Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitti kun ennakkojaksossa Anna totesi, että ainakaan Manhattan Steak Houseen hän ei halua mennä syömään, ja seuraavaksi näytettiin kun Jyrki ja Jenni innoissaan menivät juuri kyseiseen ravintolaan.
Annan ja Hain kaksi ravintolakäyntiä trendiravintoloissa, joissa näytti olevan pienet annokset oli selkeää tuotesijoittelua. Manhattan Steak House ei ole mikään trendiravintola, eikä tuosta tainnut olla varsinaista tuotesijoittelua.
Saattaa tosiaan olla tuotesijoittelua ja tälle parille näin ilmaiset ravintolakäynnit. Sehän sopiikin, kun toisen määräaikainen opettajan työ on kesän tauolla ja oli pari sairasteluakin estämässä niiden aikaan sivutyön teon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten ihmiset näkee osallistujat niin eri tavalla. Minun mielestä Hai on kovin hiljainen ja epävarma koska alussa Anna tylytti tosi monesta asiasta. Ei uskalla olla oma itsensä. Taina aloitti itkuvirren jo häämatkalla. Matti ihmettelee viikosta toiseen tilannetta. Ei olla nähty kummankaan todellista parisuhdeminää. Jyrki pistetty nyrkin ja hellan väliin mutta sekään ei Jennille riitä. Jennin mielestä muutaman viikon tapaamisen jälkeen olisi pitänyt jo loputkin asiat hoitua mitkä häntä häiritsevät.
Joo Anna on nyt iloisempi ja vapautuneempi kun sai toisesta hiljaisen tossukan.
Tuskinpa Hai kuitenkaan saa puhua vapaasti tai vaikka koskea. Toki koiraa voi paijata.
Saa koskea olkapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Anna paikkaa selvästi käytöstään. Selittää asiat juurta jaksain. Suhde jatkuu kummankin puolelta vain ohjelman vuoksi.
Anna ja Matti ei vaan sovi toisilleen. Itse olen yrittänyt seurustella selvästi tunneköyhemmän ihmisen kanssa. Hän löysi oman sopivan kumppaninsa myöhemmin.
Jyrki vaikuttaa epävarmalta ja valitettavasti nyhveröltä. Huonosti valittu tuo tomeran naisen esittäjä Jenni hänelle. Just kaikki seksipuhekliseet, kyllä hän! Elämän aikana tullut eteen, että ihminen puhuu ronskeja ja kertoo tarinoita. Mutta oikeasti lakanoiden välissä on passiivinen ihminen. Mutta miten voi olla sosiaalisesti niin lahjaton, että puhuu kameroille kotitöiden väärin tekemisestä?
Joskus voisi olla suotavaa olla rehellinen kameroille ja sanoa suoraan. En viehäty hänestä. Tämä ei tule toimimaan, vaikka sinä puutarhatonttu siinä lässytät meille unelmakartoista ja toisen ajatusten hyväksymisestä.
Jenni ei tosiaankaan viehäty Jyrkistä. Ihan vaan muuten pussailee tätä jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten ihmiset näkee osallistujat niin eri tavalla. Minun mielestä Hai on kovin hiljainen ja epävarma koska alussa Anna tylytti tosi monesta asiasta. Ei uskalla olla oma itsensä. Taina aloitti itkuvirren jo häämatkalla. Matti ihmettelee viikosta toiseen tilannetta. Ei olla nähty kummankaan todellista parisuhdeminää. Jyrki pistetty nyrkin ja hellan väliin mutta sekään ei Jennille riitä. Jennin mielestä muutaman viikon tapaamisen jälkeen olisi pitänyt jo loputkin asiat hoitua mitkä häntä häiritsevät.
Tuskinpa Hai kuitenkaan saa puhua vapaasti tai vaikka koskea. Toki koiraa voi paijata.
Saa koskea olkapäähän.
Niin intohimoinen suhde. Aika mahdotonta saada tuota normaaliksi parisuhteeksi enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa koskea olkapäähän.
Ja olkapäät onkin viekoittelevasti miltei aina esillä. Tuo lupa koskea olkapäähän on kuitenkin tilannekohtainen ja voidaan peruuttaa jälkikäteen milloin vaan
Jenni on kyl aika äijä. Ihan jo toi tapa millä löntystää asunnossaan; sehän on kun joku tukkijätkä, kuulamörsseli etc ja siihen päälle vielä lihaa lihaa lihaa!
Ymmärtääköhän Jenni, että pikkulapsien kanssa on sitten tuollaista siisteyttä ja sääntöjä mahdoton ylläpitää. Pari lasta pyörimässä leluineen, siihen valvottuja öitä ja vatsatauteja ym. niin jonkinlaista kaaosta on ihan joka torpassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jenni ei ikinä saa yhtään ukkoa tuolla asenteella.
Ei millään pahalla, mutta Jennin asenteella ja jo ikä lisäksi, niin parasta ennen päiväys meni jo.
Alamäki alkanut, ripsiräpsyt ja puuteria ei auta asenteenkaan korjaukseen. 😅
Onkohan Hai saanut tavata edes Annan kavereita? Mielestäni ovat viettäneet kyllä aikaa Hain kavereiden ja perheen kanssa, mutta en muista mitään kontaktia Annan puoleen. Tuntuu ehkä taas vähän torjunnalta Annan puolelta, ei viitsi esitellä Haita koska tietää jo ettei suhde tule kestämään. Hai sen sijaan yrittää ja on avoin.
Matin perhe ei ole tainnut kauheasti tavata Tainaa, onkohan Tainan omasta toiveesta? Ovat lähinnä viettäneet aikaa Tainan läheisten kanssa.
Jenni ja Jyrki ovat tainneet esitellä kumppaniaan molempien läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle Jennillä on VAKItyöstä? Eihän se takaa hyvää tulo-/elintasoa.
Ja kyllähän oikeassa avioliitossa talous on yhteinen, eikä puhuta mistään elättämisestä.
Talous on yhteinen , mutta jos toinen on työtön ja toinen tienaa 5 k kuussa niin onhan siinä epäsuhta. Luultavasti tällöin toinen maksaa enemään, paljon enemmän.
Ullatuus... Vai sinäkö olet niitä, jotka puolittavat suklaapatukankin hinnan laskimen avulla?
Minulle avioliitto on mm. sitä, että yhdessä selvitään elämästä. Ihan sama kumpi maksaa. Raha ei ole samalla viivalla rakkauden ja kumppanuuden kanssa, eikä siitä tehdä riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääköhän Jenni, että pikkulapsien kanssa on sitten tuollaista siisteyttä ja sääntöjä mahdoton ylläpitää. Pari lasta pyörimässä leluineen, siihen valvottuja öitä ja vatsatauteja ym. niin jonkinlaista kaaosta on ihan joka torpassa.
Jenni organiseeraa niin, että Jyrki valvoo yöt lasta hoitaen ja tarkasti ohjeita noudattaen siivoten ennen kouluun opettamaan lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllähän oikeassa avioliitossa talous on yhteinen, eikä puhuta mistään elättämisestä.
Koska Jenni on.. Noh jos suoraan sanotaan mutta kuitenkin kivasti niin hieman yksinkertainen ihminen.
Jennille sanottu edellisissä suhteissa, että nalkuttaa. Jyrkille sanottu edellisissä suhteissa, että ei pukeudu oikein, eikä ole aviomiesmateriaalia (varmaan koska vippaillut tyttöystäviltään). Voisiko nuo asiantuntijat jotenkin ottaa kissan pöydälle molempien kohdalla? Vähän turhauttaa katsoa, kun ongelmat ovat niin selvät, mutta asiantuntijat vaan hymistelee, että "niinhän se tahtoo olla monella opettajalla, että ei ole vakituista virkaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jenni ei ikinä saa yhtään ukkoa tuolla asenteella.
Ei millään pahalla, mutta Jennin asenteella ja jo ikä lisäksi, niin parasta ennen päiväys meni jo.
Höpö höpö...koskaan ei ole liian myöhäistä parisuhteeseen. Lasten saaminen on eri asia tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset tykkää lelliä aikuisia miehiä kuin pikkuvauvoja. Jos Jyrkiä harmittaisi miten Jenni häntä kohtelee, hän varmaan osaisi avata oman suunsa ja sanoa, hei en tykkää siitä miten puhut minulle tai miten kohtelet minua. Onko hän sanonut näin, ei. Itkee ja surkuttelee vain omaa elämäntilannettaa kun terapeutti ja puoliso silittelee ja yrittää tsempata häntä. V
Ei kai Jyrki valita Jennille , kuka hänet sitten elättäisi. Vaikka kaikesta huolimatta Jenni "nostaa hänet pihalle" varmasti joka tapauksessa. Tosin tämän jälkeen Jennillä ei tule olemaan miestä ollenkaan, mutta onneksi on pussillinen seksileluja paineita helpottamaan. Olisi suuri ihme, jos joku Jenniina haksahtaa vielä tämän nipotuksen ja nalkutuksen nähtyään ja kuultuaan. Eipä ole Jennikään ottanut opikseen ja muuttanut tapojaan, vaikka totesi oliko nyt häämatkalla tai heti sen jälkeen, että on ihanaa kun Jyrki ei ole syyttänyt häntä nalkutuksesta. J&J eivät sovi pariksi toisilleen , eivätkä myöskään kenellekään muullekaan jos eivät todellakin muuta käyttäytymistään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua asua ja elää ihmisen kanssa, miksi menee naimisiin? On se sitten sokkona tai ei. Älä hyvä ihminen mene naimisiin, jos et ole siihen valmis etkä ole valmis sitoutumaan! Se on tämän ohjelman tarkoitus, mennä naimisiin ja sitoutua tuntemattomaan. Semmoiseen suohon itse halusi hypätä, sokkona tehdä kaiken ja ihan itse halusi ja on asiantuntijoille varmasti kertonut sitoutuvansa ja olevansa valmis tuli kuka vaan puoliso. Älä siis mene ohjelmaan, jos et tätä halua.
Kyllä monetkin nykyään menevät naimisiin ilman, että asuvat yhdessä.
Puutarhatontusta alapeukku, aina. Vaikka muuten olisikin asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talous on yhteinen , mutta jos toinen on työtön ja toinen tienaa 5 k kuussa niin onhan siinä epäsuhta. Luultavasti tällöin toinen maksaa enemään, paljon enemmän.
Ullatuus... Vai sinäkö olet niitä, jotka puolittavat suklaapatukankin hinnan laskimen avulla?
Minulle avioliitto on mm. sitä, että yhdessä selvitään elämästä. Ihan sama kumpi maksaa. Raha ei ole samalla viivalla rakkauden ja kumppanuuden kanssa, eikä siitä tehdä riitaa.
Juuri tuota se on, mutta normaalisti avioliittoon liittyy myös kumppanuus ja rakkaus, näillä pareilla sellainen ei ole ehtinyt vielä kehittyä koska ovat niin tuoreita pareja. Ensihuuma on vasta haihtumassa ja nyt alkaa todellinen työ suhteen eteen. Todennäköisesti Jenni vain tuntee olevansa epävarma, vähän pidemmän ajan jälkeen luottaisi ehkä Jyrkiin enemmän.
"Minulle avioliitto on mm. sitä, että yhdessä selvitään elämästä. Ihan sama kumpi maksaa. Raha ei ole samalla viivalla rakkauden ja kumppanuuden kanssa, eikä siitä tehdä riitaa."
38 v. saman kanssa ja edelleen maksetaan kaikki puoliksi. Hyvin menee. Jos joku haluaa toista elättää niin minua se ei häiritse.
Anna paikkaa selvästi käytöstään. Selittää asiat juurta jaksain. Suhde jatkuu kummankin puolelta vain ohjelman vuoksi.
Anna ja Matti ei vaan sovi toisilleen. Itse olen yrittänyt seurustella selvästi tunneköyhemmän ihmisen kanssa. Hän löysi oman sopivan kumppaninsa myöhemmin.
Jyrki vaikuttaa epävarmalta ja valitettavasti nyhveröltä. Huonosti valittu tuo tomeran naisen esittäjä Jenni hänelle. Just kaikki seksipuhekliseet, kyllä hän! Elämän aikana tullut eteen, että ihminen puhuu ronskeja ja kertoo tarinoita. Mutta oikeasti lakanoiden välissä on passiivinen ihminen. Mutta miten voi olla sosiaalisesti niin lahjaton, että puhuu kameroille kotitöiden väärin tekemisestä?
Joskus voisi olla suotavaa olla rehellinen kameroille ja sanoa suoraan. En viehäty hänestä. Tämä ei tule toimimaan, vaikka sinä puutarhatonttu siinä lässytät meille unelmakartoista ja toisen ajatusten hyväksymisestä.