenni ei halua heittäytyä parisuhteessa äidiksi, mutta pohtii mitähän tehtäviä voisi Jyrkille antaa. Mitä ihmettä mä kuulen? Toki usein naiset ns. johtaa näissä tilanteissa, mutta pelkästään sanavalinnat sattuu korviin. Tai ulkona Jyrki suunnittelee, että tästä pitää mahtua kävelemään ja tuolit näin ja näin, niin Jenni suivaantuu, että neuvotaanko häntä. What! Tai että hän menee ja järjestää Jyrkin vaatekaapin uusiksi tai komentaa että Jyrkin pitää lähteä Tšernobylin-kaapin hoitoon mukaan, joka on jo itsessään neuroottinen kaappi. Miksei hän anna Jyrkin hengittää ja olla aikuinen?

Joo, Jyrkillä ei ehkä ole vakityötä, mutta se ei tarkoita ettei hänellä olisi oma elämä hallinnassa! Jennillä on vähän turhankin hallinnassa kaikki. Miten kestää lapsiperhearkea? Luulen et Jyrki pärjää rentoutensa vuoksi ehkä paremmin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16703/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni vaikuttaa halunneen rikkaan miehen joka ostelee timantteja, vie hienoihin ravintoloihin ja matkoille. Jonka uralla voi kehua kavereille. Valkoinen talo hienostoalueella ja uusi auto pihassa. Voisi sitten laitella somekuvia täydellisestä elämästä. 

Heillä on Jyrkin kanssa erilaiset arvot ja elämäntyylit. Itselle tärkeintä toisessa on millainen persoona hän on. En ymmärrä mitä asiantuntijat ovat miettineet, kun niin erilaisia pareja tällä kaudella kaikki.

Vierailija
16704/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijaisopettajia koskee varmaankin tämä yleinen työnlainsäädännön Vuosilomalain loman määräytyminen. Kyllä siinä sijainenkin toki saa 9,5 kuukauden lukukauden sijaisuudesta yli puolen kuukauden loma-ajan palkan

Jos sijaisopettajalle tulee jotain muuta kautta enemmän lomaa, niin silloin ei noudateta vuosilomalaki. Se laki on minimi

Vierailija
16705/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin ostaja täällä hei! Pakko korjata se harhaluulo, että kunnostus olisi pintojen maalailua. Ihmiset ovat selkeästi ihan liian rajoittuneita. Tarkoitus on oikoa ja korjata hirsiä, tarvittaessa nostaa kivijalkaa, entisöidä ja tehdä itse ikkunoihin mallista karmit, toki maalata myös ja kunnostaa välipohjaa. Hakusessa on 1860-1920-luvun kaunotar. Käytännössä kaikki raksatyöt onnistuu sähköistä lähtien. 

Lainalupaus on 80t, mutta saatan selvitä paljon pienemmällä summalla. Elämä on pitkälti sitä, mitä siitä tekee. Älä tuu drpppaa mun tunnelmaa 😄 Monia visioitani on haukuttu, mutta lopulta myönnetty, että väärässä on oltu. Mokia tulee jos tulee, ne korjataan.

Toinen harhaluulo on hidas rahastosijoittaminen. Itse olen aina saanut parhaan tuoton suorista osakkeista, vähän miettimällä tulevaa. 

Mitä ohjelmaan tulee, niin esim Hain valinta asua vanhemmillaan on loistava. Siinä säästyy mukava summa. Veljeni asui mökillämme 2 vuotta ja ensiasunto oli pramea talo. 

Tainalla on selkeästi taustalla trauma, joka on käsittelemättä ja Matti triggeröi tekemättä välttämättä mitään suurempaa virhettä. Kaikki tsemppiä trauman käsittelyyn, kokemusta siitäkin.

Vierailija
16706/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäännä ettei kukaan ole epäillyt Tainan tai Annan pätevyyttä opettajan ammattiin. 

Kumpikaan ei kitise rahasta eikä pummaile rahaa kumppaniltaan. Siinä yksi syy.

Lisäksi Hain vaatimuslistassa oli akateeminen nainen, joten uskoisin Annan olevan pätevä. Ja Taina on kertonut olevansa varhaiskasvatuksen opettaja, mikä vaatii korkeakoulututkintoa. Jyrkin kohdalla ollut epämääräisempää. Tämän lisäksi Jenni nyt monessa jaksossa jauhanut Jyrkin työnhausta ja ammatista sekä pätkätöistä niin toki siitä puhutaan täälläkin.

Spekuloin, mutta voisiko olla että Jenni olisi ensin kuullut Jyrkin olevan opettaja ja sitten myöhemmin olisi selvinnyt tarkemmin tuo asia. Onhan siinäkin ainakin ajatuksen tasolla eroa onko kumppanilla se tut

Sillä on iso ero onko Jyrki pätevä opettaja vai ei! Opettajan tutkinnolla voi halutessaan hakeutua muihinkin töihin. Usein vakityökin irtoaa jo nelikymppiselle, pätevälle opettajalle, mikä tietysti luo taloudellista turvaa. Vahvasti epäilen, ettei Jyrkillä mitään tutkintoa ole. Ainakaan akateemista tai opettajan.

Vierailija
16707/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaudella pistää eniten silmään naisten käytös. Musta tuntuu siltä ja tältä, mä haluan sitä ja tätä. Minä minä...

Tuo toinen teki niin ja näin, toisessa on vika. Minun tunteet on toisen vastuulla. Itkua perään.

Ovatko he pysähtyneet miettimään, mitä tuo toinen haluaa ja ajattelee. Tuovatko he itse turvallista ja hyvää ilmapiiriä suhteeseen. Ei siltä vaikuta

Vierailija
16708/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää valitusta näillä naisilla.

Myötähäpeää tunnen katsoessa!

Vierailija
16709/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennillä story jossa joku parrakas tummahiuksinen mies hänen kanssaan? Olisko löytänyt jo uuden

Uus äijä on! Pitkät hiukset eli Jykä on menneen kesän romanssi ja hyvä niin

Voi olla ihan kuka vaan, mutta Jykä se ei ole.

Joo, mielenkiintoista. Kuvattu just tolleen vaan että näkyy vähän otsaa/hiuksia ja käsiä, mutta ei kasvoja eli ei haluta paljastaa identiteettiä. Mutta Jykä ei tosiaan ole. 

Liittyisköhän Jennin asunnon myynti sitten tähän mieheen. Löytänyt elämänsä rakkauden ja muuttamassa yhteen? Jennihän sanoi, että ollut aina tosi nopea liikkeissään parisuhteessa ollessaan (siksi Jyrkin kanssa halusi ottaa rauhallisesti..). 

Ei kai se julkiseen instaansa julkaisisi kuvia uudesta rakkaasta, kun ohjelmakin jatkuu vielä melkein kuukauden ja joutuvat olevan hyshys. :D

Vierailija
16710/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sijaisopettajalle tulee jotain muuta kautta enemmän lomaa, niin silloin ei noudateta vuosilomalaki. Se laki on minimi

Väärin. Opettajat eivät ole vuosilomalain piirissä. Älä jankkaa, vaan ota selvää.

Vierailija
16711/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän ohjelman pareja ei valita niin, että olisivat samalta paikkakunnalta. Nämä välimatkat tuovat ihmisille ihan turhaa stressiä.

Niin no, en tiedä paljonko tonne on hakijoita ja varmaan esim. pk-seudulta on useampi hakija, mutta pienemmiltä paikkakunnilta tuskin montaa. Ja kun pareilla pitäis jotain muutakin yhteistä olla kuin se paikkakunta niin varmaan käytännössä mahdotonta. Toki välillä ollut samalta paikkakunnaltakin ja tälläkin kaudella Hai ja Anna suht lähellä toisiaan. 

Lisäksi pienemmillä paikkakunnilla melkein kaikki tuntee toisensa ja voisi olla liian suuri riski, että pariksi tulee joku tuttu, exä tai kaukainen sukulainen. 

Kerran oli kummatkin Joensuusta ja se oli täysi katastrofi. Mitenkä olis viime kauden oululaiset Pauliina ja Aleksi sopia. Enpä usko. Enkä kyllä samalla alalla olevien Pauliinan ja tämän Matin. Siinä ei Matti olisi lähtenyt ottamaan kuin korkeintaan ensimmäisenä käteen osuneen kynsilakan jos sitäkään

Vierailija
16712/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten joku ei ole jo paljastanut missä koulussa / muussa duunissa on Jykää nähnyt. Samoin jos Jennillä on uus äijä, luulisi, että joku olisi nähnyt heidän kaupungilla ja kertonut palstalla. Salassapitovelvollisuushan ei koska meitä ulkopuolisia, ohjelman katselijoita.

Vierailija
16713/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina ja tämän vuoden Matti, molemmat Oulusta, molemmat rakennusalalla, molemmat rauhallisia järki-hmisiä. Voisi sopiakin!

Vierailija
16714/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökin ostaja täällä hei! Pakko korjata se harhaluulo, että kunnostus olisi pintojen maalailua. Ihmiset ovat selkeästi ihan liian rajoittuneita. Tarkoitus on oikoa ja korjata hirsiä, tarvittaessa nostaa kivijalkaa, entisöidä ja tehdä itse ikkunoihin mallista karmit, toki maalata myös ja kunnostaa välipohjaa. Hakusessa on 1860-1920-luvun kaunotar. Käytännössä kaikki raksatyöt onnistuu sähköistä lähtien. 

Lainalupaus on 80t, mutta saatan selvitä paljon pienemmällä summalla. Elämä on pitkälti sitä, mitä siitä tekee. Älä tuu drpppaa mun tunnelmaa 😄 Monia visioitani on haukuttu, mutta lopulta myönnetty, että väärässä on oltu. Mokia tulee jos tulee, ne korjataan.

Toinen harhaluulo on hidas rahastosijoittaminen. Itse olen aina saanut parhaan tuoton suorista osakkeista, vähän miettimällä tulevaa. 

Mitä ohjelmaan tulee, niin esim Hain valinta asua vanhemmillaan on loistava. Siinä säästyy mukava summa. Vel

No eipä täällä se epäilijä. Sähkömieskin ja perinnerakennusten korjaaja. No onpa laaja kirjo, kun vielä indeksirahastot päihittävät sijoittajakin. Itsellä yli 30 v kokemus sijoittamisesta ennen kaikkea suorat osakkeet. Ja kaikki siis vain kun vähän miettii tulevaa siis

Vierailija
16715/30018 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes kaikilla mahdollisilla tavoilla täysin erilainen kuin Jenni, mutta silti ymmärrän hänen toiveitaan ja tunteitaan parisuhteeseen liittyen erittäin hyvin. Hän ei odota kuuta taivaalta, vaan ihan realistisia asioita. Voi kunpa hän osaisi vähän hellittää noista pikkutarkoista siisteyssäännöistään, niin yhteiselämä kumppanin kanssa helpottuisi selvästi <3

N55

Vierailija
16716/30018 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennillä story jossa joku parrakas tummahiuksinen mies hänen kanssaan? Olisko löytänyt jo uuden

Ja näitä satuja täällä keksitään. Eipä ollut edes mitään Jennillä näissä 24 h storyssa  kun jo illslls katsoin

Vierailija
16717/30018 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ohjelmaan tulee, niin esim Hain valinta asua vanhemmillaan on loistava. Siinä säästyy mukava summa. Vel

Ja satutäti tuli pitämään iltasatua. Päivällä satuili tietenkin olevansa vakuutusyhtiössä kolmikymppisenä palkallaan asunnon hankkien ja samalla sijoituksia  myös teki jne Kertoi hankkivansa nyt halvan mökin ja itse siitä remontoiden tyylikkääksi tekevä kymppitonnin kustannuksilla. Nyt kertoo tästä mökin remontista, jossa tämä vakuutusvirkailija on myös sähkömies (lienee laillistettu jotta ei vakuutuskorvausten maksun kanssa ongelmia) ja perinnerakenn.usten korjausasiantuntija. Tämä Peppu Pitkätossu nostaa hirsimökin ilmaan, kun samalla toisella kädellä nostaa kivijalkaa. Hauska iltasatu

Vierailija
16718/30018 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Opettajat eivät ole vuosilomalain piirissä. Älä jankkaa, vaan ota selvää.

Onpas siinä jankkaaja  kun uskoo, että laki ei koskekkaan kaikkia suomalaisia ja ole minimi  

Kyllä vuosilomalaki koskee kaikkia, mutta juurikin se on minimi eli jos ei sopimuksilla parempaa ole sovittu. Lakien alussa on aina soveltamisala

16719/30018 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten joku ei ole jo paljastanut missä koulussa / muussa duunissa on Jykää nähnyt. Samoin jos Jennillä on uus äijä, luulisi, että joku olisi nähnyt heidän kaupungilla ja kertonut palstalla. Salassapitovelvollisuushan ei koska meitä ulkopuolisia, ohjelman katselijoita.

Jos sä näet Jennin kulkevan kaupungilla jonkun miehen kanssa, niin ei se välttämättä ole miesystävä, vaan esim . Veli tai kaveri. 

Vierailija
16720/30018 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin koulutusjankkaus, nyt mökkijankkaus. Älkää jankuttako täällä omista mökeistänne! Voisitteko lopettaa itsestänne puhumisen tässä ketjussa?? 

Minä haluan puhua pareista. Tänä vuonna on harvinaisen epäonnistuneet valinnat asiantuntijoilta. Aiemmin sanoin, että kaksi oululaista rakennusinssiä sopisivat ehkä tosi hyvin yhteen (Pauliina ja tämän vuoden Matti) ja nyt keksin, että kaksi espoolaista opettajaa myös (Anna ja Lauri).  Pitäisi tehdä all stars -kausi, jossa vielä vapaat kaikkien kausien osallistujat vietäisiin etelän lämpöön love island -tyyppisesti asumaan ja tutustumaan toisiinsa. 

Ketju on lukittu.